MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

De laatste keer dat ik een hotel reward heb gebruikt kreeg ik na aanschaf van de reward een een email met daarbij een link.
Heb je wel het juiste mail adres opgegeven? Je kan mits de reward nog beschikbaar is eventueel een nieuwe redeemen en kijken of dat werkt.
Je kan ook even contact opnemen met MyVegas, die zijn vaak redelijk snel met het geven van een antwoord.
DebbieTimmermans
Amerikafan
Berichten: 369
Lid geworden op: 09 apr 2014, 17:31
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Wellen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door DebbieTimmermans »

Dank je Markstaal, ik heb ze een mailtje gestuurd in de hoop snel reactie te hebben. Indien ik volgende week geen reactie heb gehad, contacteer ik ze even. Ik heb mijn aankoop gedaan via mijn mobiele app, hier vraagt hij me niet om opnieuw een email adres in te geven, via de laptop wel maar om een of andere reden kan ik in mijn emailadres geen @ invullen. Dat neemt hij niet. Heel erg vreemd vind ik. Heb er een paar jaar geleden geen problemen mee gehad.
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1330
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door ONYX666 »

als je geen mailadres hebt ingegeven of geen @ erin zou ik de reward gewoon annuleren (dat kan in de app en via de facebook app) en opnieuw kopen via de facebook app
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

DebbieTimmermans schreef:
07 mar 2019, 13:43
via de laptop wel maar om een of andere reden kan ik in mijn emailadres geen @ invullen. Dat neemt hij niet.
Probeer eens de combinatie ALT en 064....ALT-toets inhouden en dan 064 typen en dan loslaten.....dan krijg je @ als het goed is.
DebbieTimmermans
Amerikafan
Berichten: 369
Lid geworden op: 09 apr 2014, 17:31
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Wellen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door DebbieTimmermans »

HennyCox schreef:
07 mar 2019, 15:02
Probeer eens de combinatie ALT en 064....ALT-toets inhouden en dan 064 typen en dan loslaten.....dan krijg je @ als het goed is.
Dit lukt ook niet. Ik kan om één of andere reden geen @ ingeven op het MyVegas spel :? vreemd
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

In welke browser heb je het probleem?
Ik had namelijk hetzelfde in Internet Explorer een tijdje geleden. In Google Chrome is het me dan wel gelukt.
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
Barry72
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Barry72 »

Markstaal schreef:
07 mar 2019, 13:15
De laatste keer dat ik een hotel reward heb gebruikt kreeg ik na aanschaf van de reward een een email met daarbij een link.
Heb je wel het juiste mail adres opgegeven? Je kan mits de reward nog beschikbaar is eventueel een nieuwe redeemen en kijken of dat werkt.
Je kan ook even contact opnemen met MyVegas, die zijn vaak redelijk snel met het geven van een antwoord.
Hoe kun je contact opnemen met MyVegas?
Barry72
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Barry72 »

Hallo,

Het is 5 jaar geleden dat ik via MyVegas hotelkamers heb geboekt van mijn punten, dus weet het even niet helemaal meer hoe het werkt. Nu heb ik de volgende vragen:
1) Ik wil op 1, 2 3 en 4 Sept. de hotelkamers boeken, dit kan toch 3 maanden van te voren toch? (dus vanaf 1 Juni zou dit moeten kunnen?)
2) Welk telefoonnummer kan ik ze bellen? Ik weet dat er 5 jaar geleden een "goedkoper" nummer was, om ze te bellen......is dat er nog steeds en zo ja, welk nummer is dat?
3) Ik zie dat bij sommige kamers staat "this is a premium reward".....Wat betekent dat?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Voor het boeken van september ben je nu nog te vroeg. De calender die op dit moment beschikbaar is loopt tot juni. Je zou dus nog even moeten wachten om met te zien welke dagen je deze rewards kan gebruiken, als deze beschikbaar is kan je daadwerkelijk gaan boeken. De nieuwe kalender komt vaak in mei uit. Wij hebben de afgelopen 2 jaar ook in die zelfde week gebruik gemaakt van en hotel reward, dus verwacht dat jullie dat ook kunnen doen. De reward moet je binnen 3 maanden na claimen hebben gebruikt. Dit betekend voor een hotel reward dat deze binnen 3 maanden geboekt moet worden, het moment van verblijven kan dus later zijn.

Contact gegevens zijn in google zo te vinden met de zoekterm: contact MyVegas

Dat er nu premium staat zou te maken hebben met het aantal rewards wat je kan claimen. Voorheen was het zo dat je 1x een hotel reward kon gebruiken in een bepaalde periode op 1 account.
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Purk87 »

Zijn er mensen met een iPhone / ipad die de apps op hun telefoon hebben? En zo ja... Hoe? :)
Ik zie ze niet meer, maar in de Playstore werkt het nog wel...?
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

Ik heb ze op mij iPhone. Maar dat moet via een Amerikaans account. Die kan je zelf aanmaken op je iPhone. Weet niet meer precies hoe ik het gedaan heb, maar was niet moeilijk. Volgens mij gewoon USA als land kiezen.
Dan de apps zoeken en installeren. Vervolgens met je nieuwe Apple ID uitloggen en inloggen met je eigen account. Dan blijven de apps er gewoon op staan.
Loves Vegas!
Barry72
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Barry72 »

Markstaal schreef:
11 mar 2019, 15:58
Voor het boeken van september ben je nu nog te vroeg. De calender die op dit moment beschikbaar is loopt tot juni. Je zou dus nog even moeten wachten om met te zien welke dagen je deze rewards kan gebruiken, als deze beschikbaar is kan je daadwerkelijk gaan boeken. De nieuwe kalender komt vaak in mei uit. Wij hebben de afgelopen 2 jaar ook in die zelfde week gebruik gemaakt van en hotel reward, dus verwacht dat jullie dat ook kunnen doen. De reward moet je binnen 3 maanden na claimen hebben gebruikt. Dit betekend voor een hotel reward dat deze binnen 3 maanden geboekt moet worden, het moment van verblijven kan dus later zijn.

Contact gegevens zijn in google zo te vinden met de zoekterm: contact MyVegas

Dat er nu premium staat zou te maken hebben met het aantal rewards wat je kan claimen. Voorheen was het zo dat je 1x een hotel reward kon gebruiken in een bepaalde periode op 1 account.
En heb jij enig idee, waarom er bij een reward ("two complimentary room nights at Signature" voor 95.000 coins) geen calender met beschikbare data tevoorschijn komt? Maar er staat dan vermeld "Join Mlife Rewards". Ik heb wel een M-life account. Maar deze reward wil ik straks (als die er in mei nog is) redemen maar moet wel op de beschikbare data kunnen zoeken.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Als je googled op MyVegas calendar kan je alle beschikbare dagen zien. Gaat via het spel zelf soms wat lastig.
Barry72
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Barry72 »

Markstaal schreef:
18 mar 2019, 12:10
Als je googled op MyVegas calendar kan je alle beschikbare dagen zien. Gaat via het spel zelf soms wat lastig.
Bedankt voor de tip!!!! Ik kom er alleen achter op de website, die ik via google gevonden heb, dat er veel meer hotels 2 compl. nights geven, dan dat de rewards op het spel aangeven!!! Alleen zie ik dus niet hoeveel punten ze kosten en hoe kan ik deze bevestigen,als het niet via het spel gaat?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Sommige 2 nacht rewards zijn alleen beschikbaar voor diegenen die geld in het spel hebben gestoken (Bellagio, aria,...)
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Barry72
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Barry72 »

georgesken schreef:
19 mar 2019, 00:28
Sommige 2 nacht rewards zijn alleen beschikbaar voor diegenen die geld in het spel hebben gestoken (Bellagio, aria,...)
Nog even wat vraagjes:
*dus wanneer je een keer loyalty points koopt, kom je wel in aanmerking voor meerdere reward met 2 compl.nights?
*komen dan wel de data in beeld, bij de rewards in het spel: want alleen de reward met 2 compl nights in MGM Signature is te zien op de MyVegas
(facebook) pagina: de andere hotels met 2 compl. nights zijn alleen te zien via de pagina Myvegas2complimentaryroomnightscalander2019 en daar kan ik geen data zien en kan ik de rewards ook niet inwisselen / bevestigen (zoals op de Myvegas pagina)
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door tomhster »

Het verhaal is dat je meer rewards aangeboden krijgt nadat je meer dan zo'n 50 dollar hebt uitgegeven. Dan hoef je nog steeds niet alle aanbiedingen te zien die je op de kalenders ziet staan, dus reken je niet rijk. Ik heb zelf een 2-dagen Bellagio-aanbieding gekregen, dus in mijn geval denk ik dat het wel geholpen heeft.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Het is ook voor iedereen anders inderdaad. Ik heb ook onder nabij 50$ uitgegeven toen de extra reward erbij kwam. 2 comp nights Bellagio heb ik er bijvoorbeeld niet tussen staan.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

goedenavond,

Ik heb op 3 verschillende accounts aangekocht:
- standaard ticket Love
- standaard ticket Love
- 2 standaard tickets Love 50%

En wil deze nu gaan redeemen. Maar dat wil nog niet lukken

Als ik klik op click to redeem in de link kom ik wel op mlife terecht, maar ik vind nergens mijn reward of hoe deze te redeemen.
Ik dacht dan ga ik maar bellen, is wellicht ook handiger om stoelen naast elkaar te krijgen, maar dan krijg ik meteen al te horen dat online boeken beter is omdat ik anders extra kosten krijg bij telefonisch redeemen.

Kan iemand mij zeggen hoe ik online mijn reward kan redeemen op de mlife pagina?

gr. Monique
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

Al gelukt :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer