MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ikverzinnogweliets
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 jun 2023, 10:59

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Wow je heb gelijk. Je hoeft idd alleen maar het spel te open en de meter loopt automatisch op. Is er zover je weet een dagelijks maximum aan royalty punten die kunt verdienen?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Ja dat is per spel bepaald. Ik denk rond de 2000 a 3000 voor MGM Slots live? Hoe langer het spel open staat, hoe hoger het aantal punten dat je per tijdseenheid krijgt.
Bij deze komt er Vmax te staan naast je puntenaantal als je het maximum voor de dag hebt behaald. Bij sommige andere spellen loopt het aantal gewoon niet meer op, dat is wat onhandiger want heb je vaak niet direct door...
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jedinja »

jeppiepruts schreef:
28 jun 2023, 09:47
Meer dan genoeg tijd. Ik heb mijn gratis nacht in MGM Grand (75.000 punten) in 4 dagen bij elkaar gespaard (tussen de 20.000 en 30.000 per dag kan als je er wat moeite voor doet)
2 nachten gratis kan alleen nog maar als je geld investeert in het spel door het kopen van muntjes (voor MGM Grand moet je wel een dollar of 50 kopen dan, ik heb er voor gekozen om dat niet te doen).
Range is 15.000 punten voor Excalibur tot 150.000 punten voor Bellagio.
Let wel op dat je alsnog de resort fees betaalt. Helemaal gratis is het dus niet.
Alleen te boeken voor zondag t/m donderdag.
Als je met meerdere volwassenen bent (21+ denk ik?) kunnen ze allemaal sparen voor een gratis nacht. Ik lees dat over het algemeen al die boekingen zonder problemen worden samengevoegd aan de receptie, al blijft dat natuurlijk altijd een klein risico.
Je kunt ook de 4-persoonskamers als comp night boeken.

Maar het belangrijkste: de vouchers zijn slechts beperkt geldig. Dus als ik jou was zou ik begin volgend jaar weer eens kijken hoe het er dan allemaal voor staat. Voucher aanschaffen kan toch nog niet voorlopig.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wij reizen met onze 5 kids dus zijn met twee volwassenen en zouden dus allebei kunnen spelen voor een gratis kamer. We zijn er van donderdag tm zondag dus alleen de donderdag zouden we een gratis nacht kunnen proberen. Ik zou het gaaf vinden om in Mandalay te overnachten ivm de zwembaden maar Excalibur zou voor de kinderen ook al erg leuk zijn.

Nog een andere vraag want ik had m’n account aan Facebook gekoppeld maar mijn naam daar komt niet overeen met mijn naam in het paspoort. Is het dan voldoende om bij de instellingen mijn naam aan te passen?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Als je naam op de voucher die je bestelt maar overeenkomt met die op je paspoort. Dat staat los van je facebook naam volgens mij. Je geeft het expliciet op bij bestelling van je voucher met de punten tzt.
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jedinja »

Oke, bedankt!
En wellicht beetje vragen naar de bekende weg, maar kortingen op kamers (of gratis) worden nooit op vrijdag/zaterdag gegeven? Wij zijn er drie nachten, do, vrij en zat. Ik ben wel Tetris aan het spelen om op donderdag 2 gratis kamers te verdienen (2 accounts), zou zo fijn zijn om in elk geval korting te krijgen op de andere nachten :)
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Nee, gratis nachten alleen zondag t/m donderdag. En de kortingsvouchers zijn ook alleen op die dagen geldig. Maar daar heb je sowieso niet zoveel aan. Ze geven 25pct korting op de adviesprijs. Maar je krijgt standaard al 15pct als je een MGM account aanmaakt.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

En als je dan onder Offers kijkt in je profiel staat er ook heel vaak een 30% kortingsaanbod of aanbiedingen voor gratis nachten.
Afbeelding
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Dat is goed om te weten. Maar bij mij akelig leeg (los van de standaard aanbiedingen).
Ben je er vaker geweest als jij die aanbiedingen krijgt?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Jedinja schreef:
04 jul 2023, 16:57
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wij reizen met onze 5 kids dus zijn met twee volwassenen en zouden dus allebei kunnen spelen voor een gratis kamer. We zijn er van donderdag tm zondag dus alleen de donderdag zouden we een gratis nacht kunnen proberen. Ik zou het gaaf vinden om in Mandalay te overnachten ivm de zwembaden maar Excalibur zou voor de kinderen ook al erg leuk zijn.
Nog een ongevraagde tip als je met kinderen reist. Je kunt per persoon 2 maal gratis de NewYork NewYork achtbaan krijgen met punten (1 maal de dagpas, en 1 maal de enkele rit). En ook in het weekend zijn 2for1 brunch vouchers te krijgen die je toch wel geld schelen als je al van plan was daar gebruik van te maken.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Bij ons verblijf in MB afgelopen April heb ik de Pearl kaart van mijn man laten linken aan mijn Gold kaart. Hij kreeg toen ook een Gold kaart en werden ook bij de op zijn account geboekte nachten de resort fees niet berekend.
Nu vraag ik mij af of het nog mogelijk is om op beide accounts apart rewards te boeken. Zo niet zou je dan de link weer ongedaan kunnen maken?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

@asv60 Ja, is nog steeds mogelijk om op beide accounts rewards te boeken. Dit hebben wij ook gedaan voor over 3 weken en wij hebben afgelopen mei ook Gold gelinkt aan de andere, precies zoals jullie gedaan hebben.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Top!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
wouterjanS
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 jul 2022, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door wouterjanS »

Dit spel ontdekt, en nu op 99k punten. Doel is nu om 350 te halen en 100 euro speeltegoed te krijgen bij Luxor. Weet iemand hoe dat werkt? Moet je dat een keer inzetten of zijn daar strengere regels voor?
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
deebee7
Amerikafan
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door deebee7 »

Iemand onlangs nog een gratis kamer geboekt met meer dan 2 volwassenen (voor de cyber attack natuurlijk)? Blijkbaar vallen de gratis kamers weg bij meer dan 2 personen op de kamer. Hoewel de kamers wel vaak voldoende bedden hebben voor 4 (bv 2 queens). Probeer in te schatten of het nut heeft punten te sparen als we toch vooral voor de gratis kamer willen gaan (en met 2 volwassenen en 2 kinderen zijn)
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

3 volwassenen eind augustus. Ging prima.
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door bigoak »

Even een vraag van een newby met dit reward programma. Ik speel het spel nu 1 maand en in mijn route voor november zit Las Vegas als alternatief voor Death Valley. Ik zal er van 5 t/m 7 november zijn voordat ik door reis. Ik heb voldoende punten voor een gratis nacht in Excalibur of New York - New York. Hoe regel ik dat? Koop je in de app de nacht en krijg je dan een code die je bij de reservering kan invoeren? Het zal best in een van de 8 delen staan, maar ik voer kennelijk niet de juiste zoektermen in. :D
Alvast bedankt.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jeppiepruts »

Schaf de reward aan en inderdaad bij aankoop via de website voer je de gekregen code in
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Heb je al op een kalender gezien of deze nachten "comp" nachten zijn? Er zijn verschillende My Vegas fb groepen waar ze wel op staan of even zoeken op google.
Volgens mij "koop" je de reward op de reward pagina in het spel. Daarna krijg je een mail met een link naar MGM rewards en daar kun je de overnachting boeken.

Edit: hier staan de kalenders in
https://travelswithelle.com/lifestyle/m ... 5_IJgeMQOE
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door bigoak »

@jeppiepruts & @asv60, bedankt voor de informatie. Ik heb even gekeken op de website en voor mijn data zijn er inderdaad de complementairy kamers beschikbaar. Inmiddels ook genoeg punten voor een vrije nacht in MGM Grand LV of Mandalay Bay. Ik ga even vergelijken en dan boeken. Bij de eerste 2 kan ik nog wat F&D "bij kopen", de andere 2 zijn wat luxer. Een goed bed is eigenlijk het enige dat nodig is, ik zal niet veel op de kamer zijn, behalve om te slapen. Ben al een keer in Excalibur geweest en dat was niet slecht.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door bigoak »

Inmiddels een kamer geboekt bij NY NY voor 5 en 6 november. :thumbup: Je krijgt inderdaad een code, maar in de email die je krijgt zit ook een link die rechtstreeks naar het boekingsdeel van het hotel gaat. Na inloggen zie je de extra keuze van complementairy night. Als je extra nachten wilt, boek dan eerst de comp room en kies dan op continue shopping. Kies dan een van de andere mogelijkheden en selecteer je data. Was een stuk makkelijker dan van tevoren gedacht :clap: Ik betaal nu ongeveer $230 voor 2 nachten inclusief resort fee. Op de strip is alleen Motel 6 goedkoper voor die data. Vanaf nu weer punten sparen voor volgende reisjes :D
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer