Reserveren of niet April 2018

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
chrlottj
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 dec 2015, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reserveren of niet April 2018

Bericht door chrlottj »

Net reisje geboekt Chicago - San Francisco met de camper 20 dagen in april. We zijn dus te laat voor de campings in de parken van Grand Canyon, Zion, ..
De route zijn we nog aan het uitstippelen, we hebben een wegbrengactie geboekt en dat is allemaal nogal snel gegaan. In grote lijnen is het plan om langs oklahoma en amarillo langs te rijden. Dus het eerste stuk goed doorrijden is de boodschap. En dan willen we wat parken, las vegas en death valley doen. Nu zijn wij eigenlijk wel fan van 'go with the flow' en we zien wel waar we terechtkomen, zo hebben we het altijd gedaan op reis. Dat is hey voordeel van kinderloos te reizen. Denken jullie dat dit te doen is ? Of moet ik toch echt op voorhand reserveren ?
Alle bevindingen zijn welkom
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reserveren of niet April 2018

Bericht door GinnyUSA »

Heb je al gekeken voor de campings in Zion en GC? Drie weken geleden was er nog volop plek voor april in GC en Zion had ook nog beperkte keuze.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reserveren of niet April 2018

Bericht door Martin & Marianne »

chrlottj schreef:We zijn dus te laat
Heb je al gekeken dan?
Ik denk dat Zion lastig wordt - daar is een deel van de camping gesloten - maar de GC zou wel moeten lukken denk ik. Als er niet veel vrij is zou ik dat zeker vastleggen. Het scheelt je tijd en geld als je in het park staat.
Het is wel even afwachten of het nu lukt met de government shutdown.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer