Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Baseball shop
Baseball shop
Heb nog niet gegoogled..... Maar misschien dat iemand het hier zo weet.
Heeft iemand adressen voor baseball shops in SF, LA, of San Diego?
Wil oa voor nieuwe handschoenen voor de Kids kijken als we daar zijn.
Bedankt alvast.
Heeft iemand adressen voor baseball shops in SF, LA, of San Diego?
Wil oa voor nieuwe handschoenen voor de Kids kijken als we daar zijn.
Bedankt alvast.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Baseball shop
De filialen van Dick's zullen dit zeker hebben. Deze keten kom je best vaak tegen. Sports Autorithy is helaas over de kop.
https://www.dickssportinggoods.com/prod ... l-gear.jsp
https://www.dickssportinggoods.com/prod ... l-gear.jsp
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Elke sportzaak heeft dat wel, je zult even moeten kijken wat er in de regio is waar jij komt. Hier in Texas is het vooral Academy Sports, maar die zitten volgens mij weer niet in California. Zelfs Walmart en Target hebben wel het een en ander.
Terug in Texas!
Ik zal Dick's in de gaten houden.
Kan alleen niet op de site. (Krijg geen toestemming??)
Vergeet even dat Wallmart / Target ook dat soort no-food hebben..
Kan alleen niet op de site. (Krijg geen toestemming??)
Vergeet even dat Wallmart / Target ook dat soort no-food hebben..
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
@Marrich sommige Amerikaanse bedrijven blokkeren om een of andere duistere reden hun site voor bezoeken uit het buitenland. Dr zijn trucjes om dit te omzeilen, wellicht ken je ze al, kijk anders bv even in dit topic
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
De site kon ik wel. Maar was het webadres vergeten.
Bedankt.
Ga vanmiddag eens kijken
Bedankt.
Ga vanmiddag eens kijken
Kan idd ook.
Maar dat zal meer op de clubs gericht zijn en een merk erop hebben.
Wil niet dat het van die plastic dingen zijn, die na 1 wedstrijd al kapot zijn.
Daarom heeft het mijn voorkeur dat soort dingen in de (baseball) sportshops te kopen.
Kleding met logo's van de teams is een ander verhaal.
Da's leuk voor de heb, in te trainen en gewoon te dragen.
Maar dat zal meer op de clubs gericht zijn en een merk erop hebben.
Wil niet dat het van die plastic dingen zijn, die na 1 wedstrijd al kapot zijn.
Daarom heeft het mijn voorkeur dat soort dingen in de (baseball) sportshops te kopen.
Kleding met logo's van de teams is een ander verhaal.
Da's leuk voor de heb, in te trainen en gewoon te dragen.
Bij de souvenirshops in de stadions verkopen ze niet echt professioneel spul waarmee je zelf kan spelen. Ze zijn bedoeld als souvenirs, zeker niet om op een beetje niveau zelf te spelen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij kochten de baseball gear voor onze zoon twee jaar geleden bij Academic, maar die zitten niet in Californië, zoals Hemmie al aangaf. Dick's heeft ook veel spul, maar vonden we toen iets duurder dan Academic en als deze winkels naast elkaar liggen, dan kiezen we toch voor de goedkoopste.
Dit jaar gaan we weer (de schoenen en de knuppel zijn te klein en de broeken zijn daar echt spotgoedkoop) en dan zoeken we toch de Dick's of Big5 op. Rawlings heeft een outletwinkel in Phoenix, dus daar willen we ook even kijken als we daar zijn. Ik weet zo niet of ze die ook hebben bij de outlets bij LA, SF of SD (ik gok van wel). Ga je spul niet halen bij de Wallmart of Target. Aardig introductiespul, maar als je hier honkbalt heb je niets aan die spullen: Te stug, te zwaar, te slap enz.
Zowel Big5 als Dicks zitten in al je genoemde steden.
Dit jaar gaan we weer (de schoenen en de knuppel zijn te klein en de broeken zijn daar echt spotgoedkoop) en dan zoeken we toch de Dick's of Big5 op. Rawlings heeft een outletwinkel in Phoenix, dus daar willen we ook even kijken als we daar zijn. Ik weet zo niet of ze die ook hebben bij de outlets bij LA, SF of SD (ik gok van wel). Ga je spul niet halen bij de Wallmart of Target. Aardig introductiespul, maar als je hier honkbalt heb je niets aan die spullen: Te stug, te zwaar, te slap enz.
Zowel Big5 als Dicks zitten in al je genoemde steden.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Thnx, Big5 zit in elk geval in Las Vegas (laatste stop voor weer terug naar NL).
Dus daar gaan we zeker kijken.
Dick's link krijg ik niet aan de praat. Moet even kijken naar andere links van sites die hem wel kunnen openen.
Komt goed.
Meer tips zijn welkom.
Ga dus in elk geval niets kopen bij Target/Walmart als ik het zo begrijp.
Meteen nog een vraag. @Laura&Edwin,
Lujjie geven aan dat je een knuppel haalt daar,
Hoe neem je die mee terug?
(Gekke vraag misschien, maar die gaat denk niet in de koffer.)
Dus daar gaan we zeker kijken.
Dick's link krijg ik niet aan de praat. Moet even kijken naar andere links van sites die hem wel kunnen openen.
Komt goed.
Meer tips zijn welkom.
Ga dus in elk geval niets kopen bij Target/Walmart als ik het zo begrijp.
Meteen nog een vraag. @Laura&Edwin,
Lujjie geven aan dat je een knuppel haalt daar,
Hoe neem je die mee terug?
(Gekke vraag misschien, maar die gaat denk niet in de koffer.)
En daar kom je denk ik ook niet mee door de security.
Naar je zelf opsturen dan maar?

Dat vermoeden heb ik nl ook dat ik problemen graag bij de security terug
-
- Amerikakenner
Wij reizen met die grote reistassen. Daar past een jeugdknuppel prima in (29"). Wij hadden geen enkel probleem met het inchecken. Het ging dus niet mee met de handbagage. Nu zat er ook een handschoen en honkbalschoenen bij, misschien dat dat dan uithaalde?
We hadden de aankoopbon wel bij ons, voor het geval dat, maar dus geen problemen mee ondervonden. Het is natuurlijk geen wapen, maar een sportartikel.
# nog even gechecked voor de zekerheid: een honkbalknuppel mag wél mee als ruimbagage, maar niet als handbagage.
We hadden de aankoopbon wel bij ons, voor het geval dat, maar dus geen problemen mee ondervonden. Het is natuurlijk geen wapen, maar een sportartikel.
# nog even gechecked voor de zekerheid: een honkbalknuppel mag wél mee als ruimbagage, maar niet als handbagage.
Ok. Wij hebben in principe koffers. Maar er moet er zeker nog 1 bij.
Zo'n tas is het overwegen waard. Dan kan als we slagen de knuppel ook mee.
Dat hij in het ruim moet en niet in de handbagage had ik inderdaad ook gevonden. Thnx
Zo'n tas is het overwegen waard. Dan kan als we slagen de knuppel ook mee.
Dat hij in het ruim moet en niet in de handbagage had ik inderdaad ook gevonden. Thnx
Op Pier 39 in SF zit ook een redelijk grote sports shop.
De NFL/COLLEGE SHOP (https://www.pier39.com/merchant/nflcollege-shop/). Zoals de naam doet vermoeden veel NFL, maar ze hadden ook honkbal kleding/petten etc.
De NFL/COLLEGE SHOP (https://www.pier39.com/merchant/nflcollege-shop/). Zoals de naam doet vermoeden veel NFL, maar ze hadden ook honkbal kleding/petten etc.
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
-
- Amerikakenner
Leuke winkel, maar niet voor sportartikelen. Vooral teamkleding, balletjes met logo's enz. Geen baseball gear die TS zoekt.
Ik ben ook eens in die winkel geweest. Is puur souvenirs. Niks dat topicstarter zoekt.
Haha.
Kijken kan altijd.
Kijken kan altijd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3904 Weergaves