Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ook wij zijn weer terug

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wendyjol
Amerikakenner

Ook wij zijn weer terug

Bericht door wendyjol »

Hallo allemaal,

We zijn er weer. Bijna 5 weken vakantie voorbijgevlogen.
Hoogtepunten: te veel om op te noemen, maar de Wave, Antelope Canyon, Death Valley, Bryce, Yosemite en de beren zeker!!!
Dieptepunten: zowel op de heen- als de terugreis je bagage kwijtraken..... en de cottonwood road die niet begaanbaar was vanwege een wash out.

Hoi Marjon en Ger, we hebben nog veel gefilmd met jullie batterij (nogmaals bedankt)
Anice en Frank, alvast veel plezier gewenst, geniet ervan, het is echt super!!
Lieneke en Ger, ook weer terug??
Carola en Fred, we vinden het heel jammer dat we jullie misgelopen zijn in Williams, toen we daar incheckten hoorden we dat jullie niet zo lang daarvoor naar ons gevraagd hadden. Jammer hoor! Ben benieuwd naar jullie verhalen..

Groeten voor nu
Tot snel
Wendy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Wendy en familie,

Welkom terug op Nederlandse bodem. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen en zie uit naar jullie verslag met foto's.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hé, Wendy en familie!

Welkom thuis! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes,
Jacqueline
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Wendy,

welkom terug!

Tja, zelfs 5 weken zijn een keer voorbij... :cry: Ik weet er alles van... :wink:

Ik ben heel benieuwd naar jullie reisverslag en foto's. Zelf ben ik nog druk bezig met mijn eigen reisverslag, hoewel ik alweer 4 weken terug ben.

Groet,

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

Hoi Wendy,

Ook wij zijn gisteren teruggekomen. Leuk jullie gezien te hebben in Williams. Bij ons alles goed verlopen. De ruit en de spiegel hebben we ook weer gemaakt gekregen. Onze kinderen vonden het ook erg leuk om even met jullie kinderen te zwemmen en te bakken op de BBQ. De indrukken laten we maar even bezinken er is zoveel moois te zien geweest dat je op elke hoek en bocht wel wilt stoppen om te fotograferen en te filmen maar dan heb je nog een half jaar extra vakantie nodig of zo. Waar precies hebben jullie de beren trouwens gezien op een trail tijdens het lopen of gewoon langs de route?

Gr Klaas, Francisca, Remco en Michael

nu eerst even bijkomen van de vlucht en zo.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi allemaal,

Ook onze kids vonden het erg gezellig met Michael en Remco. Ik heb even snel de foto's van het marshmellows roosteren on line gezet.
Zie http://community.webshots.com/user/wendyjol01 ondere het kopje Williams.

Groeten
Wendy en familie
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

wendyjol erg leuke foto's

Je bent in ieder geval heelhuids thuis gekomen ook al is dat zonder bagage (ik zei altijd, dan hoef ik het zelf niet te schouwen)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Wendy, Cor, Fabienne en Yannick.

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om weer een koffer kwijt te raken. Was het weer die van Cor en Yannick of was jij nu aan de beurt?

We vonden het erg leuk om jullie te hebben ontmoet in Bryce. Ik zal de foto's binnenkort ook even op webshots zetten (vooral die van Fabienne met de ezel op de rodeo :D )
Fijn dat jullie nog hebben kunnen filmen met onze batterij. Wij hebben bijna 4 uur film.

We zijn jullie net misgelopen bij Best Western Millbrae. Daar zijn wij de ochtend van 9 augustus vertrokken en volgens mij kwamen jullie daar
's middags aan.
Hadden jullie nog een beetje goed weer aan de kust? Nog naar Universal geweest?
Ik hoop dat jullie niet zo'n last van jetlag hebben als wij. Ik kan al 4 nachten niet slapen :(

Groetjes van Marjon, Ger, Nick en Joyce.
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

hoi Wendy,

welkom thuis!!!
Helaas hebben wij geen permits kunnen bemachtigen van The Wave :cry: (wij gaan het daar wel proberen :?: ) en normaal kun je zeggen na het zien van jullie foto's, ach dat maakt veel goed...........Maar nee hoor, na het zien van de schitterende adembenemende foto's vinden wij het des te erger :banghead: :cry: :cry: .
Wel zijn wij blij dat jullie dit echt met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen, maar een beetje jaloers zijn wij toch!!!

Groetjes Anice en Frank,Rico,Elena
(de kriebeltjes worden kriebels en de tijd tikt tergerend langzaam)
Anita

Bericht door Anita »

Hi Wendy & familie!!

Nou ja... welkom weer terug dan maar he!
Ik wil aaaaaaaallllleeeessss weten van je vakantie: wij gaan over een week of 9 ook! We hebben er zo'n zin in!
Dus ik ben errug benieuwd naar je verhalen!

Anita
Gerlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerlien »

Hi Wendy,

Wij zijn ook weer terug. We hebben jullie van grote afstand nog gezien op het vliegveld in SF maar jullie liepen al naar onderen naar de gate. Rot van al weer een koffer zeg. We hebben een foto gemaakt van jullie 747 vlak nadat ie los was van dat duwwagentje. Ik heb die op community.webshots.com/user/beukies gezet. Staat nog maar 1 foto op, wij zullen onze foto's daar in de loop van de week ook op gaan zetten. Maar deze kun je er nu vanaf halen. Tot onze verbazing was ie trouwens na zon minuut of 20 terug bij de gate! Wat was er aan de hand?

Was erg leuk jullie bij Grand Canyon even gesproken te hebben! Trouwens mooie foto's! Wij hebben het fantastisch gehad, wat een mooi land!

groetjes, Ger en Lieneke.
Be bear aware!
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij zijn ook weer terug. Wij hebben het fantastisch gehad, wat een mooi land!
Hallo Ger en Lieneke,

Welkom terug. Volgens mij zijn jullie ook razend enthousiast geworden over dit geweldige land. Wat leuk dat jullie ook forumleden in Amerika hebben ontmoet net als wij. Nog bedankt voor jullie kaartje en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen. Ook naar de foto's natuurlijk. Heeft jullie zoon ook genoten?
We horen het wel.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gerlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerlien »

Hoi Marjan en Jan,

Wij hebben het echt fantastisch gehad. Het is ook beleven en ervaren, het is zo anders dan een vakantie in Europa. Vooral in het begin in het zuiden van Arizona, New Mexico en ook stukken Colorado de enorme ruimte en wijdsheid van het land met die oude culturen van de indianen. We hebben vooral daar wat souvenirs meegenomen, wat aardewerk en een sandpainting. Ook de canyons met die aparte en heel mooie kleuren. Eigenlijk allemaal teveel om op te noemen. Michiel heeft erg genoten, hij vond vooral de canyons heel mooi, uit Las Vegas was ie niet weg te slaan, en ook San Francisco was top voor hem. Hij miste de TV wel, we hebben veel in cabins gezeten, maar des te leuker waren dan de motels. Wij willen zeker terug en kiezen dan een paar gebieden, zoals Grand Canyon, omgeving Moab (Arches is spectaculair mooi), Yosemite en Bryce. En willen dan veel meer tochten tevoet maken enzo. In de Grand Canyon zijn we de Bright Angel tot en met Plateau Point gelopen maar vonden de terugtocht door de warmte (inner canyon temperatuur was toen 42 gr) wel heel zwaar. We konden echter niet te lang wachten met terug gaan vanwege onweer dreiging. Dat hebben we tijdens het omhoog lopen ook gehad maar was wel lekker verkoelend. Dit soort dingen zouden we meer willen doen.

Ik moet de dia's nog afwachten maar dan zet ik een selectie op het web. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Lijkt me leuk om elkaar een keer te spreken.

Groeten van Ger, Lieneke en Michiel.
Be bear aware!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi allemaal,

Jullie hebben dus ook het risico ontdekt van vakantie vieren in Amerika.

HET IS VERSLAVEND.

Eenmaal over de grote plas geweest wil je eigenlijk op schiphol al weer omdraaien en terug.
Gr.
Rob
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja Rob inderdaad.
We zijn pas een week terug maar hebben al heimwee
Het liefst gaan we volgend jaar weer, maar ja dan zal ik toch een paar krantenwijkjes erbij moeten nemen :D

Groetjes Marjon
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo,

Wij zijn ook weeral een weekje terug van onze eerste reis naar Amerika en hebben ook al heimwee, het was gewoonweg een fantastische reis en Amerika is zo'n aangenaam land.
Wij gaan nu met volle moed terug sparen voor een volgende keer terug naar Amerika te kunnen gaan maar ik vrees dat dit wel niet voor volgend jaar zal zijn. Ik ga wel al eens uitzoeken welke kant we dan kunnen opzoeken. We hebben nu het zuidwesten gedaan maar ik neem aan dat er nog andere mooie bestemmingen zijn. Als jullie tips moesten hebben ?
Wendy, wij hebben mekaar niet getroffen op de boot naar Alcatraz ? We hebben nochtans uitgekeken naar Nederlanders met 2 kinderen maar zonder resultaat.

Anita
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Bedankt voor de leuke berichten over Amerika. Ik woon hier al heel lang, ben Amerikaanse, maar mijn familie en vrienden in Nederland vinden het nog altijd heel normaal om regelmatig alles amerikaans maar niets te vinden. Sommigen zijn in New York geweest, dus hebben ze (volgens hun) Amerika gezien. Maar niets deugt - - het eten is niets, het is te duur, de mensen kleden zich raar, American football is een dom spel, enz., en hoe kan je wonen in een land waar Bush president is. Reageren doe ik niet eens meer.

Toen ik enkele jaren geleden een nicht meenam door een heel mooi deel van Colorado, kreeg ik te horen dat het er in Frankrijk hetzelfde uitzag.

Ik hoop dat jullie allemaal nog heel veel leuke reizen door Amerika zullen maken.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Joke,

Hee, het is alsof ik mezelf zie typen :). Leuk, dat je op dit forum ook actief bent. Ik denk, dat iedereen op een korte vakantie indrukken opdoet, die heel anders zijn, dan de werkelijkheid van ergens wonen. Ik probeer me dat nu in te prenten hier in Aruba, want dit is paradijs voor mij en ik *wil* hier niet meer weg! Toch weet ik, dat we een heerlijk leven hebben in Virginia. Maar een vakantiehuisje in Aruba zou heel leuk zijn!
Blijf vooral bijdragen, Joke, en ook leuk, dat je hier je Nederlandse naam gebruikt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Joke,

Ik geloof dat jouw ervaring bij heel veel Amerikafans - of ze nu in de VS leven of niet - bekend in de oren klinkt. Als ik tegen iemand zeg dat ik binnenkort naar de VS ga verhuizen, krijg ik regelmatig een lege blik toegeworpen, tezamen met de vraag "Maar waarom dan?". Die mensen kunnen zich er oprecht niets bij voorstellen.

Maar gelukkig zijn de meeste reacties toch heel positief. En als je een groep Nederlanders en Belgen zoekt die enthousiast zijn over de VS: op dit forum hebben we er bijna 500! :D (Sorry, ik kon het niet laten :wink: )
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik denk, dat iedereen op een korte vakantie indrukken opdoet, die heel anders zijn, dan de werkelijkheid van ergens wonen. Ik probeer me dat nu in te prenten hier in Aruba, want dit is paradijs voor mij en ik *wil* hier niet meer weg! Toch weet ik, dat we een heerlijk leven hebben in Virginia. Maar een vakantiehuisje in Aruba zou heel leuk zijn!
Hoi Petra,

Lukt me weer niet om commentaar in je eigen blog te geven (krijg steeds foutmeldingen), maar ik geniet weer van je verslag tot zover over Aruba. De foto van de zonsondergang is prachtig. Klinkt raar, maar het is net of het niet echt is, zo mooi.
Nog veel plezier de laatste 4 dagen.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer