Helicoptertour in MOAB

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Helicoptertour in MOAB

Bericht door Cptron43 »

Hallo,

Wie heeft er ervaring met een helikoptertour vanuit MOAB?
Is deze de moeite waard?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Helicoptertour in Moab

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben het nog nooit tegengekomen, en ik vind met de zoekfuntie ook niets op het forum.
Had je een speciale tour op het oog? Ik kan me voorstellen dat het wel mooi als als je daardoor ergens komt waar je normaal gesproken niet komt of kunt komen.

Marianne
Gebruikersavatar
Floydian
Amerikafan
Berichten: 129
Lid geworden op: 09 jun 2013, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door Floydian »

Kijk eens hier; http://www.pinnaclehelicopters.com
Ik wilde daar ooit eens boeken, maar door omstandigheden moest ik mijn plannen verzetten...

Suc6

Henk
http://www.flickr.com/photos/henk-meijer" onclick="window.open(this.href);return false;
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door Cptron43 »

Deze hadden we inderdaad gevonden Henk, we hebben met pinnacle wel al eens een tour gedaan vanuit Las Vegas. Weten alleen niet of deze dan vanuit MOAB de moeite waard is, prijzen liggen ook hoger als vanuit LV.

Daarom de vraag hier of iemand deze al eens gedaan heeft.

Grt
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door lsl »

Tijdens mijn 5 bezoeken aan Moab heb ik er nog nooit een helicopter zien vliegen. Ze zullen al zeker niet boven Island in the Sky en Arches (mogen) komen maar wel, zoals ik op hun website zie, in het Maze gedeelte, wat ook tot Canyonlands behoort maar VEEL minder toeristisch is. Als je boekt zou ik de dure tour nemen waarbij er geland wordt zodat je even van de stilte kunt genieten (en dan maar hopen dat je medepassagiers dat ook kunnen...!). Maar of dat het geld waard is? Als je een jeep huurt voor een dag en je rijdt bvb via de Long Canyon omhoog en via de Gimini Bridges of Shaefer + Potash omlaag en daarbij eventueel nog een uurtje of 2 in het eenzame Behind The Rocks gebied (Google Maps bvb 38.4359 -109.5029), dan ga je voor minder geld veel meer uren genieten.

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door Cptron43 »

Bedankt,

Het wordt géén helikopter tour, inderdaad de prijzen zijn best aan de hoge kant in vergelijking tot bv grand canyon. En twijfel echt over het uitzicht wat je dan hebt.
Maar omdat we toch iets apart willen doen op de verjaardag van mijn vrouw, gaan we nu maar uit een vliegtuig springen. :lol:

Lees goede recenties over skydiving moab, dus zal wel goedkomen.
Iemand ook al eens met hun gesprongen?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door Martin & Marianne »

Dit is de eerste vraag die ik hier zie waarbij voor het geval je geen antwoord krijgt, je toch een antwoord krijgt. :wink:

Martin
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

geen helikoptertour, wel vanaf het vliegveld ten noorden van Moab een vliegtuigtocht over Canyonlands gemaakt. Indrukwekkend zicht op een enorm gebied, vond het zijn geld waard.

Jacques
nancywittebols
Amerikafan
Berichten: 213
Lid geworden op: 07 jun 2011, 11:39
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Helicoptertour in MOAB

Bericht door nancywittebols »

ingrid1955 schreef:geen helikoptertour, wel vanaf het vliegveld ten noorden van Moab een vliegtuigtocht over Canyonlands gemaakt.
idem hier. Gewoonweg fantastisch. Vanuit de lucht lijkt alles anders en het is echt de moeite om de drie gebieden van Canyonlands zo te zien. Doen gewoon. Was toen een van de hoogtepunten van de reis. Zou het zo weer doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer