MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jawstravel
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 dec 2016, 11:02
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jawstravel »

Ik ben net terug uit Vegas, dus even mijn bevindingen tav mlife rewards. Ik had meer dan 3 premium rewards aangeschaft. Dat lukte gewoon via de popslots app. Thuis had ik Love en Zumanity al ingeboekt. Bij de mlife desk ter plaatse kreeg ik de melding dat ik nog maar 1 reward kon inzetten, ik heb voor $50,- freeplay gekozen. Blijkbaar kan je veel meer aanschaffen maar uiteindelijk toch echt maar 3 redeemen. Ik had verwacht dat bij het aanschaffen ook een limiet van 3 zou zijn. Aangezien je ook weer 5 rewards in 30 dagen mag annuleren klopt het weer wel dat je meer dan 3 kan aankopen. Houd in ieder geval goed in de gaten wat je daadwerkelijk redeemed. Door de shows en de freeplay heb ik toch iets van $ 170,- uitgespaard. :thumbup:
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Heeft er al iemand gebruik gemaakt van de rewards van Norwegian cruises die bij My Konami te winnen zijn?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Net weer de helikoptervlucht kunnen nemen.
Wordt nu al de 5e keer dat ik die ga doen, blijft leuk.

En reservering inmiddels ook al gemaakt, 27 mei om 22.00 ga ik weer een vlucht over de Strip maken. :thumbup:
mirretje
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 feb 2016, 19:44
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door mirretje »

Hallo allemaal,

Ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt bij het popslots spel.
Inmiddels al wel genoeg punten verzameld om een gratis overnachting te boeken in het excalibur!
Dit wil ik heel graag doen alleen loopt de kalender maar tot en met mei. Wij gaan in juli.....
Wordt de kalender ( die je te zien krijgt als je op de reward drukt) eerdaags aangepast of is er een andere manier om te boeken?
Of zijn dit de enige data die e kunt boeken?

Als je wilt boeken via je mlife account, wanneer voer je dan je code in om je steward te gebruiken?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

mirretje schreef:
19 feb 2020, 13:24
Inmiddels al wel genoeg punten verzameld om een gratis overnachting te boeken in het excalibur!
Dit wil ik heel graag doen alleen loopt de kalender maar tot en met mei. Wij gaan in juli.....
Wordt de kalender ( die je te zien krijgt als je op de reward drukt) eerdaags aangepast of is er een andere manier om te boeken?
Of zijn dit de enige data die e kunt boeken?

Als je wilt boeken via je mlife account, wanneer voer je dan je code in om je steward te gebruiken?

Alvast bedankt!
Wanneer je de Reward "koopt" , krijg je per email een bevestiging en daar staat een link in waarmee je direct op de pagina van Mlife komt en direct kunt gaan boeken voor de reward die je genomen hebt. Heel eenvoudig dus.
Verder nog een opmerking, waarom zou je Excalibur willen boeken ?? Spaar nog een paar dagen door en je kunt NYNY, Park MGM, The Mirage, Mandalay Bay of Aria nemen....stuk voor stuk veel betere hotels dan Excalibur.
De kalander staat er alleen maar tot mei inderdaad, ik zou gewoon de reward pakken die je wilt en dan kijken op de site van Mlife of jouw gewenste datum vrij is, zo niet, kun je gewoon je reward cancellen en krijg je direct je LP's terug. Echter mag je maar 5 rewards cancellen binnen 30 dagen.
mirretje
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 feb 2016, 19:44
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door mirretje »

Heel erg bedankt voor je reactie! Het is nu allemaal een stuk duidelijker.
En ik ga idd even verder sparen voor een hotel. Alleen kon ik bij de excalibur 2 nachten "kopen" en bij de andere niet.
En ik vond de excalibur er ook al mooi uitzien 😀 maar ik kijk nog maar even verder!
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

mirretje schreef:
19 feb 2020, 20:26
En ik ga idd even verder sparen voor een hotel. Alleen kon ik bij de excalibur 2 nachten "kopen" en bij de andere niet.
En ik vond de excalibur er ook al mooi uitzien 😀 maar ik kijk nog maar even verder!
Ik zou nooit voor Excalibur kiezen, The Mirage en Aria liggen qua locatie beter en zijn qua hotel al helemaal beter.
Je kunt ook met 2 personen natuurlijk 1 nacht nemen en deze dan ter plekke samenvoegen bij het inchecken, dan heb je ook 2 nachten :wink:
Als je pas in juli gaat , heb je nog genoeg tijd om met een eventueel nieuw account te beginnen, ik ben vorige week begonnen met een nieuw account en had in 8 dagen al 52.500 LP's bij elkaar en dus een nacht in Mirage.
Ik had eerst via FB op laptop gespeeld en daarna via smartfoon de apps van MyVegas en PopSlots en MyKonami geinstalleerd....bij die 2 laatste kreeg ik na installatie en koppeling aan FB ineens zomaar een flink aantal LP's erbij.
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door butterfly »

Ik ben voor het laatst in 2014 in Las vegas geweest, en heb me sindsdien niet meer zo bezig gehouden met my vegas ( schijnbaar wel af en toe gespeeld aan de punten te zien). Maar goed, in 2014 had ik een nepaccount op fb gemaakt waar ik niet meer op kan komen. Hij pakt het wachtwoord niet meer, en mijn email adres daarvan lijkt ook niet actief. Mijn M-life account is wel aan dat fb account gekoppeld.
Kan ik nu met mijn eigen fb account een nieuw M-life account aanmaken? Inmiddels heb ik ook een nieuw paspoort en dus een ander paspoort nummer ( volgens mij gebruiken ze daar toch geen bsn? ) Ik kan hem aanmaken met mijn andere email adres. Is dit mogelijk, of is het onmogelijk aan een nieuw M-life account ( en dus gekoppeld aan een ander fb account) te komen?
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Kun je bij je Mlife het mailadres niet aanpassen naar een nieuw mailadres?
Afbeelding
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

butterfly schreef:
23 feb 2020, 14:36
heb me sindsdien niet meer zo bezig gehouden met my vegas ( schijnbaar wel af en toe gespeeld aan de punten te zien). Maar goed, in 2014 had ik een nepaccount op fb gemaakt waar ik niet meer op kan komen.
Hoe kun je je aantal punten zien , terwijl je niet meer in je account op Fb kunt ? :o
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door butterfly »

Dat kan ik ook niet. Op die van mijn man staan nog veel punten, en op mijn eigen fb ook. Die zou mijn man toen gaan gebruiken, maar op de fb van zoon (toen minderjarig) stonden veel meer punten, dus is die toen asn mijn man gekoppeld.
Als ik mijn email alleen verander is hij nog steeds gekoppeld aan dat nepaccount.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Even een mooi compliment voor MyVegas en hun klantenservice:
Ik had 1 nacht geboekt voor The Mirage, echter de verkeerde datum. De vraag gesteld of als ik die zou annuleren, ik mijn LP's ook terug zou krijgen (volgens reglement niet dus). Kreeg als antwoord dat wanneer ik via Mlife zou annuleren en hen dan zou vragen of ze een "request for refunding" naar PlayStudios zouden doen, dat ze dan mij LP's zouden terugstorten en het "slot" weer zouden openen voor de room-reward.
Nadat ik dit allemaal gedaan had en ik mijn punten ook netjes terug had gekregen, probeerde ik weer de kamer van The Mirage te nemen, echter kreeg ik telkens de melding dat "my limit was achieved"....ik weer een mail gestuurd en dit uitgelegd. Vervolgens kreeg ik de vraag welke reward ik wou redeemen, de 1 night of de 2 night stay. Ik zag sinds een maand alleen nog maar de 1 night stay bij mijn rewards staan en heb dit aangegeven dat ik het liefst de 2-night stay had, maar dat deze niet meer zichtbaar was.....kreeg net een mail met de redemptioncode voor de 2-night stay en dus meteen geboekt !
Wat een goede service levert MyVegas / PlayStudios :thumbup: :clap:
Ingrid67
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 16 okt 2008, 17:30

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Ingrid67 »

Het is zover, we hebben het spel gespeeld, maar snappen er niets van hoe nu in te wissellen? Ik heb 528.000 LV punten. We willen de Maverick helivlucht boeken. Nu zie ik twee verschillende: 1 van 50.000 LV punten ($ 85 VEGAS NIGHT FLIGHT) en 1 van 500.000 lV (CAMP VEGAS NIGHT FLIGHT) is dit een tegoed van 85 dollar, of is het dan gratis? Als ik deze boek, kun je dan voor 2 personen boeken? zijn beide dan gratis, omdat ik genoeg punten kan invleveren. Jullie zullen wel denken, doorzoek even het forum, maar het is echt niet te doen om al de pagina's door te lezen en concreet antwoord te krijgen op mijn vragen. Alvast bedankt!
Wimpie!
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 okt 2019, 08:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Wimpie! »

Ingrid, die van 50.00 punten geeft korting voor één ticket. Je betaalt dan 85 dollar i.p.v. 100+ (normale prijs).
Die van 500.000 punten geeft één gratis ticket, maar die zijn er maar een paar per dag beschikbaar... Je moet dus wel geluk hebben om deze aan te kunnen kopen.
Je hebt per persoon dan wel één reward nodig.
VEGAS BABY!
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

De gratis ticket is erg moeilijk te bemachtigen, ik heb het weken geprobeerd vorig jaar maar is me niet gelukt.
Uiteindelijk gegaan voor de comp/bogo (buy one, get one). Bij het boeken moest ik 124$ betalen voor mijn vriendin, en mijn ticket was gratis. Ze rekenen hier het volledige bedrag. Redelijk wat geld maar we vonden dit het meer dan waard, geweldige ervaring en zouden het zo weer doen.
Wimpie!
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 okt 2019, 08:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Wimpie! »

Wij hebben ooit wekenlang het facebook forum in de gaten gehouden voor "reload" tijdstippen en uiteindelijk allebei zo'n gratis ticket te pakken gekregen. Toen werd er vaak tussen 17:00 en 19:00 (willekeurige momenten) ge-update, zodat de rewards weer beschikbaar kwamen.
Wel een hele ervaring inderdaad en ook voor BOGO (60 dollar pp) de moeite waard.
Volledig gratis voelt alleen toch nog net iets beter ;)
VEGAS BABY!
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

@Wimpie! Zo heb ik het inderdaad ook gedaan, dagen lang in de gaten gehouden tot dat ik het zat was :lol:
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Ik ga de gratis helikoptervlucht van 500.000 LP's nu in mei al voor de 5e keer doen.
De vorige 4x met partner, dus was de 9e keer dat ik hem te pakken kreeg. Laatste keer weer makkelijk gelukt, gewoon vanaf 18.30 klaar gaan zitten en op de reward gaan staan, dan telkens blijven switchen tussen reward en "back to browsing".....ik doe dit gewoon tijdens het TV kijken.
Ik doe dit overigens op de laptop via FB.
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timb »

Misschien is het al gevraagd of bekend, maar iemand enig idee wanneer de kalender voor hotel overnachtingen geüpdate gaat worden?
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Tinus1955 »

HennyCox schreef:
04 mar 2020, 20:45
Ik ga de gratis helikoptervlucht van 500.000 LP's nu in mei al voor de 5e keer doen.
De vorige 4x met partner, dus was de 9e keer dat ik hem te pakken kreeg. Laatste keer weer makkelijk gelukt, gewoon vanaf 18.30 klaar gaan zitten en op de reward gaan staan, dan telkens blijven switchen tussen reward en "back to browsing".....ik doe dit gewoon tijdens het TV kijken.
Ik doe dit overigens op de laptop via FB.
Heb je het niet gezien na 5x dezelfde vlucht? Of doe je omdat het toch gratis is? ;) Heb hem 1x gehad die comp vlucht en had het toen wel gezien, ondanks dat het tof was. M.i. leuk om ook andere mensen de kans te geven om deze reward te laten bemachtigen die niet zo snel zijn en die ook ooit van de vlucht willen genieten voor de 1e keer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer