MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

@dennis118 Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat vooraf al geregeld heeft. Waarom zou je ook ? Ben je bang dat het niet gaat? Dit gaat echt altijd hoor, ze zijn daar supervriendelijk en trouwens ter plekke zou ik nog proberen een gratis kamer upgrade te scoren, lukt meestal wel met vriendelijk doen en evt. $20 :thumbup:
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Raymon »

Ik verblijf ergens midden september in Vegas. Hoe waarschijnlijk is het dat ik met deze game iets van waarde kan vrijspelen tegen die tijd, zonder dat ik elke dag uren moet spelen?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

@Raymon Heel waarschijnlijk! Een gratis kamer (excl resort fee) heb je zo bij elkaar. Voor de rest zijn de rewards niet meer wat het is geweest.
marcie216
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 aug 2017, 09:23

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marcie216 »

Als jullie uit de hotels moesten kiezen uit de app, wat zou dan jullie voorkeur zijn op basis van jullie eigen ervaringen?

Lees wisselende verhalen over Park MGM en Aria maar dit zijn toch wel de 2 hotels waar ik naar kijk. Zeker Park MGM omdat je hier 2 nachten comp hebt zonder te betalen
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Raymon »

HennyCox schreef:
14 jun 2022, 07:53
@Raymon Heel waarschijnlijk! Een gratis kamer (excl resort fee) heb je zo bij elkaar. Voor de rest zijn de rewards niet meer wat het is geweest.
Dank, ik ga me er eens aan wagen, al vind ik die slots dodelijk saai, haha.
Klopt het dat je gewoon een enkele gratis overnachting kunt sparen, dus niet dat je een betaalde overnachting moet boeken en daar een additionele overnachting vervolgens gratis bij krijgt? Daar lees ik wisselende dingen over.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1818
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

marcie216 schreef:
14 jun 2022, 11:17
Als jullie uit de hotels moesten kiezen uit de app, wat zou dan jullie voorkeur zijn op basis van jullie eigen ervaringen?

Lees wisselende verhalen over Park MGM en Aria maar dit zijn toch wel de 2 hotels waar ik naar kijk. Zeker Park MGM omdat je hier 2 nachten comp hebt zonder te betalen
Aria is een tophotel, Park MGM wordt door MGM zelf lager ingeschat maar is zéker ok, en nog een duidelijke trap boven NYNY en Excalibur.
Ik verbleef in Aria in 2019 5 nachten, en in Park MGM in 2021 4 nachten. Beide hotels durf ik aanbevelen, vooral op basis van wat je zoekt.
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Raymon »

HennyCox schreef:
14 jun 2022, 07:53
@Raymon Heel waarschijnlijk! Een gratis kamer (excl resort fee) heb je zo bij elkaar. Voor de rest zijn de rewards niet meer wat het is geweest.
Welk bedrag moet ik me eigenlijk bij die resort fee voorstellen?
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Harry »

Afhankelijk van het hotel (hoe luxer hoe hoger de fee) ergens tussen de $ 30 en $ 45 per kamer per nacht, en dan nog een paar procent tax.
jill712
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 sep 2016, 18:51
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jill712 »

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een reward gekocht alleen bij het email adres heb ik een ander email adres ingevuld dan dat van mijn facebook account en mijn mlife account.
Om de reward te gaan gebruiken, moet ik dan een nieuw account aanmaken met het e-mailadres dat ik heb ingevuld?

Bedankt voor het antwoorden alvast
Gilster
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 26 feb 2015, 23:44
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Gilster »

mijn ervaring is dat het email adres niet uitmaakt, wel moet de voor- en achternaam op de reward EXACT gelijk zijn met die op jouw milfe/mgm rewards account.
Seyst
Amerikafan
Berichten: 217
Lid geworden op: 04 mar 2022, 21:33

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Seyst »

Ik heb zojuist mijn eerste nacht met MyVegas geboekt! Joehoe :D

Nu loopt ik al een paar dagen ook op een tweede account te spelen, zodat mijn tweede nacht (op naam van medereiziger) kan worden geboekt. Hierdoor zouden we 2 nachten gratis hebben.

Alleen vragen me nu af of dit wel nodig is...Kan ik niet gewoon met mijn hoofdaccount nog een nacht kopen en deze toesturen met zijn naam en e-mailadres en dan via zijn MGM-account boeken? Of denk ik nu te makkelijk?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

@Seyst Nu denk je te makkelijk inderdaad, je mag pas na 90 dagen weer een kamer-reward nemen.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kwarktaart »

Ik wilde de MyVegas app downloaden maar kreeg de melding dat deze in mijn regio niet beschikbaar is. Spelen jullie allemaal via VPN of op een andere manier?
Seyst
Amerikafan
Berichten: 217
Lid geworden op: 04 mar 2022, 21:33

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Seyst »

HennyCox schreef:
30 jun 2022, 15:43
@Seyst Nu denk je te makkelijk inderdaad, je mag pas na 90 dagen weer een kamer-reward nemen.
Was te proberen haha...Dan toch maar nog wat punten sparen met het tweede account :)
Seyst
Amerikafan
Berichten: 217
Lid geworden op: 04 mar 2022, 21:33

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Seyst »

Seyst schreef:
30 jun 2022, 16:31
HennyCox schreef:
30 jun 2022, 15:43
@Seyst Nu denk je te makkelijk inderdaad, je mag pas na 90 dagen weer een kamer-reward nemen.
Was te proberen haha...Dan toch maar nog wat punten sparen met het tweede account :)
@kwarktaart Ik ga er even vanuit dat je iPhone hebt...Dan moet je een nieuw (Amerikaans) App-store account aanmaken. Voor het adres heb ik gewoon adres van een hotel gebruikt. Vervolgens kan je met je Amerikaanse account alle apps downloaden. Nadat je alles gedownload hebt kan je weer wisselen naar je Nederlandse account en spelen op je iPhone..
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kwarktaart »

Dank @Seyst
Ik wil de app op mijn ipad downloaden, dus zal een Amerikaanse app store account aanmaken en daarna terugswitchen. Thanks voor de uitleg!
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jill1234 »

Ik heb ook een vraag over MyVegas: toen ik er een paar maanden geleden mee begon zag ik telkens een unlimited dagpas voor de achtbaan van New York New York staan; nu zie ik die al weken niet. Zou deze voor augustus nog terugkomen?
En hoe werkt die gratis nacht/ korting op nachten? Ik heb The Mirage geboekt via booking.com maar genoeg munten voor een 2e nacht gratis (one complimentary night). Maar hoe werkt dat dan?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Raymon »

Ik krijg zojuist een mail dat je je loyalty points vanaf nu ook voor gratis nachten bij IHG kunt inzetten. Nog niet in de app gekeken wat er precies toegevoegd is, maar klinkt interessant en wellicht de moeite waard. Hopelijk mag je een nacht bij MGM met een nacht bij IHG binnen 3 maanden combineren.
Seyst
Amerikafan
Berichten: 217
Lid geworden op: 04 mar 2022, 21:33

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Seyst »

jill1234 schreef:
30 jun 2022, 21:30
Ik heb ook een vraag over MyVegas: toen ik er een paar maanden geleden mee begon zag ik telkens een unlimited dagpas voor de achtbaan van New York New York staan; nu zie ik die al weken niet. Zou deze voor augustus nog terugkomen?
En hoe werkt die gratis nacht/ korting op nachten? Ik heb The Mirage geboekt via booking.com maar genoeg munten voor een 2e nacht gratis (one complimentary night). Maar hoe werkt dat dan?
De gratis nacht/ korting kan je enkel direct op de website van MGM boeken. Als je bijvoorbeeld drie nachten verblijft kan je bv de eerste nacht met de korting boeken bij MGM en de twee overige nachten bij Booking.com of elders. Bij aankomst in het hotel moet je vragen of je twee boekingen aan dezelfde kamer kunnen worden gekoppeld.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jill1234 »

Oke, dank je. En kun je daar dan bij het boeken aangeven dat je wil 'betalen' met MyVegas loyalty punten?
Ik kan de booking bij booking.com annuleren, dus ga eens kijken of ik via de MGM site kan boeken.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer