Welk Vegas hotel biedt late check-out?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
noname4
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Welk Vegas hotel biedt late check-out?

Bericht door noname4 » 23 mar 2018, 15:38

Onze terugvlucht is pas om half tien 's avonds. Voor de laatste dag zoek ik daarom een hotel waarbij ik een late check-out vooraf kan boeken tot bijvoorbeeld een uur of 16. Weet iemand welk hotel dit biedt? Hoeft geen hotel op de strip te zijn.

chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Welk Vegas hotel biedt late check-out?

Bericht door chippie777 » 23 mar 2018, 15:45

Dit is altijd moeilijk van te voren te zeggen. Wij regelen het meestal bij het inchecken, meestal kan het, soms niet. Uiteraard is het niet altijd gratis maar ik betaal er graag voor. Ik heb een keer gratis late check out gehad en een keer voor een halve dag betaald. Wil je zekerheid dan kun je altijd besluiten om van te voren een extra dag te boeken, dat is niet de goedkoopste optie maar dan heb je in ieder geval de kamer zo lang als je wilt. Als je vlucht pas om 21:30 gaat en je wilt dan om 19:00 op de luchthaven zijn dan wil je je kamer zeker tot 18:00 aanhouden.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com

Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Tinus1955 » 23 mar 2018, 16:37

Op de website van de MGM Resorts kun jij bij je reservering aangeven dat je een late check-out wenst. Dit kost $30/$40 (afhankelijk van het hotel) en dan heb je je kamer gegarandeerd tot 15.00 uur. Daarnaast kun je ook tijdelijk je koffers -veilig- achter laten bij de Bell desk van het desbetreffende hotel om even de tijd vol te maken tot vertrek naar het vliegveld.
Aanrader is om een Mlife account aan te maken (mocht je deze nog niet hebben) voordat je op de website van MGM Resort boekt. Je krijgt dan namelijk speciale leden prijzen te zien. Ook kun je nog even googelen voor speciale kortingsacties/-codes die geldig zijn op MGM website en ook de MyVegas game is een optie voor kortingen op MGM hotels.

Afhankelijk van beschikbaarheid kun je op de ochtend van vertrek (via de telefoon) vaak nog gratis een late check-out aanvragen tot 13.00uur bij een MGM hotel.

roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door roelb » 24 mar 2018, 13:17

Met Amex FHR rates heb je een gegarandeerde checkout tot 4pm. En een one-category upgrade, $100 credit + breakfast for 2. Meestal zijn FHR rates erg hoog, maar in Vegas zijn er soms erg goede deals. Vorig jaar zat ik voor $130 all-in in het Delano, met dus gratis ontbijt en $100 spa credit. Alleen voor houders van een Amex platinum. Overigens heb je dan op het vliegveld ook toegang tot de Centurion lounge, en die lounge heeft (erg fijne) douches. Kun je ook nog opfrissen voordat je vertrekt en is een late checkout niet meer zo relevant.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer