Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
marrich77
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 jul 2017, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door marrich77 »

Door alle berichten die er zijn, ben ik een beetje het overzicht kwijt.
(Dus voor de volgende zoeker, moet ik helaas een duit in het zakje doen van het slechte overzicht)

Wij vliegen in de zomer 2018 op SFO.
Zoals het nu eruit ziet, landen we ergens tussen 12 en 14u aldaar.
Omdat ik het niet zie zitten om de auto meteen op te halen en een motel te gaan zoeken, willen we voor de 1e 2 (of alle) nachten graag wat hoteltips in de buurt van SFO.
Het zou minimaal voor 2 nachten zijn (Omdat we de 1e volle dag liefst vroeg naar The Rock gaan. Dus niet willen zeulen met koffers (of in de auto laten)

Jullie tips zijn van harte welkom.

(Evt ook hoteltips die shuttles of iets anders richting the rock hebben. Dan kunnen we misschien wat later als nu gedacht de auto gaan ophalen)

2 volw en 2 Kids ( 8 & 13)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hotel tip gezocht in de buurt van SFO

Bericht door Pete.Z »

Hotels genoeg in en rondom de stad.
Maar veel is afhankelijk van je budget en waar je wilt zitten, in de stad zelf, of goedkoper en er buiten?
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Hotel tip gezocht in de buurt van SFO

Bericht door markro »

marrich77 schreef:Door alle berichten die er zijn, ben ik een beetje het overzicht kwijt.
(Dus voor de volgende zoeker, moet ik helaas een duit in het zakje doen van het slechte overzicht)
Verwijzing naar een eerder bericht: viewtopic.php?p=1119070#p1119070 in een soortgelijk topic.

Verdere hotels (via link bovenaan het forum): https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... p?letter=S
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door Old Faithful »

Met The Rock bedoel je Alcatraz Island, neem ik aan? Je kunt een hotel met airport shuttle nemen, met de shuttle naar de luchthaven, met BART naar Emcarcadero Station, van daar is het een half uurtje wandelen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door PSVwally »

Waarom wil je een hotel bij het vliegveld?

Zeker als je op die tijd aankomt heb je echt wel de tijd om met de Bart naar SF te gaan en in de stad te gaan zitten.
Je schrijft het nu een beetje op alsof je vanaf een uur of 15 op je hotelkamer wilt gaan zitten?

Als je de vakantie begint met een paar dagen SF kan je idd zonder huurauto af. Al hoeft het soms niet duurder te zijn om de auto toch al op te halen. Al moet je bij veel hotels in SF parkeergeld betalen. Voor hotels rond het vliegveld kan je kijken in Millbrea. In de stad liggen veel hotels rond Lombard Street en union square. Let bij de laatste wel op dat je niet te ver in Tenderloin zit
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door Marcopstal »

Als je zo vroeg land en eerst San Francisco wil bezoeken zie ik niet in waarom je een hotel in de buurt van de luchthaven zou nemen. Erg praktisch lijkt me dat niet.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door jwensammy »

Wij vinden het juist prettig om bij het vliegveld in de buurt te slapen, iets goedkoper, of luxer voor zelfde prijs.
Kan jullie het baylanding bij sfo aanbevelen, 3,5 ster familie hotel met uitstekende service, uitgebreid gratis ontbijt en gratis parkeren!
Als je bij vliegveld wilt verblijven zou ik auto wel direct ophalen, hotel is ca 5a10 min rijden van vliegveld.
Kun je savonds als je bijgekomen bent nog even ergens gaan eten/inkopen gaan doen.
Volgende dag ben je ws vroeg wakker en kun je gebruikmaken van de early bird tarieven bij parkeergarages in de stad.
Kijk wel uit waar je parkeert, in SAN Fransisco is er een plaag van ingeslagen autoramen...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door Martin & Marianne »

marrich77 schreef:Omdat ik het niet zie zitten om de auto meteen op te halen en een motel te gaan zoeken, willen we voor de 1e 2 (of alle) nachten graag wat hoteltips in de buurt van SFO.
Dat zijn eigenlijk twee verschillende dingen. Je kunt ook later je auto ophalen en toch in SF zelf overnachten natuurlijk. Of wel de auto halen maar niet ver rijden. En wat bedoel je met 'zoeken'? Je zult toch wel iets vastleggen?
Wij hebben een aantal keren in de best Western El Rancho Inn overnacht. Daar reden we met de auto naartoe, maar het hotel heeft ook een shuttle. Je kunt daarvandaan (deels) met de auto naar SF, of met het OV.
Waarom zou je niet meteen de auto op willen halen? En wat wil je uitgeven voor een hotel?
Wij vinden de Motor Inns erg prettig in SF: goed gelegen en gratis parkeren. De Columbus Motor Inn ligt heel goed, maar ook de Motor Inns aan Lombard Street liggen prima. Wij liepen van de Coventry Motor Inn naar de pier voor ALcatraz. Zie ons 2015-verslag daarvoor.

Marianne
marrich77
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 jul 2017, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door marrich77 »

Bedant voor de reacties.
Weer eea om te overwegen. In het achterhoofd te houden.
Gelukkig duurt het nog lang voordat de zomer voord e deur staat.

Aan de andere kant, voor je het weet is het al zover.

De BART is inderdaad ook een idee. (Zo zie je maar, dat ik alleen de 'tram' in Sanfran in mijn hoofd had. Of iets van bussen.
(Onder/bovengrondse had ik echt even niet aan gedacht.)

Morgen in de nachtdienst maar weer verder spitten / uitzoeken.
Aurora
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2017, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere

Re: Hotel gezocht in de buurt van SFO (San Francisco International Airport).

Bericht door Aurora »

Martin & Marianne schreef:
marrich77 schreef: Wij hebben een aantal keren in de best Western El Rancho Inn overnacht. Daar reden we met de auto naartoe, maar het hotel heeft ook een shuttle. Je kunt daarvandaan (deels) met de auto naar SF, of met het OV.
Marianne
Dit is inderdaad een heel fijn hotel. Goed restaurant, shuttle en heel behulpzaam. Zeker een aanrader.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer