Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Vanessa007 »

Hallo allemaal, weet iemand waar wij, voor ons nog morgen voor jullie al vandaag, de halve finale van de Belgen zouden kunnen zien in Lee Vining?... Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit uit te dokteren?...
Wij zitten momenteel nog in de Yosemite Valley Lodge maar de wifi is hier niet optimaal waardoor ik het zelf niet kan opzoeken! Deze pagina openen heeft al een kwartier geduurd...
We zouden dan morgen heel vroeg willen vertrekken want ik wil natuurlijk ook al het moois van de Tioga Road zien. Hoeveel tijd zouden we moeten tellen als we de Tuolumne Grove (ik wil echt wel een sequoia gezien hebben!), Olmsted Point en Tenaya Lake willen bezichtigen?
Lange wandelingen gaan we ZEKER niet meer doen morgen want we hebben vandaag de Mist trail gedaan tot boven op de Nevada Fall en via de John Muir trail terug en we zijn echt kapot! Het was letterlijk wel een “walk in the park” maar figuurlijk zeker niet! :shock: Maar, het was wel PRACHTIG!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Vin.cent

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Vin.cent »

Even google op Rojadirecta en op youtube hebben ze meestal ook livestreams, maar hou er rekening mee dat je internet simpelweg niet snel genoeg is om te streamen in de meeste USA gebieden...
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Marcopstal »

Olmsted Point en Tenaya Lake liggen naast de weg. Als je op beide plaatsen een half uur stopt heb je het in principe wel gezien.

Tuolumne Grove vereist wel wat wandelen. Het is heen en terug 4 km. Ik zou op een rustige wijze hier toch een 1,5 uur voor uittrekken.

Lee Vining is niet zo groot. De grootste kans om de world cup te zien lijkt me gewoon op je TV in de hotelkamer.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Martin & Marianne »

Inderdaad, gewoon in je hotel.
Waarom de Tuloumne Grove en niet de Merced Grove? Als je bij die laatste kunt parkeren (maar grote kans dat je er alleen bent) zou ik die nemen. Je moet dan bij Crane Flat een klein stukje rechtdoor rijden (de 120 west). De parkeerplaats is aan de linkerkant. Zie ook de kaart die je bij de ingang hebt gekregen.
De wandeling is veel minder lang dan op het bord staat! Daar staat 3 tot 4 uur, maar reken op ongeveer 1,5 uur.

Marianne
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door babarage »

Ai, Lee Vining is wel een gat he ;). Wordt nog knap lastig. Bij de plaatselijke horeca kan ik zo niet achterhalen of ze tv’s hebben staan. Misschien nog je best bet om naar de bieb te gaan en daar via de WiFi wat te doen. Dan heb je nog de Coffee cup naast Murphy’s hotel (of heel brutaal misschien kijken of ze daar tv in de lobby hebben die ze aan willen zetten), misschien mag je daar wat streamen. Of bij het chamber of commerce willen ze je misschien wel helpen. En anders heb je ws bij de Chevron pompstation betaalde WiFi zag ik op Google maps althans. Als je moet streamen moet je ws wel een VPN oplossing klaar hebben staan.


(En ik gok dat ze niet in hotel kunnen kijken want wedstrijd is 20.00 Europese tijd dus 11.00 hun tijd)
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Marcopstal »

babarage schreef:(En ik gok dat ze niet in hotel kunnen kijken want wedstrijd is 20.00 Europese tijd dus 11.00 hun tijd)
Ik neem aan dat er wel een sportzender o.d. dit live uitzend. Het uur maakt dan toch niet uit om vanop je kamer te kijken ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door mtl »

Er is echt wel een zender die dit uitzendt. Alleen is de vraag of het hotel die zender kan ontvangen.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Mrvanilla »

Fox heeft de rechten gekocht om het WK in Amerika uit te zenden. Afhankelijk van waar je vandaan komt kun je een early check-in of een late check-out vragen aan het hotel. De meeste TV's in hotels kunnen Fox ontvangen.

Mammoth Lakes ligt op een half uur rijden en is een stuk groter. Misschien heb je daar meer kans op een openbare plaats die het uitzend (sportscafe o.i.d.).
Groetjes,
Daniel
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door babarage »

Volgens mij rijden ze vandaag van Yosemite naar Bishop als ik naar hun schema kijk. En denken ze dus rond wedstrijdtijd in Lee Vining te zijn.

Persoonlijk zou ik er misschien eerder voor kiezen om de hele dag offline te gaan en dan de wedstrijd gewoon in zn geheel te kijken zodra ik bij mn hotel aan kwam. Kans dat
Je in Amerika de uitslag kan ontlopen is zeker aanwezig.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Martin & Marianne »

Ik had me niet gerealiseerd dat ze al om 11 uur moeten kijken. :oops:
Wel erg jammer om dan te moeten haasten in Yosemite.

Marianne
Vin.cent

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Vin.cent »

Zeker als je er dan achterkomt dat je met 1-0 verliest... :roll:
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Vanessa007 »

Bedankt allemaal voor jullie input, ik heb het allemaal niet meer op tijd kunnen lezen want het ontvangst met m'n Arielikaart was nihil en de wifi was ook heel zwak...
Maar we hebben de halve finale kunnen zien in Lee Vining bij Nicely's Restaurant! Stipt 11u waren we daar... :thumbup: Samen met nog een paar andere Belgen hebben we onze Duivels zien verliezen... :sadcry:
We zijn deze morgen om 07u vertrokken in Yosemite en hebben de Tioga Pass een beetje snel naar men goesting gedaan, maar soit ik heb gezien wat ik wou zien: een sequoiaboom in Tuolumne Grove, Olmsted Point en Tenaya Lake. Nu heb ik weer een reden om terug te gaan om al de rest nog te zien want de route was wel PRACHTIG!
Na de match zijn we nog naar Bodie en de tufa's van Mono Lake geweest. Rond 19u30 waren we uiteindelijk in ons hotelletje in Bishop en zo dadelijk gaan we nog eten in de Back Alley, een tip die ik hier gelezen heb...
@Marianne: In Tuolumne Grove was ook echt weinig volk, een beetje te weinig naar m'n goesting! Ik voelde me op de duur zelfs niet meer op m'n gemak, (heb zelfs op't punt gestaan om terug te draaien :D ) had echt schrik om een beer tegen te komen!
Pevsteen
Amerika-ontdekker
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2013, 14:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Mol
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Pevsteen »

Wij hadden hier nog wel een berenbelletje :thumbup:
2019 : Namibië
2018 : Corsica (na weigering Usa)
2017: Ijsland
2016 : Zuid-Afrika
2015 : Noord-Amerika
2014 : Sri Lanka
....
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Inges »

Pevsteen schreef:Wij hadden hier nog wel een berenbelletje :thumbup:
"That's the dinner bell for bears" zegen ze in Canada ;-)
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Re: Halve finale WK voetbal kijken in Lee Vining...

Bericht door Vanessa007 »

Pevsteen schreef:Wij hadden hier nog wel een berenbelletje :thumbup:
Da zegt ge nu?! :lol:
PS: Uw roadbook heeft al goed dienst gedaan want de gps van den auto is toch niet dat! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer