20 Dollar Trick

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
USA-Top
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 10 mei 2018, 19:53

20 Dollar Trick

Bericht door USA-Top »

Heb gelezen over de 20 Dollar trick, heeft iemand ervaring mee in excalibur hotel
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door PSVwally »

T is waarschijnlijk zoveel gedaan dat je er niet echt veel mee op zult schieten ben ik bang. Vaak mag het ook niet en zullen ze je het direct teruggeven.

Heb het 2 jaar geleden wel eens bij het ophalen vd huurauto op de parking gedaan.
Toen wel een dikke upgrade, maar misschien had het door het praatje toen ook al wel gelukt
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door sanook »

20 dollar trick in Vegas, dan denk ik niet meteen aan autohuur, maar als ik het goed begrijp is dit het foefje om te proberen de greeter te paaien zodat je een mooiere/grotere auto meekrijgt ?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7767
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door mtl »

Kamer upgrade toch? De enige manier om erachter te komen is zelf proberen!
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door amboly »

Bij mij gelukt bij Treasure Island: kamer met stip view en fles champagne gekregen!
USA-Top
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 10 mei 2018, 19:53

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door USA-Top »

Oké dus kan het proberen bij excalibur kan ik ook een gratis upgrade krijgen ivm mijn vrouw en zoon is jarig als we aankomen
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7767
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door mtl »

Dat merk je vanzelf wel. Die vraag heb je al eerder gesteld en je hebt ook antwoord gekregen. Heb je daar wat mee gedaan?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 20 Dollar Trick

Bericht door PSVwally »

let wel op dat je het bv opgevouwen samen met je creditcard of legitimatie geeft en niet zomaar een briefje van 20 overhandigd. Niet alle hotelmanagers zitten hierop te wachten namelijk en ik heb ook al eens gezien dat mensen het gewoon terugkregen in de trant van sorry, can't help you with that.
sanook schreef:20 dollar trick in Vegas, dan denk ik niet meteen aan autohuur, maar als ik het goed begrijp is dit het foefje om te proberen de greeter te paaien zodat je een mooiere/grotere auto meekrijgt ?
Ik deed het bij Alamo op LAX inderdaad... buiten bij zo'n greeter een full size suv meegekregen ipv een midsize. Is eigenlijk een beetje omkopen (al kunnen ze gewoon weigeren). Praatje maken en hand geven met in mijn geval 20 dollar erin.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer