Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Firsttimer
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2018, 22:28
Aantal x V.S. bezocht: 2

Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Bericht door Firsttimer »

Met veel plezier lees ik jullie forum.
Hoewel ik zelf al eerder in NY ben geweest, wordt juli de maand van het afvinken van 5 bucketlijsten in mijn gezin.
Onze planning qua route staat vast. We zijn een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 6+, 11 en bijna 14. En tellen af!

Naast de gebruikelijke aciviteiten als Hooverdam, de Strip, Grand Canyon, stukje Route 66, Bearzonia en een jeeptour zoek ik eigenlijk nog een cowboy bbq cookout, eventueel met paardrijden.
Ik heb nog niets gevonden waar we terecht kunnen, of de jongste is te jong, of er is geen cookout.
Iemand tips en ervaringen?

Sowieso hoor ik graag tips voor family activities. Iemand ervaring met https://www.ziplineroute66.com/location?
Hoor heel graag.

• 17-07 2 overnachtingen in Las Vegas
• 19-07 1 overnachting in Laughlin
• 20-07 1 overnachting in Flagstaff
• 21-07 2 overnachtingen in Sedona
• 23-07 2 overnachtingen in Phoenix
• 25-07 1 overnachting in Palm Springs
• 26-07 2 overnachtingen in San Diego
• 28-07 3 overnachtingen in Los Angeles
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Familie activiteiten als cowboy cookout

Bericht door Martin & Marianne »

Een cookout zou ik niet weten op jullie route. Bij Bryce heb je wel iets; zou eigenlijk wel aardig zijn om mee te nemen; in plaats van Laughlin zou je naar Bryce kunnen rijden en dan via Page naar de Grand Canyon.
Je weet dat Flagstaff nog een behoorlijk eind rijden van de GC ligt?
Bij Sedona kun je naar het Slide Rock SP.

Edit: Ik vind bij Sedona wel iets, maar dat is vanaf 7 jaar. Je zou dan op moeten splitsen; een deel te paard, en de jongste de lunch only, of dinner only-optie. Zie https://sedonahorsebackrides.com/cowboy-cookouts/

Marianne
Firsttimer
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2018, 22:28
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Bericht door Firsttimer »

Dank voor je reactie.
Ja begreep dat t 1,5 rijden is naar Gc.

Slide rock ... erg leuk idd, dank je voor je tip!
Denk dat ik voor de lunch only optie ga, de jongste verjaart pas in november namelijk.
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Bericht door Old Faithful »

Ja begreep dat t 1,5 rijden is naar Gc.
En ook weer 1,5u terug. Bovendien mis je zonsopkomst en zonsondergang aan de rim.
Bekijk eens hoe je die dagen in gaat vullen. Wil je alleen 20/7 of alleen 21/7 of beide dagen naar de Grand Canyon? En kijk eens hoeveel tijd je die dagen aan het rijden bent. Wil je alleen het stuk tussen Grand Canyon Village en Hertmit's Rest doen of ook de East Rim Drive tot Desert View?
Ik zou proberen iets aan de rim te boeken. Blijf regelmatig kijken als er niets vrij is. Er zijn regelmatig annuleringen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Bericht door Franciscus »

Firsttimer schreef: Sowieso hoor ik graag tips voor family activities.
Als je kinderen van zwemmen houden dan is het leuk de openbare zwembaden op te zoeken. Die zijn er in overvloed, in de grotere plaatsen meestal diverse opties maar ook in kleinere dorpen zijn er te vinden. Met behulp van Google kun je ze gemakkelijk vindenn. Soms zijn het basic zwembaden maar ook vaak met duikplanken en glijbanen. Voor een paar dollar entree p.p. heb je veel plezier. Wij vinden het ook altijd leuk omdat er meestal geen toeristen te bekennen zijn, je zit middenin het dagelijkse leven van de amerikanen. Dus de kinderen hebben plezier in het water en zelf kun je plezier beleven aan het observeren van de (in onze ogen) rare gewoontes van de amerikanen.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Firsttimer
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2018, 22:28
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Familie-activiteiten als cowboy cookout gezocht.

Bericht door Firsttimer »

Dank je voor de tips. Ik mix idd het liefst met locale. Bowling baan etc staat allemaal op t wensenlijstje. Dank je..had nog net gedacht aan n lokaal zwembad omdat je snel geneigd bent het hotel bad te gebruiken.
Top dank je
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer