Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coyote Buttes North ticket

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Alflies
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Coyote Buttes North ticket

Bericht door Alflies »

Beste,

Als voorbereiding wilde eens weten hoe snel de tickets voor de Coyotes Buttes North zijn vergeven. Om 20.00 "onze tijd" zou het venster voor November opengaan. Vanaf 19.59 continu de website zitten verversen, om 20.00 was de kalender nog niet zichtbaar. Tussen 20.00 en 20.01 kreeg ik de kalender in beeld en bij iedere datum stond al " none"
Ik heb nog even te gaan voordat de tickets voor mij uitgegeven worden, maar mijn vraag is wat doe ik verkeerd ?
Of hebben jullie nog tips hoe te werk te gaan ?

In de zoekfunctie kon ik deze vraag niet zo 123 vinden, mocht hij er wel staan mijn excuses.

Groet,

Alfred
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Coyote Buttes North ticket

Bericht door Vito »

Geen idee eerlijk gezegd. Wij hebben idd continu ververst op 2 computers en hadden zelfs 4 tickets te pakken i.p.v. 2 dus 1 reservering niet afgemaakt. Kun je niet gelijk een datum ingeven? Ik weet even niet meer zo goed hoe het in zijn werk ging, zal even kijken.

Edit: je hebt het over North oftewel de Wave. Dat gaat altijd via een loterij en daar moet je dus op inschrijven.
South kun je wel online kopen en daar zie ik nu idd nog genoeg lege plekken in november.
Mijn bovenstaande verhaal was dan ook voor Coyote Buttes South.
Laatst gewijzigd door Vito op 01 aug 2018, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Alflies
Amerika-newbie

Bericht door Alflies »

Excuses, draadje mag dicht. Ik zat bij de verkeerde kalender te kijken.
Zelfs nu 20.24 waren er nog data beschikbaar. :oops:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Jij bedoelde dus ook South neem ik aan?
Alflies
Amerika-newbie

Bericht door Alflies »

Ja ik steek het maar op het warme weer, zat er helemaal naast.
Voor de wave ga ik naar de loterij toe, in 2017 ook gedaan vind het wel grappig en niet geschoten is altijd mis.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer