MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door ina »

Note mod(PSVwally): Alweer het 8e deel van het MyVegas topic.
Omdat de discussie in deel 7 nogal specifiek eindigt zullen enkele posts vanuit dat topic hierheen gekopieerd worden.


Ik keek net even voor een ontbijt in Mandalay bay via Myvegas. We hebben een kamer in NYNY dus kunnen er een doen met sleutel omdat we bij MGM verblijven, nu zag ik dat je dan moet reserveren, voorheen kon je de dag ervoor naar de Mlife bali gaan en hem op je kaart laten zetten. Iemand ervaring met het reserveren van dit ontbijtbuffet. Er stond dat je voor 2 feb. moest reserveren, wel 90 dagen daarna. Pas als je de reward hebt genomen lees je hoe het precies in zijn werk gaat maar misschien al door anderen gedaan??
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Division »

ina schreef:Ik keek net even voor een ontbijt in Mandalay bay via Myvegas. We hebben een kamer in NYNY dus kunnen er een doen met sleutel omdat we bij MGM verblijven, nu zag ik dat je dan moet reserveren, voorheen kon je de dag ervoor naar de Mlife bali gaan en hem op je kaart laten zetten. Iemand ervaring met het reserveren van dit ontbijtbuffet. Er stond dat je voor 2 feb. moest reserveren, wel 90 dagen daarna. Pas als je de reward hebt genomen lees je hoe het precies in zijn werk gaat maar misschien al door anderen gedaan??
Kan je de exacte tekst koppiepeesten? Ik heb vorige week nog een award verzilverd, dinerbuffet bij het Aria. Gewoon in het Aria zelf naar de Mlife desk om de reward bij te schrijven op de kaart.
Laatst gewijzigd door Division op 24 jan 2018, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

Er staat:
Redemption period
Reward must be redeemed by february 2, 2018
en als je doorklikt
Refund policy
Purchased rewards are refundable prior to redemption for the loyalty point cost up to 90 days after the date of purchase or through the last date of availability / expiration date indicated on the reward, whichever comes first. After a reward has been redeemed by contacting the partner and making a reservation, no loyalty point refunds will be provided. Reward has no cash value and is non-tranferable. Terms and conditions subject to change without notice. If there are more specific Terms and Conditions regarding refunds for a particular reward, those Terms and Conditions will prevail.
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door annet2009 »

Ina, de tekst die je plaatst heeft niets te maken met reserveren van het buffet.
De reward is geldig tot 2 februari 2018.

Refund policy heeft te maken met teruggeven van de reward. Dus als je 'm niet gebruikt kun je je gele munten terug krijgen, als je 'm teruggeeft voor 2 februari in dit geval. Als je een reward laat verlopen is kun je 'm niet meer gebruiken en krijg je ook je gele munten niet terug. Er staat dat je kunt teruggeven tot 90 dagen na aankoopdatum of tot expiration date: welke datum eerder is. Bij jou is dat 2 februari, dat is eerder dan 90 dagen, dus geldt in dit geval 2 februari. Meestal zijn rewards 90 dagen geldig, daarom staat het er op die manier, maar je moet altijd op de datum letten die erbij staat want die 90 dagen is geen vaste regel.

De tekst is algemeen en staat bij elke reward. Voor hotel of show kan je wel reserveren en dan geldt dat je de reward niet meer terug kan geven op het moment dat je al gereserveerd hebt. Maar buffetten kun je niet reserveren.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

Ik vind die datum zo vreemd 2 februari, bij alle andere rewards staat de datum 3 maanden verder, en ook een andere tekst dan hier.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door PSVwally »

done
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Weet toevallig iemand hoeveel je moet uitgeven om de 2 comp nights voor Aria en the Mirage te krijgen? Ik ben bezig met het plannen voor een volgende reis en zou graag 2 nachten in 1 van beide hotels willen verblijven. Ik heb the bottle pop wel een aantal keren gebruikt maar weet niet of dit meetelt. En waar kan je zien hoeveel rewards je kan hebben?

Ik hoop dat jullie wat meer uitleg hierover hebben :)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Vin.cent »

Ik heb nu ook 50 dollar uitgegeven en een 4de reward erbij gekregen. Normaal ben ik niet zo van dit soort dingen, maar aangezien ik bijna jaarlijks wel naar Las Vegas ga, heb ik die 50 dollar aan die 4de reward snel terugverdiend.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Hopelijk heb ik dat ook, zit nu op 33$. Ophoeveel loyalty points zit Aria tegenwoordig voor 2 nachten?
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Yes, hele avond in de gaten gehouden en tickets voor Love te pakken! Vanavond inderdaad gebeld om Ka en Love te reserveren en de fee werd niet gerekend vanwege het online systeem dat niet werkt. Ben echt blij! :clap:
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

En bellen kan heel voordelig via Skype overigens. Las hier eerder iets over telefoonkosten.
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

Leuk! Het is mij ook gelukt van de week. En heb ook de helicoptervlucht geboekt. Ook blij :)

En reserveren voor showtickets lukt inderdaad wel als je het systeem stoelen laat kiezen, en dan kun je steeds op select other seat klikken tot je een plek hebt die bevalt.
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

waar kan je zien of je een 4e award kan kiezen?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Waar je normaal ziet staan dat je er maar 3 hebt! Dus gewoon op een MGM reward drukken en dan 1 pagina verder dan de eerste pagina :)
Gebruikersavatar
MarjoleinW
Amerikafan
Berichten: 248
Lid geworden op: 01 sep 2012, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door MarjoleinW »

Wij spelen dit spel inmiddels ook een aantal maanden en ik heb o.a. nu een nacht gratis in Mandalay Bay, 2 buffetten bij Excalibur (waar we de andere 2 nachten zitten) en 2 tickets voor Ka hebben gescoord. Mijn man is nu nog aan het sparen voor een helicoptertocht. :D
Ik ben dus blij met dit spel en jullie tips!

Maar nu toch nog een vraag. We hadden 2 codes voor Ka en door te bellen met MGM hebben we 2 plekken gereserveerd in april. Ik dacht alleen begrepen te hebben dat we er een bevestiging per e-mail van zouden krijgen maar deze heb ik niet gehad. Klopt dat? Hebben jullie het ook alleen zelf opgeschreven en verder niks of is er iets niet goed gegaan?
Ook lukte het mij om nog een Mandalay Bay buffet te kopen (als 4e aankoop) terwijl ik maar 3 rewards mag kopen. Klopt het dat je er wel meer kunt kopen maar er max. 3 mag gebruiken? Want dan kan ik 'm beter weer annuleren.
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Als je voor rond de 50 dollar chips hebt gekocht heb je een vierde reward. Dat zie je ook staan als je een reward aanklikt. Let wel: je kan per persoon niet meer dan 1 buffet, 1 nacht en 1 CDS-show bij MGM doen voor zover mij bekend. Die 3 rewards geldt voor MGM hotels, je kan nog wel bv een buffetje doen bij Red Rock of daar bowlen of de monorail.

Voor een show krijg je een ticket in je mailbox. Als je die niet hebt gekregen, even bellen of mailen met Mlife. Heb je ook niet iets van een bevestigingsnummer? Kan ook zijn dat je daarmee (dan is dat veranderd namelijk) bij de kassa je ticket moet ophalen.
Afbeelding
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BorL »

Heb bij mijn telefonische reservering voor Zumanity ook te horen gekregen dat er geen bevestigingsmail zou komen.
Braaf alle reserveringsnummers en details opgeschreven. Komt goed.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Division schreef:Let wel: je kan per persoon niet meer dan 1 buffet, 1 nacht en 1 CDS-show bij MGM doen voor zover mij bekend. Die 3 rewards geldt voor MGM hotels, je kan nog wel bv een buffetje doen bij Red Rock of daar bowlen of de monorail.

Red Rock doet al tijden niet meer mee, volgens mij. En je kan inderdaad maar 1 hetzelfde buffet doen PER hotel. Je kan wel Bellagio, Aria en the Mirage doen bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
MarjoleinW
Amerikafan
Berichten: 248
Lid geworden op: 01 sep 2012, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door MarjoleinW »

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb gezocht op mlife en kon daar zoeken op de code die we telefonisch hebben gekregen en vond dat gelukkig. Ik kon deze ook toevoegen aan mijn account. Ben nu wat geruster in elk geval, ik heb bewijs dat ik er kan laten zien.

Mijn man en ik hebben allebei een account. Ik heb de nacht, een buffet bij excalibur, Ka en uiteindelijk dus nog een buffet bij Mandalay bay. Ik heb misschien voor $15.00 aan muntjes gekocht.
Mijn man heeft Ka en een buffet en wil een helicoptertocht.....
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Als je een 4e reward hebt gekocht terwijl je er maar 3 hebt zal je die terplekke waarschijnlijk niet op je Mlife kaart kunnen zetten.
Dan kun je hem niet gebruiken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer