RV parkeren en hotel in Las Vegas ipv campground?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

RV parkeren en hotel in Las Vegas ipv campground?

Bericht door MaMootjes » 11 dec 2017, 00:17

Tijdens onze camperreis naar het zuidwesten volgend jaar, zijn we twee nachten in Las Vegas. Ik lees van diverse mensen dat zij ipv een campground in Las Vegas daar toch een hotel boeken. Vooral onze dochter zou heel graag in een hotel aan de Strip slapen. Dit is natuurlijk in te passen. We zijn doordeweeks in Las Vegas. Het lijkt niet eens zo heel veel duurder. Maar waar laat je dan je camper die twee nachten? Kun je die dan bij het hotel parkeren? Heeft iemand hier ervaring mee en slimme tips voor?
Dank voor jullie reacties!

UsaMarlous
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: RV parkeren en hotel in Las Vegas ipv campground?

Bericht door UsaMarlous » 11 dec 2017, 13:38

Ja wij hebben het niet zo slim gedaan, of tenminste, het is hoe je het bekijkt.

We hebben op de rv-park van Circus Circus gestaan en in het hotel geslapen. In eerste instantie was het de bedoeling om daar gewoon te overnachten maar later bedacht ik (verrassing) dat het ook wel fijn was om na 2 weken rv even in een goed bed te slapen en eens lekker wijd te kunnen douchen.

Wij hebben dus dubbel (niet helemaal natuurlijk, rv was 36 dollar per nacht, hotel natuurlijk ietsje duurder) betaald maar ik ben blij dat we het hebben gedaan.

Ik lees nu dat je bijvoorbeeld in ons geval ook had kunnen 'parkeren' op hetzelfde parkeerplaats voor 20 dollar.

Op zich een ok bedrag voor 24 parkeren. Wellicht kan het bij elk ander hotel ook, dus ik zou even googelen.
2002 Orlando
2012 New York City
2017 Rondje Zuid Westen
2018 New York City
2019 Rondje Zuid Westen

flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 » 11 dec 2017, 15:06

Niet elk hotel zover ik weet.

Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya » 11 dec 2017, 18:18

Niet elk hotel heeft een parkeerplaats voor oversized vehicles. Soms kun je het terugvinden op hun site, even googlen of het hotel een berichtje sturen kan ook. Van MGM en Aria weet ik dat je er met een rv kunt parkeren. Bij MGM moesten we naar de valet parking rijden en daar werd een mannetje opgeroepen die voor ons uit reed naar de parking en vervolgens ons weer mee terug nam naar het hotel.

sunshine state
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door sunshine state » 11 dec 2017, 18:34

Wij hadden een kamer in het Paris Hotel, achter het hotel hebben ze een bewaakte parkeerplaats !
Deze parkeerplaats is ook voor bezoekers van Bally's, parkeren was met de camper gratis!
Je bereikt de parkeerplaats via Bally's.

Zie onze aankomstdag : http://www.oldersom.nl/blog/dag-22-zion ... las-vegas/
Road Trip West USA September 2019 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

MaMootjes
Amerika-ontdekker

Bericht door MaMootjes » 12 dec 2017, 19:22

Dank voor jullie reacties, ik ben al flink aan het googelen en berichtjes aan het sturen naar diverse hotels. Nog niks gevonden voor een redelijke prijs maar nu ik weet dat t kan kom ik er zeker uit! Fijn!

Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Terpies » 12 dec 2017, 21:04

Ben je er toevallig in het weekend? Dan snap ik dat je hoge prijzen vindt.... do, vr en za zijn de dure dagen.

MaMootjes
Amerika-ontdekker

Bericht door MaMootjes » 12 dec 2017, 23:06

Op woensdag en donderdag...

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 13 dec 2017, 05:03

Misschien een grote beurs in de stad op die data?

Alle MGM-hotels (en dat zijn er nogal wat) rekenen sinds vorig jaar €20 parkeerkosten per dag waar dit vroeger gratis was.

roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door roelb » 13 dec 2017, 10:17

Een schrale troost van de parking fee bij MGM: je in-out privileges gelden bij _alle_ MGM properties. Dus als je in je eigen hotel kiest voor self-parking, dan mag je op alle dagen dat je daar verblijft gratis self-parking gebruiken in alle andere MGM hotels in Las Vegas. Kies je voor valet in je eigen hotel, dan mag je kostenloos de valet gebruiken in alle andere MGM hotels (maar wordt een kleine tip bij het ophalen natuurlijk wel op prijs gesteld). Met een RV zul je hier echter geen gebruik van maken.

Gratis parkeren kan nog bij het Venetian/Palazzo en bij het Planet Hollywood, maar daar is geen ruimte voor oversized vehicles.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer