MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door muntdrop »

asv60 schreef:
01 mar 2023, 17:59
Inmiddels het spel op mijn oude android telefoon gezet, taal op Engels. Helaas nog steeds geen Konami free play te zien.
Via deze telefoon ook een vraag aan customer support gesteld. Antwoord kan tot 72 uur duren staat er.
Nou afwachten dan maar.
Heb je de locatie ook aan staan ? En heeft de app ook toestemming om de locatie op te kunnen vragen ? Dat schijnt ook nodig te zijn namelijk.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1865
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Dat was het idd. App toestemming gegeven voor locatie en toen zag ik de Konami free play. Gelijk gekocht uiteraard. :clap:
Daarna mijn fb weer uitgelogd en ingelogd met fb van mijn man en ook voor hem free play rewards "gekocht"
Blijf het raar vinden dat het op onze beiden laptops niet lukt en wij zijn dus blijkbaar niet de enigen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door muntdrop »

asv60 schreef:
01 mar 2023, 20:08
Dat was het idd. App toestemming gegeven voor locatie en toen zag ik de Konami free play. Gelijk gekocht uiteraard. :clap:
Daarna mijn fb weer uitgelogd en ingelogd met fb van mijn man en ook voor hem free play rewards "gekocht"
Blijf het raar vinden dat het op onze beiden laptops niet lukt en wij zijn dus blijkbaar niet de enigen.
Top !! :thumbup: :thumbup:
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door muntdrop »

Vraagje, wat is de beste manier om populaire rewards (zoals de maverick night flight en the 2 comp nights) te krijgen ? Ik weet de tijden nu ongeveer waarop de rewards aangevuld/ververst worden, maar ik zie ze nooit op groen springen of tevoorschijn komen. Moet je daarvoor steeds bij de de rewards van bijvoorbeeld maverick erin en eruit gaan ? Of moet je het hele reward scherm in de app opnieuw opstarten ? :?:
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door ONYX666 »

Erin en eruit gaan is voldoende
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1865
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

De 2 night comp rooms krijg je volgens mij alleen als je geld besteed hebt in het spel. En als er weer een nieuwe periode met comp rooms wordt vrijgegeven zijn 2 nights snel volgeboekt en dan niet meer te verkrijgen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door muntdrop »

ONYX666 schreef:
04 mar 2023, 13:00
Erin en eruit gaan is voldoende
klopt, en het is gelukt, na bijna 3 weken proberen eindelijk de gratis helicoptervlucht over de strip kunnen krijgen ... :thumbup:
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Er is een nieuwe game toegevoegd aan het myvegas imperium, namelijk Tetris

En hier zijn ook een aantal unieke rewards op dit moment oa een nationale parkpas, verschillende giftcards, helivlucht naar Grand Canyon,…

Succes ermee!
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
Raziel
Amerikafan
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 nov 2010, 13:30
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Den Helder

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Raziel »

georgesken schreef:
13 apr 2023, 11:12
Er is een nieuwe game toegevoegd aan het myvegas imperium, namelijk Tetris
In de app of FB ?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 967
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Het gratis burgermenu bij Posh Burger in Aria wordt niet meer gegeven, zijn ze vorige week blijkbaar mee gestopt helaas. Ze konden ons wel een menu aanbieden voor $20. Ja daaag....ik zei da's geen aanbieding maar een "steal". Dus vriendelijk bedankt en gezegd dat we wel naar McDonalds gingen :lol:

Ik heb inmiddels via Tetris wel 4x $25 giftcards van Sonic kunnen nemen. Dit via 4 verschillende accounts, maar wel in de app van Sonic allemaal kunnen laden.
Tip voor degene die Tetris spelen: als je met een VPN op locatie US en/of Canada inlogt, krijg je meerdere/andere rewards te zien :thumbup:
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1822
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Die Reward is dan nog wat, $1.5 korting? Ik heb dacht ik $21.5 betaald zonder korting. Inderdaad de moeite niet meer om daarvoor de punten te spenderen én aan te schuiven… het is ook geen ‘levensveranderende’ burger, bij Posh. Je kan beter krijgen op veel plaatsen.
marcie216
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 aug 2017, 09:23

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marcie216 »

Klopt het dat Mykonami app niet meer te downloaden is? Krijg hem niet gevonden in de AppStore en wilde graag wat freeplay bemachtigen. Misschien doe ik wel iets fout?
Maritabma
Amerikafan
Berichten: 127
Lid geworden op: 20 dec 2018, 13:41
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Maritabma »

Kan iemand mij vertellen of je ook 2 hotelovernachtingen aan elkaar kan koppelen zodat je niet 2 nachten in hetzelfde hotel in een andere kamer zit? En zoja; hoe moet dit?
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1865
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Ja dat kan, gewoon aangeven tijdens het inchecken aan de balie.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Hoe zit het met comp nachten als je met z'n 3-en bent. Zijn die op basis van 2 personen, en betaal je bij voor 1 persoon?

edit: voor wie hier ooit nog tegenaan loopt....er is GEEN toeslag voor extra personen
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jedinja »

Jaren geleden heb ik myvegas gespeeld maar door familieomstandigheden ging onze reis niet door en ben uiteindelijk de punten kwijtgeraakt en moet ik opnieuw beginnen.

Volgend jaar gaan we in de meivakantie met onze 5 kinderen naar Amerika en sluiten af in Las Vegas. We denken dat er daar 2 of 3 nachten willen blijven. Nu heb ik twee vragen:

- Heb ik nog voldoende tijd om gratis nacht(en) te sparen?
- Is het überhaupt mogelijk om die gratis nachten in te zetten als je met 7 personen bent?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Meer dan genoeg tijd. Ik heb mijn gratis nacht in MGM Grand (75.000 punten) in 4 dagen bij elkaar gespaard (tussen de 20.000 en 30.000 per dag kan als je er wat moeite voor doet)
2 nachten gratis kan alleen nog maar als je geld investeert in het spel door het kopen van muntjes (voor MGM Grand moet je wel een dollar of 50 kopen dan, ik heb er voor gekozen om dat niet te doen).
Range is 15.000 punten voor Excalibur tot 150.000 punten voor Bellagio.
Let wel op dat je alsnog de resort fees betaalt. Helemaal gratis is het dus niet.
Alleen te boeken voor zondag t/m donderdag.
Als je met meerdere volwassenen bent (21+ denk ik?) kunnen ze allemaal sparen voor een gratis nacht. Ik lees dat over het algemeen al die boekingen zonder problemen worden samengevoegd aan de receptie, al blijft dat natuurlijk altijd een klein risico.
Je kunt ook de 4-persoonskamers als comp night boeken.

Maar het belangrijkste: de vouchers zijn slechts beperkt geldig. Dus als ik jou was zou ik begin volgend jaar weer eens kijken hoe het er dan allemaal voor staat. Voucher aanschaffen kan toch nog niet voorlopig.
Ikverzinnogweliets
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 jun 2023, 10:59

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Gister een melding gekregen dat er een nieuw game te downloaden is genaamd MGM Slots Live. Hiermee kan je ook punten sparen en inwisselen net als bij MyVEGAS. Deze app is in tegenstelling tot MyVEGAS wel gewoon te downloaden in de Nederlandse AppStore. Meer mensen die hier bekend mee is?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Ja, ik gebruik hem al een paar weken. Op Android.
Werkt een beetje hetzelfde als Pop!Slots.
Ik krijg de indruk dat jij een iPhone hebt, maar neem aan dat het spel daarop niet (wezenlijk) anders is.
Het is 1 van de spellen die je gewoon open zet. En dan spaar je al punten zolang je scherm niet vergrendelt. Je hoeft niet eens te spelen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer