Las Vegas show met kinderen 12-16

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
josea
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Las Vegas show met kinderen 12-16

Bericht door josea » 10 jun 2018, 09:58

Hallo,
Ik vroeg me af of iemand leuke tips heeft voor een show in Las Vegas die ook voor kinderen van 12 en 16 leuk is? Mystere van Cirque Du Soleil hebben we al gezien. En ook nog tips voor websites waar de kaartjes goedkoper gekocht kunnen worden (als die er al zijn)?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!

martijn76
Amerika-expert

Re: Las Vegas show met kinderen 12-16

Bericht door martijn76 » 10 jun 2018, 10:19

Wij zijn deze zomer in Las Vegas met onze jongens van 11 en 13 en gaan de volgende shows/activiteiten doen:

- One van Cirque de Soleil in Mandalay Bay. Zelf al gezien, fantastische show over de muziek en dans van Michael Jackson
- Mac King. Hele leuke comedy/magic show in Harrahs. Hele leuke kerel en waanzinnig goede trucs. Shows zijn 's middags en vaak kan je tickets met korting krijgen in de vele kortingsbooths op de strip.
- Zipline in Fremont Street. Als superman over de menigte en langs alle neon zoeven.
- In Fremont Street zit in het Neonopolis winkelcentrum ook nog een grote arcade met allerlei nieuwe arcade games. Misschien ook leuk, wij gaan daar zeker naar toe.
- Verder gaan we uiteraard ook naar de fonteinenshow van de Bellagio kijken, maar die hadden jullie vast zelf ook al bedacht!

Op smartervegas kom je af en toe mooie deals tegen voor shows. http://www.smartervegas.com/shows.aspx
Ook op Travelzoo hebben wij wel een mooie aanbiedingen gevonden: https://www.travelzoo.com/deals/all-dea ... estination

Veel plezier!

Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Tinus1955 » 10 jun 2018, 11:28

Mogelijk ook: Blue Man Group, Jabberwockeez, Tournament of Kings en CdS: LOVE.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 10 jun 2018, 11:52

Onze kinderen en wij vonden Mac King een aanrader! En niet duur. Wij kochten kaartjes op straat.

Marianne

josea
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door josea » 10 jun 2018, 13:08

Mac King had ik inderdaad op mijn lijstje van ideeen staan... en Matt Franco. Een van de twee dan. Op straat kopen vind ik echter altijd een beetje tricky... stel dat er net op de dag dat wij willen gaan, geen tickets meer zijn, dat zou jammer zijn...
En Mac King is ook niet zo heel duur, dus kan vooraf reserveren misschien ook wel.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 10 jun 2018, 14:03

Dat zal wel meevallen hoor. Let wel even op de dagen; hij heeft 2 shows in de middag, van dinsdag tot en met zaterdag.
Ik heb even ons reisverslag erbij gepakt (2006). Wij hadden op straat een coupon gekregen waarmee je korting kreeg. Er was plaats genoeg.

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer