Is Goat Rock State Beach toegankelijk met camper van 25-27 ft?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
angeliek1972
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 mei 2017, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 8

Is Goat Rock State Beach toegankelijk met camper van 25-27 ft?

Bericht door angeliek1972 »

Dag Allemaal,

ik heb een vraagje.
Weet iemand of de weg naar Goat Rock State Beach (Sonoma Coast State Park) toegankelijk is voor een camper van 25-27 ft ?
Laatst gewijzigd door markro op 06 jan 2018, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: goat rock state beach met camper

Bericht door vinceG »

Is niet een gebied waar velen heen gaan. Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Ik vind Russian river een heel mooie gebied!

Maar om terug te komen op je vraag.
Als ik even google dan kom ik op de website van het park en daar staat dat een trailer/camper/motorhome tot 31 feet is toegestaan. Dus dan zal het ook wel toegankelijk zijn voor 25 - 27 ft.

Google is soms best handig :lol:
angeliek1972
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 mei 2017, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: goat rock state beach met camper

Bericht door angeliek1972 »

Hoi VinceG,

dank je voor het antwoord. Ja ik had inderdaad gezien dat het park toegankelijk is voor 31 feet, maar dat is voor de camping (wij overnachtten op Wrights Beach Campground). Mijn vraag gaat specifiek over de weg naar Goat Rock. ik zie dat het een smalle weg is, vandaag mijn vraag of deze met de camper toegankelijk is / te doen ?

En bedankt voor de tip van Russian River. ik zet hem op mijn lijstje erbij. Ik moet nog een deel van de trip plannen vanuit San Francisco naar Seattle waar we 2 weken voor uit hebben getrokken.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Is Goat Rock State Beach toegankelijk met camper van 25-27 ft?

Bericht door vinceG »

Nou zo te zien is die campground onderdeel van het state park. Dus zou deze niet toegankelijk zijn voor 25-27 ft campers dan zou er denk ik niet staan dat de max lengte 31 ft is.....
En als ik zo op google maps kijk zie ik niet echt een smalle weg. Lijkt mij dus prima toegankelijk!

Ja de hele route 116 langs de russian river is erg mooi! leuke plaatsjes en wineries!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer