Universal pakket hotel en entreeticket

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door jill1234 »

Ik ben al wat aan het googlen, maar nog niet echt iets aantrekkelijk gevonden. We willen graag een dag naar universal LA, juli 2019. Omdat het hoogseizoen is en we er (waarschijnlijk) in het weekend zijn, willen we graag express tickets (elke attractie 1x zonder wachten). Ik vroeg me af of daar aantrekkelijke arrangementen voor zijn in combinatie met een hotel in de buurt van Universal.
Iemand ervaring?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door Emootje »

Een collega van mij is daar geweest en was te laat voor de expresstickets. Die heeft dus VIP kaartjes genomen. Voor 4 personen was dat heel veel geld.
Tips voor een combi heb ik niet, de tip die ik wel heb: boek op tijd je tickets.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door jill1234 »

VIP gaat me echt veel te ver ja! Express is al aardig aan de prijs. We gaan pas in juli,dus ik ben op tijd ;-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
aapjea
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 feb 2014, 13:40

Re: universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door aapjea »

Wij zijn er op 1 aug geweest (was wel doordeweeks) maar de drukte viel mij mee. Als je online tickets koopt heb je uur eerder toegang en heb je voor opening al aantal zaken gedaan. Langste wachttijd die ik gezien heb was 50 min (later in de middag)
Gebruikersavatar
marsie
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 aug 2017, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door marsie »

Op maandag 6 augusus zijn wij een dag bij Universal geweest met express tickets. Het was deze dag erg druk en rijen van gemiddeld een uur.
Vergis je ook niet in de warmte, dit vergt behoorlijk wat energie. Het klopt dat je 1 uur eerder naar binnen mag, let wel op dat alleen 2 attracties van Harry Potter een uur eerder open gaan. Wij zijn direct om 8.00 uur naar Harry Potter and the Forbidden Journeys gegaan, en waren zonder voorrang snel aan de beurt. Toen we de attractie verlieten was de wachtrij al 30 minuten (dit was dus nog voor de normale openingstijd). In de middag hebben we met voorrang deze attractie nogmaals gedaan. Ondanks dat het een smak geld is, waren wij alle 4 erg blij met onze express tickets. Een volgende keer zou ik het ( in het hoogseizoen) zo weer doen.
Florida 1993
Zuid-West 2018
SergeF
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 nov 2015, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door SergeF »

Onlangs geweest, hoogseizoen en op zaterdag. Geen VIP of Express en je kunt het makkelijk in één dag doen. Zelf hebben wij deze volgorde aangehouden en om 16:00 hadden we alle attracties gehad (vanaf 08:00 in het park). Let op, dit is zonder evt shows.

Upon arrival, here should be your priorities,

Ollivanders Wand Shop (skip this entirely if you aren’t a Harry Potter fan)
Harry Potter and the Forbidden Journey
Despicable Me: Minion Mayhem (if wait time: <30 minutes)
The Simpsons Ride (if wait time: <30 minutes)
Transformers: The Ride 3D
Jurassic Park – The Ride
Revenge of the Mummy – The Ride
Lunch
Studio Tour
Harry Potter and the Forbidden Journey (second time)

Bron: https://www.disneytouristblog.com/unive ... ing-guide/
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door Division »

Ik ben in 2 Universal-parken in Orlando in juli geweest en Express-tickets heb je echt niet nodig. Ik vond de wachtrijen enorm meevallen. Ik heb 1x een uur gewacht bij Despicable Me/Minions en 1x 45 minuten bij Shrek. Bij de rest was ik overal binnen 20 minuten doorheen. De Studios is een relatief klein park, na een paar uur heb je alle attracties wel gehad. Ik zou geen Express Pass los kopen. Ben blij dat ik het ook niet gedaan heb, want dat had ik achteraf wel enorm zonde gevonden. De rij voor Single Rider is vaak net zo lang. Dat is een prima alternatief.
Laatst gewijzigd door Division op 20 aug 2018, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rik-
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 jan 2018, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door Rik- »

Zondag 5 augustus geweest.
Had ook schrik voor de drukte. Uiteindelijk prima te doen. De wachttijden zijn vaak korter (10’) dan aangegeven.
Wij hebben Harry Potter zelfs 3* gedaan.
Enkel jurasic park was 70’ wachten. Verder viel het reuze mee. Waterworld show ook gedaan. Rond 16u uit park.
2013:New York
2014:San Francisco - Los Angeles: CA-NV-UT-AZ
2018:New York
2018:San Francisco - San Francisco: CA-NV-UT-AZ
2019:Denver - Denver: CO-WY-SD-ID-UT
2021:New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door jill1234 »

Ik twijfel echt heel erg. Express ticket is in combi met hotel 50 doller p.p duurder . Is toch 200 dollar. En ik vind de entreeprijs eigenlijk al belachelijk..
Gaan op een donderdag begin augustus volgend jaar. Ik denk er nog even over. In elk geval denk ik bij binnenkomst meteen in de rij voor de studiotour.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Universal pakket hotel en entreeticket

Bericht door jojostravelusa »

In 2006 hadden we Front of Line tickets en dat was erg prettig. Toen we in 2014 weer gingen, zagen we dat de prijs enorm gestegen was en de voorwaarden verslechterd. Toen hebben we, ook in het hoogseizoen, er toch voor gekozen om gewone tickets te nemen. Doe eerst de populairste attracties en daarna de minder populaire. Oftewel, ga eerst naar beneden en doe daarna het bovenste deel. Wij hebben geen echt probleem met wachttijden gehad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer