ervaring met het huren van een huis in PHX

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
DebbieTimmermans
Amerikafan
Berichten: 369
Lid geworden op: 09 apr 2014, 17:31
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Wellen

ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door DebbieTimmermans »

Wij gaan komende zomer naar Phoenix en willen er graag een huis met zwembad huren zodat we een beetje op ons zelf zijn.
Nu vind ik heel erg uiteenlopende prijzen. Ik heb gekeken op Airbnb, hotel.com en booking.com. Als ik kijk naar hetzelfde huis krijg ik op 2 sites ongeveer dezelfde prijs en op de 3de site staat het 5voud van die andere twee sites.
Heeft er iemand ervaring met het huren van een huis in Phoenix? Zijn er misschien nog andere sites beschikbaar hiervoor. Heb ook al gehoord over Homeaway maar deze ken ik enkel van horen.
We reizen met 2 kinderen dus het is niet de bedoeling ergens aan te komen omdat de eigenaar niet komt opdagen of dat het huis niet bestaat.
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door Laura&Edwin »

Niet persé ervaring met Phoenix, maar wel Moab, Fort Worth en Tucson met Homeaway/vrbo en Airbnb. Geen problemen ondervonden en altijd binnen gekund. Ik kijk wel naar de recenties van de eerdere gebruikers van de woningen op die sites.
Die feedback kan alleen nadat je ook daadwerkelijk gehuurd hebt, dus geen fantasierecenties.

Het is voor deze sites van groot belang dat er betrouwbare verhuurders op hun sites staan en bieden vaak een vorm van huurdersbescherming.

Prijzen vergelijken helpt en gewoon boeken waar je je het prettigst bij voelt.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door Hans B »

VRBO.com

Phoenix in de zomer .... :sunny:
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
DebbieTimmermans
Amerikafan
Berichten: 369
Lid geworden op: 09 apr 2014, 17:31
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Wellen

Re: ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door DebbieTimmermans »

inderdaad in Phoenix :D
Wij zijn er al geweest in het heetst van de zomer en wij hebben graag zo warm weer.
Dat we nu zelf een huis willen huren is omdat we die dagen toch niet heel veel dingen gaan doen die fysiek zwaar zijn. We willen gewoon relaxen en vooral zwemmen, dat vinden de kinderen heel erg leuk.
We hebben tot nu toe altijd een hotel of motel genomen wat ons altijd heel erg goed bevallen is. We hadden ook vaak het zwembad voor ons alleen. Maar we wouden eens wat anders proberen :D
Bij Booking.com en hotels.com staan geen reviews dus dat wordt moeilijk, maar dezelfde huizen staan inderdaad ook op airbnb en daar vind je wel reviews dus deze kunnen we eens lezen.
Ik ga zeker ook eens een kijkje nemen op die ander site VRBO.com
Alvast bedankt om me wat op weg te helpen :)
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door Trails »

Wij waren afgelopen jaar (maart) 4 weken in Tucson en huurden "ons" huis via homeaway.com. De eigenaresse woonde ernaast.
Homeaway, vrbo en zo veel andere verhuurders zijn allemaal onderdeel van 1 bedrijf. Dit zijn advertentie sites en je huurt bij de eigenaar zelf.

Eh... Tucson is geweldig en er is daar zo veel te zien en te doen. We kwamen zelfs tijd tekort en gaan beslist nog eens terug.
We zijn toen ook een weekend naar Phoenix geweest maar vonden het verkeer daar vreselijk. Tucson is ook een grote stad maar voelt veel dorpser en relaxter. Afgelopen oktober zijn we er nog een paar dagen met de camper geweest.

Ons verslag: http://www.schoutenjanssen.nl/
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: ervaring met het huren van een huis in PHX

Bericht door vinceG »

Nou ik zit nu in Tucson en was in september in Phoenix en heb hier in Tucson al meer in de file gestaan dan in phoenix :wink:

Maar vrbo/homeaway zijn prima sites. Al vaker gebruikt met grote tevredenheid!
Wel goed reviews bekijken en zelf huur ik graag bij verhuurders die gebruik maken van paypal.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer