MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

De spellen kan je enkel downloaden met een Amerikaanse apple ID. Deze kun je zelf gemakkelijk aanmaken, hierover zijn veel handleidingen te vinden op internet. De spellen die je kan downloaden zijn: myVegas Blackjack, myVEGAS, myKONAMI en POP! Slots. Alle verdiende LP's (gouden munten) kan je verzamelen met de apps en worden gezamenlijk weergegeven. De chips zijn wel allemaal apart.
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

Twijfel over welke rewards nog te nemen.. We hebben tot nu toe (met z'n 2en):

totaal 3 gratis nachten Park MGM
2x Vegas Night Flight
ARIA Dinner buffet voor twee personen
2x tickets voor LOVE
1x Maverick photo

Iemand suggesties? :D gouden munten hebben we nog meer dan genoeg.

We mogen beiden nog 1 premium reward aanschaffen en ik twijfel heel erg. Aquarium & Secret Garden zoals hierboven al gezegd besloten om niet te nemen, die doen we wel met BOGO als we erheen willen.

Verder leken nog een paar BOGO buffetten me wel interessant, ontbijt/lunch misschien? Maar dan hebben we nog steeds beiden een premium reward over. En stel we doen wel nog 2x buffet gratis, gaan al die buffetten niet gigantisch vervelen? We zijn 3 nachten, dus 2 volle dagen in Vegas. Wellicht een ontbijtbuffet op de dag van vertrek?

luxeprobleem, I know :lol: maar ik heb er wel lol in om zoveel mogelijk value uit mijn gouden muntjes te halen :roll:
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Wij hebben precies het zelfde :lol: in totaal meer dan 2 miljoen LP's en 8 premium rewards. Wij gaan 2 helikoptervluchten proberen te krijgen, verder aanvullen met show tickets, misschien een nacht Aria en buffetten.

Ik vind het wel meevallen wat betreft vervelen. Wat ik fijn vind aan deze buffetten is dat je lekker de tijd kan nemen voor je eten, wat in normale restaurant vaak veel te snel gaat, binnen een uur sta je soms al weer buiten.

Wij deden voorgaande jaren verschillende buffetten om de afwisseling. De beste vonden wij tot u toe Cravings in de Mirage, gevolgd door Bellagio en Aria. Voordeel van de Mirage is dat wijn en bier er ook bij inzitten.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door lax-lax »

Wat zijn premium awards en hoe bekomen jullie deze?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Iedereen heeft standaard 3 premium rewards. En als je chips koopt Kan je er meer krijgen (max 6).
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door lax-lax »

Ik heb de indruk dat er in vergelijking met een 5tal jaar geleden weinig 1+1 buffetten meer zijn. Klopt dit?
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

@Markstaal bedankt voor je reactie, ik denk dat we er dan inderdaad nog een paar buffetten bij doen!
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Markstaal schreef:
30 jul 2019, 08:32
Wij hebben precies het zelfde :lol: in totaal meer dan 2 miljoen LP's en 8 premium rewards. Wij gaan 2 helikoptervluchten proberen te krijgen, verder aanvullen met show tickets, misschien een nacht Aria en buffetten.

Ik vind het wel meevallen wat betreft vervelen. Wat ik fijn vind aan deze buffetten is dat je lekker de tijd kan nemen voor je eten, wat in normale restaurant vaak veel te snel gaat, binnen een uur sta je soms al weer buiten.

Wij deden voorgaande jaren verschillende buffetten om de afwisseling. De beste vonden wij tot u toe Cravings in de Mirage, gevolgd door Bellagio en Aria. Voordeel van de Mirage is dat wijn en bier er ook bij inzitten.
De drank (wijn/bier/...) is helaas, sedert kort, bij te betalen bij The Mirage...
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Spijtig! Weet je toevallig ook of dit geld voor MGM Grand?
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Nog niets van gelezen. Ik volg de Facebook-groep en zag het verschillende mensen posten betreffende Mirage.
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Joeyvdl »

Voor degene die Myvegas ook mobiel spelen. Probeer de meest recente codes, er zit een code bij twv 125 miljoen

https://myvegasadvisor.com/mobile/myveg ... ree-chips/
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Bedankt!
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

Bedankt! Bij mij lijkt de blokkade van maximaal 2000/3000 gouden munten per dag eraf, teller staat nu op 8000 vandaag.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door lax-lax »

Joeyvdl schreef:
30 jul 2019, 23:57
Voor degene die Myvegas ook mobiel spelen. Probeer de meest recente codes, er zit een code bij twv 125 miljoen

https://myvegasadvisor.com/mobile/myveg ... ree-chips/
Die van 125 miljoen vind ik niet terug.
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

Vraagje, bij veel rewards staat dat je deze bij een bepaalde desk op je M-life card moet laten zetten. Kan dit dan ook echt alleen bij die specifieke M-life desk?

Bijv bij buffet reward van Mirage staat dat je in de Mirage naar de M-life desk moet, kan ik dat niet gewoon in een ander MGM-hotel bij een M-life desk laten doen?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

@Pleank Je moet dit inderdaad doen bij de M-Life balie van het hotel waar de reward van is. Je kan alleen de rewards op de pas laten zetten welke je die dag gaat gebuiken (dat hadden wij in 2017 en 2018), een tip is om dat direct in de ochtend te doen als deze open gaat. Het is soms even zoeken, vooral als je meerdere rewards hebt van meerdere hotels.
Annika
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 apr 2019, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Annika »

lax-lax schreef:
31 jul 2019, 11:45
Die van 125 miljoen vind ik niet terug.
http://myvegasfreechips.com/mobile.php

Als het goed is is het één van deze meest recente codes
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Joeyvdl »

@lax-lax

Ik geloof dat het die van 25 juli was. 125M & 25M
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Njit »

Net geprobeerd. Werkte inderdaad. Kan weer ff vooruit met mn muntjes :) :lol: :thumbup:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
StrAAtje
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 feb 2019, 21:10
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door StrAAtje »

Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen hoe het ongeveer werkt? Heb meerdere topics proberen door te lezen, maar wordt er niet heel veel wijzer van.

Ik heb een account aangemaakt een tijd geleden, heb nu opeens 500 miljoen chips om mee te spelen.
In een half uur heb ik al 11000 munten gescoord en als ik bij rewards kijk kan ik bijv. bij MGM hotels voor 2500 munten een overnachting a 29 dollar krijgen. Komen hier nog extra kosten bij?

Daarnaast lees ik iets over een M-life card, wat is dat precies?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer