MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
cookiemon100
Amerikafan
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 jul 2012, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door cookiemon100 »

MichelAngelo66 schreef:Even voor de zekerheid een vraagje....

Wij gaan in augustus naar Las Vegas. Nu wil ik daar eventueel 1 of 2 nachten een kamer reserveren via MyVegas Mlife. Soms staat er dat je binnen 30 dagen moet redeemen. Begrijp ik het dan goed dat ik eigenlijk pas die Reward op 17 juli kan nemen als ik bijvoorbeeld op 16 augustus die nacht wil reserveren?
Nee hoor maar je moet binnen 30 dagen de kamer geboekt hebben. Wij hebben dit weekend onze kamers geboekt voor september. Voor buffetten moet je wel ter plekke naar de balie gaan om ze te redeemen dus daar zou ik wel mee wachten tot je binnen die 30 dagen zit.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door MichelAngelo66 »

Aha dan ga ik daar eens even naar kijken. Dank je.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Excalibur is één van de mindere hotels, zeker niet slecht hoor, maar wanneer je genoeg LP's hebt zijn er natuurlijk veel betere optie's!
Gebruikersavatar
cookiemon100
Amerikafan
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 jul 2012, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door cookiemon100 »

ja maar Excalibur was de enige die 2 nachten achter elkaar had op de data dat wij in Vegas zijn. Heb geen zin om te verhuizen.
Aangezien we met 2 accounts spelen hebben we nog 4 rewards over.

Weet iemand trouwens voor welke rewards je niet naar de mlife balie hoeft?
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Dan kan je nog beter een lekker buffet nemen(Bellagio, Aria & Mirage), is meestal nog duurder dan een kamer in Excalibur :) (want sowieso komt de resort fee er nog bij).
Waarom zou je niet langs de Mlife balie willen gaan?
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door sandpatt »

MichelAngelo66 schreef:Even voor de zekerheid een vraagje....

Wij gaan in augustus naar Las Vegas. Nu wil ik daar eventueel 1 of 2 nachten een kamer reserveren via MyVegas Mlife. Soms staat er dat je binnen 30 dagen moet redeemen. Begrijp ik het dan goed dat ik eigenlijk pas die Reward op 17 juli kan nemen als ik bijvoorbeeld op 16 augustus die nacht wil reserveren?
Als ik het goed heb, is het als volgt:
Je 'koopt' de reward via myVegas en je krijgt dan een code toegestuurd.
Nadien moet je nog een boeking maken via de mgm-website. Hier geef je dan de code in die je ontvangen hebt en krijg je de korting. Dit moet binnen de 30 dagen na de aankoop van de reward gebeuren.

Wanneer je dus vandaag een reward koopt op mlife, heb je vanaf nu 30 dagen de tijd om de boeking te vervolledigen op de mgm-site. Uw datum van overnachting kan perfect later zijn.

edit: iemand was me al voor.
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door MichelAngelo66 »

Toch bedankt voor de uitleg sandpatt.

Aanvullende vragen:

- Wij zijn twee nachten in LV. Ik zie vooralsnog alleen rewards voor een nacht. Is de verwachting dat dit nog wordt aangevuld (ivm de huidige 2 nachten rewards lopen tot eind juni)? Een nacht reward pakken zou ik mijn huidige NY NY boeking moeten gaan wijzigen en die was €91,40 per nacht (ex kosten en wel Park Ave).

- De show rewards wat betreft vrijkaarten zijn uitverkocht. Michael Jackson zit daar nooit tussen? Bij voorbeeld van Love van The Beatles of KA kan je premium kaarten voor 50% korting krijgen. Wat is jullie ervaring qua plek? Het betreft C section, waar is dat? We zijn met z'n drieen. is het dan mogelijk om een derde kaart te reserveren naast de twee van de reward? En is die -50% daadwerkelijk interessant, want ik zie via Mlife allerlei aanbiedingen staan met diverse prijzen. Het van/voor principe is natuurlijk heel rekbaar als je begrijpt wat ik bedoel.

- Een beetje hetzelfde geldt voor buffet rewards. Het meest interessant lijkt me een volledig gratis buffet? En geldt er voor die buffetten trouwens een andere prijs voor 13 jarigen?

Wederom alvast bedankt voor de uitleg.
Jongejeugd
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2017, 12:14
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jongejeugd »

Ik heb twee nachten kunnen bemachtigen voor deze zomer bij de reward van MGM Grand. We betalen nog wel iets bij omdat we ook met zijn vieren zijn, maar we hebben een luxe suite in Signature kunnen bemachtigen voor 2 nachten.

Succes, Annemarie
ReisM
Amerikafan
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 apr 2015, 19:15
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door ReisM »

MichelAngelo66 schreef:Toch bedankt voor de uitleg sandpatt.

Aanvullende vragen:

- Een beetje hetzelfde geldt voor buffet rewards. Het meest interessant lijkt me een volledig gratis buffet? En geldt er voor die buffetten trouwens een andere prijs voor 13 jarigen?
Wij waren met 2 volwassenen en een 13 jarige. Kinderprijs voor een buffet liep in ieder geval vorig aar tm 12 jaar. Kijk op de sites van de verschillende hotels voor de prijzen van de buffets.

Wij speelden beide, 1 van ons had een gratis dinerbuffet voor Aria genomen en de ander een BOGO. We betaalden dus maar voor 1 persoon (+ tip, die betaal je ook voor je gratis buffets )
Wij waren zeer tevreden over dit buffet! Er was heel veel keuze, de warme gerechten waren ook echt warm en niet lauw en het toetjesbuffet was een van de beste ooit :D.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door SuzieQ »

Voor showkaarten moet je gewoon vaak inloggen.
Af en toe komt er eens een reward vrij die je kunt redeemen.
Qua buffet zeker lunch bij Aria doen, is heerlijk!
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

hmm geen beschikbaarheidskalender meer bij de hotelovernachting rewards?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Zeker wel! Je moet even kijken bij een ander hotel, daar staat die bij en dan moet je alleen de link even veranderen(de naam van het hotel dat je wilt zien, 2 keer aanpassen, want staat er 2 keer in).
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Ligt het aan mij of zie ik momenteel de regel van max 3 mgm rewards niet meer staan bij de terms, als je op bijvoorbeeld een Belaggio buffet klikt en naar de volgende stap gaat....
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1867
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Ik zie het ook niet meer staan. Heb bij een aantal rewards gekeken en ik zie het niet staan.
Het is ook opeens een hele andere lay out, misschien zie ik het over het hoofd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Heb hier de reward twee nachten MGM.Het lukt me echter niet om in te loggen op mijn Mlife account,ook wanneer ik nieuw paswoord aanvraag krijg een link terug maar ook dan lukt het niet.Wat doe ik nu best,gewoon opnieuw registreren of is er ergens een e-mailadres waar je hulp kan vragen?
Heb ondertussen een e-mail adres gevonden en wacht nu op antwoord.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

asv60 schreef:Ik zie het ook niet meer staan. Heb bij een aantal rewards gekeken en ik zie het niet staan.
Het is ook opeens een hele andere lay out, misschien zie ik het over het hoofd.
Weet hier iemand al iets meer over?Heb nog een hoop punten over en zou dus nog enkele rewards kunnen kopen.Moet wel zeker zijn daar ik 2 gratis nachten heb op het einde van mijn verblijf en zou niet graag hebben dat men bij inchecken zegt sorry je hebt al drie rewards gebruikt.
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

Ik heb gelezen dat het alleen bij de mobiele app nog staat. Maar je kan toch bij my purchases zien hoeveel rewards je hebt gekocht?
Je kan er meer dan 3 kopen, maar je kan er daadwerkelijk maar 3 (of 4 wanneer je ooit chips hebt gekocht) binnen de 30 dagen gebruiken.
wanneer je tickets voor een show of iets dergelijks hebt gekocht, heb je die vooraf al geredeemd neem ik aan. Geldt ook voor hotelovernachtingen. Je zal het voorlopig even zelf bij moeten houden vrees ik...
Loves Vegas!
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Klopt niet,heb momenteel drie bufetten en twee nachten,deze laatste staan niet bij mijn purchases.Heb trouwens voorgaande jaren steeds meer dan 3 rewards gekocht en dan later de minst interessante gecanceld.Ik dacht wel dat ik een melding kreeg dat ik een vierde kocht en er slechts drie mocht gebruiken maar hier ben ik niet meer zeker van.
Laatst gewijzigd door Marcel5050 op 01 jul 2018, 21:58, 2 keer totaal gewijzigd.
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

De rewards die je hebt geredeemd, staan niet onder pending, maar onder redeemd. Staat die laatste die je bedoelt daar niet bij?
Loves Vegas!
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Inderdaad staat refunded maar bij redeemd staan ook deze van vorig jaar nog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer