Potash Road terug naar Moab.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Fam munneke
Amerikafan

Potash Road terug naar Moab.

Berichtdoor Fam munneke » 06 mar 2018, 17:16

Hallo allemaal,

In mei zijn we een aantal dagen in Canyonlands.
één dag hebben we een Jeep.
Gaan dan in de ochtend naar boven via Potash Road en de Long Canyon.
Als we een aantal bezienswaardigheden hebben bezocht gaan we terug via de Shafer trail en Potash Road.

Nadat we de Potash Ponds (kleurrijke vijvers) zijn gepasseerd kun een keuze maken welk gedeelte van de Potash road je terug wilt rijden.
Er is een weg "binnen door" en een weg richting Colorado rivier, neem je de laatste dan kom je ook langs de Potash Boat Ramp.
Mijn vraag is: wat is de mooiste route terug, binnendoor of langs de Colorado.

groeten

Tom.

roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Potash Road terug naar Moab.

Berichtdoor roelb » 19 mar 2018, 10:56

Ik ben hier twee jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kan met niet herinneren dat er een keuze is. Je rijdt deels over het terrein van de eigenaar/uitbater van die zoutmeren (Intrepid). Er staan hier en daar ook wat hekken. Maar als ik op de kaart kijk zie ik dat er inderdaad een klein takje linksom is. Dat is mij toen niet opgevallen. Op de kaart loopt die weg langs een perron en langs de fabriek. Ik vermoed dat dat gewoon door Intrepid is aangelegd en niet bedoeld is als doorgaande weg. De "reguliere" weg is in ieder geval degene die langs het water loopt. De andere "tak" komt daar een mijl of drie verderop weer bij.

Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Potash Road terug naar Moab.

Berichtdoor Stan.Gobien » 21 mar 2018, 00:29

Hier 8 jaar geleden, maar ik herinner mij ook geen keuze mogelijkheid.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht