RV/Campervan/hotels & Thanksgiving

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Nienke88
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

RV/Campervan/hotels & Thanksgiving

Bericht door Nienke88 » 23 sep 2017, 09:10

Hi,
in november gaan wij een roadtrip maken van LA via Phoenix, GC, LV, Yos naar SF. Nu is mijn vraag welk vervoer we het beste kunnen nemen. Het liefst nemen we een VW Transporter-achtige bus maar ik zit nu ineens te denken dat het 's avonds en 's ochtends mss wel te koud is om lekker buiten te leven en een RV of hotels misschien comfortabeler is. Wat kunnen jullie aanraden? Wat moet ik meenemen in de overweging?

Ander vraagje; we zullen met Thankgiving in SF zijn, of net voor SF. Is het als toerist leuk om er dan te zijn of is alles gesloten omdat iedereen bij familie zit? Zijn er misschien gezamenlijke (backpacker oid) accomodaties waar je met zn allen kan eten?

Alvast bedankt! Nienke

mtl
Amerika-expert

Re: RV/Campervan/hotels & Thanksgiving

Bericht door mtl » 23 sep 2017, 09:45

Met thanksgiving zijn bijna alle winkels gesloten. Ook kunnen veel restaurants dicht zijn.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: RV/Campervan/hotels & Thanksgiving

Bericht door Martin & Marianne » 23 sep 2017, 10:30

Van de plaatsen die je noemt zal het alleen rond LA en Phoenix 's avonds nog redelijk lekker kunnen zijn. Zet je hele route hier eens neer, dan kunnen we beter aangeven wat wel en niet mogelijk is. Hou er rekening mee dat veel campings al gesloten zijn.
Je maakt geen rondje? Want dan zou ik eerst SF en Yosemite doen en eindigen in LA.

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer