Iets de moeite waard om vanuit Tucson in New Mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Iets de moeite waard om vanuit Tucson in New Mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting?

Bericht door flex123 »

Hoi,

Ik heb alweer een tijdje terug een ticket AMS - San Diego geboekt voor een erg gunstig tarief. Vlieg 21 december heen en 6 januari terug. Mijn idee is nu een roadtrip te maken 21 dec t/m 29 dec San Diego - Tucson. Dan neem ik daar vliegtuig naar LAX, waar mijn Amerikaanse vriendin dan ook naar toe komt. #0dec waarschijnlijk naar een LA Rams football game, 31december op 1 januari een festival in San Bernardino en daarna de laatste dagen spenderen in San Diego.

Planning:
21-12 AMS - San diego (huurauto ophalen en doorrijden naar borrego springs)
22-12 Borrego springs - Yuma (Anza borrego state park bezoeken)
23-12 Yuma - dan al naar Tucson? of toch nog ergens anders een nacht overnachten ( Kofa national wildlife refuge en ghosttown castle dome landing)
24-12 tm 29-12 dus waarschijnijk Tucson en omgeving.

Ik weet dat ik makkelijk die dagen in Tucson en omgeving kan spenderen, maar toch zou ik graag naar New Mexico willen om die toe te voegen aan bezochten staten :P, maar is er iets te zien in het zuiden van New Mexico wat de moeite is om de extra kilometers te maken?
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1178
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Iets de moeite waard om vanuit tucson in new mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting

Bericht door chippie777 »

De White Sands is echt prachtig, maar het is een eindje rijden. Wij waren er in 2014.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Iets de moeite waard om vanuit Tucson in New Mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting?

Bericht door Trails »

Voor White Sands moet je wel mooi weer hebben. Wij waren er vorig jaar op een bewolkte dag en het viel ons erg tegen terwijl we ons er zo op hadden verheugd.
We hebben vorig jaar een kleine uitstap vanuit Tucson gemaakt naar NM.
Hier ons verslag: http://www.schoutenjanssen.nl/

City of Rocks SP vonden we erg mooi en ook Valley of Fires Rec. Area (bij Carrizozo).
Zo ook Three Rivers Petroglyph Site (tussen Carrizozo en White Sands).
Laatst gewijzigd door Trails op 12 jun 2018, 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Iets de moeite waard om vanuit Tucson in New Mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting?

Bericht door Franciscus »

flex123 schreef:Ik weet dat ik makkelijk die dagen in Tucson en omgeving kan spenderen, maar toch zou ik graag naar New Mexico willen om die toe te voegen aan bezochten staten :P, maar is er iets te zien in het zuiden van New Mexico wat de moeite is om de extra kilometers te maken?
Het is net niet in New Mexico maar heb je Chiricahua NM als optie? Dat vonden wij supermooi en de rust aldaar beviel ons erg goed, we zagen nauwelijks andere mensen.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Iets de moeite waard om vanuit Tucson in New Mexico te bezoeken met dagtrip of overnachting?

Bericht door Almere vak V »

Kijk voor je kaartjes voor de Rams even of je die wellicht nu al kunt kopen voor een redelijke prijs. Voor zover er redelijke prijzen uberhaupt bestaan in de NFL. De verwachting is dat de Rams het goed gaan doen dit seizoen. Hoe langer je wacht met je kaartjes hoe harder die in prijs zullen stijgen. Andersom is uiteraard ook het geval...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer