Reserveren Zion Watchman Campground

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
FamiliegoesUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 okt 2017, 20:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reserveren Zion Watchman Campground

Bericht door FamiliegoesUSA »

Hallo allemaal,

In augustus gaan wij een reis per camper maken door het zuidwesten van de USA. Ik heb al veel gehad aan deze site als het gaat om het plannen van de reis en het reserveren van campings. We hebben bv. al lekker geoefend met het boeken voor Yosemite, dat gaat 15 april gebeuren.

Nu is het bijna tijd om de camping van onze keuze in Zion N.P. te reserveren, dat gaat ook via receration.gov. Alleen wat ik nou nérgens kan vinden is hoe laat dat kan. Gaat dat ook elke dat plaatselijk tijd 07.00 uur van start? En is dat dat Utah tijd of Pacific tijd?

Weet iemand dat hier?

Groetjes Sophie
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reserveren Zion Watchman Campground

Bericht door Hans B »

Zion ligt in Utah dat is Mountain Time.

Pacific is de volgende tijd zone.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reserveren Zion Watchman Campground

Bericht door Galapogos »

Volgens mij gaan alle reserveringen via recreation.gov altijd open om 10:00 EST (Eastern Time). Dat is hetzelfde als 7:00 PST (Pacific Time). Het maakt daarbij niet uit in welke tijdzone de camping ligt die je wilt reserveren. Of dat nu in Florida, Utah of California is, dat doet er verder niet toe.

In Nederland is het dan bijna altijd 16:00, en soms 15:00. Dit heeft te maken met dat de zomertijd in de VS niet precies gelijk loopt aan de zomertijd in de EU.

Op 15 april loopt de zomertijd in de VS gewoon gelijk aan de zomertijd in Nederland, dus kun je vanaf 16:00 Nederlandse tijd reserveren.
Henrytje
Amerikafan
Berichten: 208
Lid geworden op: 28 jan 2009, 10:45

Re: Reserveren Zion Watchman Campground

Bericht door Henrytje »

FamiliegoesUSA schreef: Nu is het bijna tijd om de camping van onze keuze in Zion N.P. te reserveren, dat gaat ook via receration.gov. Alleen wat ik nou nérgens kan vinden is hoe laat dat kan. Gaat dat ook elke dat plaatselijk tijd 07.00 uur van start? En is dat dat Utah tijd of Pacific tijd?
Ja, is nu om 4 uur. Wij gaan het ook bijna reserveren! Gelukkig is het niet zo'n gekkenhuis als met het reserveren van Yosemite!
Succes alvast!
FamiliegoesUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 okt 2017, 20:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reserveren Zion Watchman Campground

Bericht door FamiliegoesUSA »

Dank voor de tips! Ik kon dit nergens terugvinden, maar we zitten dus om 16 uur klaar!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer