Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door SanFran »

Ik zou het gewoon van te voren boeken. Er zijn daar zoveel hotels op de strip, ik denk dat je anders best lang bezig bent als je op de bonnefooi aankomt. Het is vaak best druk met inchecken etc en als de prijs je niet aanstaat moet je weer verder zoeken. Je zou natuurlijk wel een paar dagen van te voren kunnen boeken als je al in Amerika bent. Maar ik zou sowieso geregeld kijken of je een leuke aanbieding ziet voor een goed hotel op de strip.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

Ladybug1nl schreef:Wij gaan volgend jaar september naar Amerika (roadtrippen). Op 19 en 20 september willen we overnachten in Las Vegas. Is het aan te raden om van te voren te boeken of is dat niet nodig in Vegas. We willen geen al te duur hotel, maar ook niet te ver van de strip.
Mjah is een beetje afhankelijk wat je niet al te duur noemt. 19/20 sept valt niet in het weekend, dus er zijn zeker kamers te vinden, maar beetje afhankelijk van of er veel evenementen (congressen) zijn in Las Vegas. Dit is vaak wel van invloed op de kamerprijs in LV. persoonlijk zijn de beste deals van tevoren te boeken!

Zelf heb ik dit jaar gebruik gemaakt van onderstaande aanbieding (via forumlid georgesken) en heb voor januari hier ook weer gebruik van gemaakt. We zouden eigenlijk niet overnachten in las Vegas, maar $310 (incl resortfee) voor 2 nachten in het Aria inclusief $200 resortcredit vonden wij wel heeeel aantrekkelijk.
https://www.mlife.com/en/offers/royal-o ... bid=335345
De aanbieding is al een aantal maal verlengd en je hoeft alleen maar lid te worden van de crown en anchor society (gratis)(al is er niet gevraagd naar mijn lidmaatschap)
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ing »

Ik heb zojuist een leuke deal gescoord voor Excalibur in April.
2 (doordeweekse) nachten plus 2 buffetten voor 148 dollar voor 2 personen inclusief resort fee. Deal loopt voor verschillende Mlife hotels nog tot 31 oktober.

En dan nu gewoon de acties in de gaten blijven houden om te kijken of er nog iets beters voorbij komt :)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

misschien dat je hier de code daarvan of de link kunt delen zodat andere forumbezoekers er ook gebruik van kunnen maken?

dank!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ing »

Gewoon de eigen website van Excalibur of MGM resorts. Is door iedereen te boeken.

https://www.excalibur.com/en.html
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

Dat is dus code: Z1017OP :wink:
Als je direct via de mlife site wilt boeken zie je die advertentie niet.......

tot 31 okt te boeken, dus snel zijn!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ing »

Wel als je naar het kopje offers gaat hoor. Dan zie je nog meer deals met 'eet-krediet'.

Yes, hurry hurry, actie loopt tot morgen.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
leducw
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 feb 2014, 13:01
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Piringen

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door leducw »

Op onze reis in mei 2018 willen we graag 3-4 nachten las Vegas doen voor terug huiswaarts te keren. Is het aangeraden om de wagen te houden of kan je deze al inleveren en met bus/Uber alles gezien krijgen. Geraak je ook makkelijk aan de luchthaven zonder wagen?
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door ina »

@ Leducw, wij vinden het altijd prettig die laatste dagen de auto te houden, je rijdt dan makkelijk nog even naar de Walmart de outlets etc. evt nog een ochtendje naar Red Rock park of ergens buiten de strip nog wat eten. Maar hangt ook af wat je planning is natuurlijk.
Laatst gewijzigd door ina op 01 nov 2017, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door SanFran »

@leducw, wij leveren de auto altijd in. Scheelt toch weer een paar dagen huur en parkeerkosten (bij de meeste hotels betaal je tegenwoordig parkeerkosten). Het hangt er wel een beetje vanaf waar je precies gaat verblijven natuurlijk. Wij zitten altijd redelijk centraal op de strip en doen alles lopend. We zorgen dat we nog wat boodschappen hebben voor de laatste dagen bij bijvoorbeeld de walmart, en anders halen we ter plaatse nog wat dingen :thumbup:
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
SuperFieke
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 jan 2016, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door SuperFieke »

Wij leveren de auto ook onmiddellijk in als we in Las Vegas aankomen. De vorige keer hadden we daar een 24 uur busticket gekocht waarmee we ons vlot konden verplaatsen, en we deden ook stukken te voet. Als je op de Strip logeert, dan is een auto niet echt nodig.
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

Ligt eraan, er is meer in vegas dan de strip, ik hou de auto, komend mei ben ik ook weer in vegas en bezoek dan ook valley of fire , red rock canyon , outlets en meer.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door ina »

Even een vraagje over de drukte in de hotels tijdens conventies in LV. Ik heb op de Convention kalender gekeken en zag dat er in de week van 10-13 april 2 grote conventies zijn van 103.000 en van 20.000 personen en een paar kleine. De week erna zijn er ook een paar waarvan de grootste 5000 mensen. Zijn dit de maximale aantallen die er mee mogen doen of kunnen er nog meer bijkomen? Kunnen er ook nog nieuwe conventies gepland worden of staat het vast wat er nu op de planning staat? https://www.vegasmeansbusiness.com/plan ... F20%2F2018
Mijn voorkeur zou zijn om in de week van 18-20 april een paar dagen Vegas te doen ik ga er van uit dat in de week 10-13 april(heb ik nu in de planning, evt. verzetten)de hotel prijzen sky high zijn.....
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door mtl »

Gewoon zoeken in de periode die jij wilt. In jouw geval dus 18-20 april. Als de prijzen goed zijn dan boek je gewoon. En die prijs betaal je ook uiteindelijk.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

ina schreef:Even een vraagje over de drukte in de hotels tijdens conventies in LV. Ik heb op de Convention kalender gekeken en zag dat er in de week van 10-13 april 2 grote conventies zijn van 103.000 en van 20.000 personen en een paar kleine. De week erna zijn er ook een paar waarvan de grootste 5000 mensen. Zijn dit de maximale aantallen die er mee mogen doen of kunnen er nog meer bijkomen? Kunnen er ook nog nieuwe conventies gepland worden of staat het vast wat er nu op de planning staat? https://www.vegasmeansbusiness.com/plan ... F20%2F2018
Mijn voorkeur zou zijn om in de week van 18-20 april een paar dagen Vegas te doen ik ga er van uit dat in de week 10-13 april(heb ik nu in de planning, evt. verzetten)de hotel prijzen sky high zijn.....
Zeker de grote congressen (>20.000 deelnemers) staan al wel ruim een jaar vantevoren gepland. Het is niet waarschijnlijk dat er op korte termijn zulke grote bijkomen. Maar bij een congres van 100.000 bezoekers hoort vaak ook nog 50.000 aanhang, dus best druk. En dat resulteert vaak ook in hogere hotelprijzen. Maar ook dan zijn er best wel deals te vinden aangezien iedereen toch vaak bij de congreslocatie wil zitten.
maar als je flexibel bent zou ik zeker in de week zoeken dat er minder congresbezoekers zijn.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

leducw schreef:Op onze reis in mei 2018 willen we graag 3-4 nachten las Vegas doen voor terug huiswaarts te keren. Is het aangeraden om de wagen te houden of kan je deze al inleveren en met bus/Uber alles gezien krijgen. Geraak je ook makkelijk aan de luchthaven zonder wagen?
Mjah veel mensen, veel meningen.
in de VS (waar dan ook, behalve New York) zonder auto? Mij niet gezien!
Op en rond de strip kan je best met openbaar vervoer of lopend, maar er is zo veel meer in Las vegas dan alleen de strip.
Alleen al "even" naar de outlet mall met de bus levert zo veel meer reistijd op met OV dan met de auto. Zeker de laatste dagen als je toch nog even dit wil halen bij de wallmart of dat wil halen bij de outlet mall. Auto is gewoon handiger. En de parkeerkosten vallen best mee.
Ivetje
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ivetje »

Vraagje, hoe ver is het vanaf het vliegveld naar de strip? Als ik zo op google maps kijk, ligt het vliegveld zowat naast de strip. Maar is dit te lopen?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Nee, dit is niet te lopen.

Als er al een mogelijkheid zou zijn (en die is er niet, de weg tussen T1 en T3 is een stuk "snelweg" dat deels door een tunnel loopt) dan is het nog 3.5km totdat je bij het MGM Grand bent.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door mtl »

Ik heb eind november 2010 gelopen van hotel Desert Rose naar de luchthaven. Ik denk niet dat ik dat nog een keer doe. Op veel plekken waren geen voetpaden.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

ga er sowieso in de VS van uit dat je van de ene buurt naar de andere het niet echt aan te raden is om dit met de benenwagen te doen. De VS is gemaakt voor de auto en niet voor wandelaars :wink:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer