MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

Ja, of een show. Net wat je leuk vindt. Helikoptervlucht is 500.000, dus daar heb je niet genoeg voor.
snor
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 sep 2013, 14:34

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door snor »

helicoptervlucht boven de strip is maar 200 a 300.000
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

De bogo is 200.000 inderdaad. Maar dan moet je dus voor één persoon betalen.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door vinceG »

Marcel5050 schreef: Ik ben de laatste zeven jaar zes maal naar Vegas geweest en speel dit spel van in het begin.Ik heb dus ook nog de goede tijd gehad dat de meeste rewards voor twee personen waren en sommigen ter waarde van enkele honderden dollars.Je had toen ook een 4'de reward vanaf je gekocht had al was het maar voor vijf dollar.Die vierde reward was wel telkens éénmalig dus ik denk niet dat je met één maal om vijftig dollar te kopen elke keer vier rewards krijgt.
Ik speel al net zo lang en in diezelfde periode maar eenmalig 50 dollar verspeeld en sindsdien altijd 4 rewards tot mijn beschikking.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ik hoop dat dat ook voor mij geldt, want zo had ik het ook gelezen/begrepen! Anders is het wat zuurder, maar ach, genieten is het motto nog steeds :)
Laatst gewijzigd door Vin.cent op 03 mar 2018, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door sandpatt »

Ik had via myvegas een hotel geboekt, maar blijkbaar is er iets misgelopen in het kiezen van de datum. Ik had de boeking dan maar geannuleerd op mgmresorts.
Nu kan ik mijn 'redemption link' niet meer gebruiken om een andere datum te kiezen.

Wat doe ik best?


edit: even teruggelezen en ik vrees dat ik mijn boeking kwijt ben :|
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

snor schreef:na 3 jaar spelen hen ik bijna 300.000 muntjes bij elkaar gesprokkeld. daar kan je eigenlijk alleen een helicoptervlucht voor krijgen. als die ooit niet uitverkocht is. of iemand meer tips? hotels ben ik al van voorzien. anders maar 3x buffet ofzo of gratis speelgeld..?

Hou er rekening mee dat jij niet in MGM hotels overnacht, dus beperkt bent in de keuzes die je kan doen. (speelgeld kan al niet en ook bij buffet moet je goed kijken als je die neemt, aangezien deze bij een aantal hotels een minimale overnachting vereist bij een MGM property.
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

@ Sandpatt; even bellen misschien?

Je had je reservering kunnen aanpassen, in plaats van cancelen. Daar is het nu te laat voor, maar bellen lijkt me dan voor de hand liggend.
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door sandpatt »

Inderdaad erg dom van mij om niet gewoon te wijzigen... :oops:
Ik had gisteren al een mailtje gestuurd naar Aria, maar ik verwacht hier niet snel antwoord op.
Morgen inderdaad maar eens bellen dan.
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Dient men bij de gratis overnachtingen de ressort fee en belastingen nog te betalen of is dit inbegrepen?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

sandpatt schreef:Inderdaad erg dom van mij om niet gewoon te wijzigen... :oops:
Ik had gisteren al een mailtje gestuurd naar Aria, maar ik verwacht hier niet snel antwoord op.
Morgen inderdaad maar eens bellen dan.

Ik denk trouwens dat Aria je misschien niet kan helpen, maar je juist moet zijn bij de MyVegas mensen. Die kunnen waarschijnlijk een reward weer vrijgeven..
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

@ Marcel5050: De resortfee moet je wel betalen.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

OK bedankt.
Ik ga in september waarschijnlijk terug naar Vegas voor 11 dagen.Vermits ik steeds een auto huur hoef ik niet op de strip te logeren en kan dus redelijk wat besparen op resort fee.Heb ooit een lijst gehad van alle hotels waar geen taks aangerekend werd maar weet niet meer waar ik die gevonden had.Iemand enig idee of ergens nog zo een lijst te vinden is?
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Houd er rekening mee dat je bij de meeste hotels inmiddels flink betaald voor parkeren.

Een hotel die geen taks rekent? Geen belasting bedoel je? Nog nooit van gehoord!
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Uiteraard bedoelen hij de ResortFee, maar dat snapte je vast wel :lol:

Euhhh, op zich is het simpel om natuurlijk even te Google https://www.lasvegasjaunt.com/las-vegas ... 017-guide/
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Ik bedoelde inderdaad resort fee en heb ondertussen het lijstje gevonden.Gratis parkeren is me vorig jaar nog altijd gelukt,wel beetje zoeken.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Hoe boek je eigenlijk een hotelkamer? Je 'koopt' hem via MyVegas, daar staat een code(bijvoorbeeld): MYVEGCN2 , je gaat naar de website van het hotel en je logt in met je account en dan.....?? Ik zie 'hotel offers' staan, dat is eigenlijk de enige keus om bovenstaande code in te voeren. Maar daar krijg ik gewoon een foutmelding op, omdat hij de code niet herkent!

Kan iemand helpen?
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

Wanneer je de overnachting hebt gekocht, krijg je een mail van MyVegas. Met daarin in een link. Die leidt je naar de Mlife pagina (wel daar ook even inloggen) en dan kan je de datum kiezen.
Loves Vegas!
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Maar hoe kan je dan nog controleren of de "gele" dagen in de promotional calender beschikbaar zijn? :) (dat wil je eerst zien voor je een reward koopt, toch?)
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BorL »

Tijdens het boeken op de Mlife pagina staan de kamerprijzen onder alle data.
Via de link van MyVegas staat er bij de gratis nachten "Comp" vermeld.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer