Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 655
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door RuthdeLange »

Ik probeer nu al zo'n 6 weken contact te leggen met yavapai lodge (GC) vanwege vragen over mijn reservering. Volgens mij kan dit alleen (los van bellen) via het contactformulier op de website. Ik kan tenminste geen gewoon e-mailadres vinden. Ik heb nu al 3 keer hetzelfde formulier ingevuld en verzonden. Op de website krijg ik direct daarna de melding dat ik snel een reactie krijg, maar ik krijg niets: geen bevestiging van mijn mail en geen reply. Iemand ook deze ervaring, of heeft iemand misschien het e-mailadres waar ik mogelijk overheen kijk? Bedankt!
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: contact met yavapai lodge

Bericht door Mrvanilla »

Als het belangrijk is zou ik gewoon even bellen. Dan heb je meteen je antwoord. Wel even rekening houden met het tijdsverschil ;)
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door PSVwally »

En kijk ook even in je spam folder
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 655
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door RuthdeLange »

In mijn spam zit niets helaas.
Zijn er AA leden die wel reacties krijgen op vragen via het website fornulier of heeft niemand hier ervaring mee?
Nette
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 apr 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Nette »

Ik heb geen ervaring met Yavapai Lodge (hier gaan we trouwens overnachten in oktober maar ik twijfel nu opeens). Maar wel in het algemeen met de contactformulieren bijvoorbeeld hotel Carmel. Het werkt niet altijd, zo is een reservering van mij aan de telefoon weer gecanceld omdat ze het formulier niet hadden gezien/ gekregen (wel eerst mondeling toegezegd aan de telefoon). Baalde ik erg van. Dus ik zou even bellen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Martin & Marianne »

Geen ervaring met contact met de Yavapai Lodge (wel met de lodge zelf; is niet verkeerd, maar ik zit liever in de Maswik Lodge of direct aan de rim), maar vaak gaat het via dat soort formulieren niet echt vlot.
Ik zou het zeker telefonisch proberen.
Het is geen vraag waar het forum mee kan helpen?

Marianne
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 655
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door RuthdeLange »

Update: via tripadvisor vandaag een e-mailadres gevonden en heb zojuist (dus vrijwel direct) antwoord gekregen. geregeld dus. Wel gek inderdaad dat de gewone weg (want dat e-mailadres staat schijnbaar niet op de website) via het forumlier niet werkt.
Maar goed. Opgelost. Bedankt voor het meedenken.
Eveliefje
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jan 2018, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Eveliefje »

Even een vraagje over het parkeren bij Yavapai Lodge.
Wij rijden in de ochtend vanuit Kingman naar de Grand Canyon. Heb je dan ook een parkeerplek bij het hotel? Of zijn alle parkeerplaatsen voor alle bezoekers, ook zonder overnachting in de Grand Canyon? We gaan in september dus hoop dat we gewoon onze auto wel kwijt kunnen als we aankomen.
Vanity
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 okt 2017, 17:26
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Vanity »

Er is voldoende parkeergelegenheid bij de lodge :wink: Zeker als je in de ochtend aan komt.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn parkeerplaatsen naast de gebouwen, dus dat is geen probleem.
Heb je voor de Yavapai Lodge gekozen vanwege de wat luxere kamers? Zo niet, dan zou ik als ik jou was ook nog eens kijken of er niet iets vrij is of komt in bijvoorbeeld de Bright Angel Lodge of Maswik Lodge South. Daar zit je voor minder geld aan de rim of dichter bij de rim. Je hebt dan ook meer restaurants in de buurt.

Marianne
Eveliefje
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jan 2018, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Eveliefje »

Bedankt voor jullie reactie!

Yavapai lodge was het enige hotel dat nog vrij was in de Grand Canyon. Ook nog in het park, dus ik was al blij dat we iets hadden. Ik zal de andere nog eens in de gaten houden. Is het qua kamers veel verschil? We hoeven geen luxe, liefst alleen een schoon bed ;).
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Contact met Yavapai Lodge (Grand Canyon NP).

Bericht door Martin & Marianne »

De Yavapai Lodge is wel luxer maar wij vonden de ligging van bijvoorbeeld de Maswik Lodge mooier. De kamers daar zijn wel een stuk eenvoudiger maar voor een overnachting prima.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer