MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Ben benieuwd wanneer de kalender komt voor januari.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

bigoak schreef:
10 okt 2023, 13:27
Ik betaal nu ongeveer $230 voor 2 nachten inclusief resort fee
Beter had je dan voor zo'n $50 dollar aan punten gekocht voor het spel, dan krijg je namelijk ook de 2nachten comps te zien :thumbup:

Punten sparen heb je zo bij elkaar als je de apps speelt van MyVegas / MyKonami / Popslots en vooral Tetris. Sommige goedkope hotels van MGM heb ik binnen 2 a 3 dagen al binnen.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door ONYX666 »

2 nachten comps zijn allang geen 50 usd meer. Ik ben vorig jaar na 100 opgehouden. Schattingen zijn dat het 150 -200 usd is
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door bigoak »

Zoals al aangegeven ben ik echt een noob :D in dit reward programma. Mijn originele plan was om naar Death Valley te gaan maar door de overstromingen daar is dat geen optie meer. Las Vegas was een alternatief en ik ben blij dat ik door dit spel voor dezelfde prijs nu op de strip zit en niet in een motel ergens achteraf. De prijzen rijzen de pan uit. Ik kom later nog terug in Vegas, tegelijk met de 1e vrije training van de F1, maar dan moet je al rekenen op kamerprijzen van $ 1000 per nacht (inclusief toegang circuit). Ik zit nu off-strip, op 150 meter van het tijdelijke circuit voor €85.
Ik heb gekeken, maar ik kan nergens de 2 comp nachten vinden voor de hotels. Maar dat kan aan mij liggen :lol:. Enige tips hiervoor zijn welkom. Veel tijd om te spelen heb ik niet, ik word verondersteld om te werken...
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

1) death valley is deels weer open als jij er bent; heb je dat mee gekregen?
2) 2 comp nachten komen dus pas beschikbaar als jij voor 100+ dollar aankopen in de app hebt gedaan. Als je dat niet deed, zie je ze dus ook niet
3) veel tijd om te spelen heb je niet nodig. Een aantal spellen hoef je alleen maar open te hebben in het beginscherm om punten te krijgen. En je krijgt dan hetzelfde maximaal aantal punten als wanneer je speelt.
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door bigoak »

jeppiepruts schreef:
11 okt 2023, 09:48
1) death valley is deels weer open als jij er bent; heb je dat mee gekregen?
2) 2 comp nachten komen dus pas beschikbaar als jij voor 100+ dollar aankopen in de app hebt gedaan. Als je dat niet deed, zie je ze dus ook niet
3) veel tijd om te spelen heb je niet nodig. Een aantal spellen hoef je alleen maar open te hebben in het beginscherm om punten te krijgen. En je krijgt dan hetzelfde maximaal aantal punten als wanneer je speelt.
@jeppiepruts, bedankt voor de tips, hierbij enkele opmerkingen bij je punten.
1: Ja,ik zie nu dat ze ook de oostelijke ingang op 15 oktober proberen te openen (https://www.nps.gov/deva/planyourvisit/ ... ay-190.htm, echter zijn bepaalde punten in het park dan nog niet aan te rijden. Ik ben al 3 keer door DV gereden, maar wilde nu eens wat dieper het park in. Die plekken lijken voorlopig niet beschikbaar te komen. Ik heb nu al enkele hikes in Valley of Fire op het oog. Ik ga niet echt alleen voor het gokken (doe het wel, maar met mate) naar LV. De verlichting 's avonds is ook zeer mooi. Mijn oorspronkelijke route zou in plaats van Los Angeles in Phoenix beginnen en DV helemaal niet aan doen. Doordat een van de geplande reisgenoten te lang heeft gewacht, werd die optie bijna €400 duurder. Toen maar via LA geboekt en kwam DV in de planning.
2: ah, vandaar. Dit is misschien een optie voor de volgende keer. Zal dan wel van tevoren moeten kijken of de uitgave opweegt tegen de prijs. Zal pas op zijn vroegst in 2025 worden. Volgend jaar staan Texas (zonsverduistering) en Zuidoost USA (Memphis, Nashville, New Orleans) op de planning.
3: Zal eens kijken wat dat oplevert.

en nogmaals, bedankt voor de tips voor deze noob :thumbup:
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
Gebruikersavatar
wouterjanS
Amerikafan
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 jul 2022, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door wouterjanS »

Stel ik koop van de punten 100 dollar speeltegoed. Wat zijn de spelregels dan? Ik kan dat in de app niet goed terug vinden. Stel dat ik dit 1x op roulette inzet en win heb ik dan 200 dollar cash? Of moet je dit x aantal keer inzetten voordat je kan cashen?
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Interessante ontwikkeling...

Ik was afgelopen zomer in Vegas. En heb met de spelletjes een gratis overnachting, gratis rit in de NewYork-NewYork achtbaan gekregen en 2 maal gratis buffet. Toch leuk :-)
Nu ga ik komende zomer weer. Poging 2 omdat een groot deel van de vakantie letterlijk in het water viel door de hurricane.

Dus ik open het spel weer om in de stemming te komen. En krijg tot mijn verbazing 100.000 bonus loyalty points. En ook de vouchers voor 2 gratis overnachtingen zijn nu voor mij beschikbaar. Dat terwijl ik geen euro heb uitgegeven in het spel of aan gokken afgelopen zomer. Ik was met mijn kids. Het kon/mocht niet eens. Sterker nog. Ik kreeg zelfs de resort fee vergoed omdat er van alles mis was gegaan. Ik sliep dus écht gratis :thumbup:

Iemand anders dit ook al meegemaakt? Zoveel gratis loyalty points en ontgrendeling van de dubbele overnachtingen, waarvoor je normaalgesproken zeker 100 dollar in het spel uitgegeven moet hebben.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Tinus1955 »

Je bent niet de enige hoor. :wink:
Krijg ook elke keer na een Vegas trip honderduidzenden loyality points terug. Gebeurt tijdens synchronisatie van de verschillende Myvegas apps. Ongeveer hetzelfde aantal als wat ik gespendeerd had voor een trip. Speel daarom ook nooit meer de game.
Hoe het komt? I don't know :lol:
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Na een tijdje niet aanloggen op sommige van de apps, krijg ik ook 10- tot 50.000 loyalty points voor niets… handig, want ze raken wel op. Ik heb echt al veel value uit MyVEGAS gehaald…

- helikoptervlucht over de strip
- intussen 10 x $25 MyKONAMI Freeplay
- allerhande gratis en BOGO tickets
- een gratis buffet en 5 2-4-1’s
- $50 gratis drank at times square bar in NYC

Tegenwoordig koop ik standaard gewoon 3 x $25 MyKONAMI freeplay. Als m’n vrouw mee is een BOGO-buffetje.
deebee7
Amerikafan
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door deebee7 »

Iemand een idee wanneer de kalenders uitkomen voor juli? Al op internet en facebook gezocht maar nog niet veel info. Probeer een 2 comp nacht te pakken te krijgen maar als je binnen een bepaalde periode moet claimen dan moet de kalender natuurlijk ook al openstaan voor juli....
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

2e helft van het jaar komt pas in april/mei/juni
deebee7
Amerikafan
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door deebee7 »

Oei nog even geduld dan :thumbup:
Gebruikersavatar
wouterjanS
Amerikafan
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 jul 2022, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door wouterjanS »

Hoe werkt de freeplay? Moet je het dan een x aantal keer ingezet hebben?
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
1 ste x USA
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 feb 2014, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Brecht (Belgie)

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door 1 ste x USA »

Ik speel verschillende spelen , maar hoe kan ik tetris ook bijvoegen? Kan dit nergens vinden.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

wouterjanS schreef:
23 okt 2023, 21:27
Stel ik koop van de punten 100 dollar speeltegoed. Wat zijn de spelregels dan? Ik kan dat in de app niet goed terug vinden. Stel dat ik dit 1x op roulette inzet en win heb ik dan 200 dollar cash? Of moet je dit x aantal keer inzetten voordat je kan cashen?
Freeplay wordt op je players card gezet. Je moet wel een minimum aantal betaalde nachten slapen in het hotel waar de freeplay geldt. Vervolgens kan je met je pincode op het pasje je freeplay inzetten. Bij de eerste spin moet er minimaal een dollar in de automaat zetten om te kunnen spelen met freeplay. Freeplay kan je niet inzetten op tafelspellen voor zover mij bekend.

Je speelt met je freeplay, dat staat niet op de reguliere plek als 'credit' op de gokkast. Je kan dus niet de $100 cashen. De verdiensten komen wel als credit in beeld. Die kan je vervolgen wel cashen. Ik had op $100 freeplay $34 verdiend, maar verder gespendeerd tot het op was.
Afbeelding
Désirée
Amerikakenner
Berichten: 711
Lid geworden op: 30 mei 2011, 12:39
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Désirée »

Toch een vraag. Ik ben nu zover dat ik een overnachting gratis heb voor aria en bellagio. Ik doe dit voor het eerst en vraag me af als ik dit doe, kunnen we dan met 3 personen (2volwassen en 1 kind) in en heb je dan ruime keuze voor datums?
Désirée

2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Koop de voucher gewoon. Kijk dan conform instructies wat de mogelijkheden zijn. Als er niets is kun je de voucher 'retourneren'. Alles met 1 druk op de knop. Je krijgt instant je punten terug. En dan kun je een ander hotel proberen.
Ik heb vorig jaar met 3 personen (1 volw en 2 kids) kamer geboekt in het MGM Grand. Je moet dan een kamer met 2 queensize nemen. Ik neem aan dat het ook lukt met 2 volw en 1 kind. Verder kan het alleen op zondag t/m donderdag. En op dit moment alleen voor het eerste half jaar van 2024.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

@Desiree Gewoon boeken, die kamer met 2 queensbedden staan misschien als niet beschikbaar, maar gewoon ter plekke bij het inchecken naar vragen en dat is bij mij nog NOOIT een probleem geweest (zo'n 12x geboekt). Vraag tevens heel vriendelijk om een gratis upgrade: dat heeft mij heel vaak een upgrade naar een suite opgeleverd :thumbup:
Désirée
Amerikakenner
Berichten: 711
Lid geworden op: 30 mei 2011, 12:39
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Désirée »

Er staat redeem before 6 maart. Betekent dit dat je voor die datum er moet zijn of geboekt moet hebben ? We gaan in meivakantie en hebben nu 1 week New York hotel, waarvan we 1 nacht bij grand canyon slapen. Maar nog een ander hotel (zeker) gratis is natuurlijk leuk :wink: :D
Désirée

2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer