Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Dus omdat het bij jou altijd goed is gegaan klopt het dus altijd? Nogmaals, heb ruim 80 hotels geboekt via Hotwire, maar heb gemerkt dat er toch echt ook andere hotels mogelijk zijn en dit is mij ook gebeurd in sommige gevallen.
Het zou dus naïef zijn als je er vanuit gaat dat je 100% dat hotel krijgt!
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Harry »

Ik heb ook 2 keer meegemaakt dat het een ander hotel werd dan vermeld, was overigens nog steeds prima hoor. :D
Kelly92
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 okt 2017, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Kelly92 »

Heeft iemand 'Marvel Avengers Station' in Las Vegas al bezocht? Zo ja, is het de moeite waard?
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Wij hebben hem gezien! Het is veel geld, maar het is een leuke ervaring! Wij vonden het erg leuk om een keer gezien te hebben en misschien gaan we in oktober wel nog een keer....Toch moet ik ook zeggen dat je er niet teveel van moet verwachten! Ze maken goed gebruik van de hype die er is momenteel en nog wel wat langer zal aanblijven :)
Je ziet oa wat pakken die gebruikt zijn, schild en motor van Captain America en nog wel aantal dingen.
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Bushmaster schreef:Ik vind t persoonlijk ook best te eten,
maar krijg met moeite een double weg (met bacon),
ben benieuwd wie er ooit zo'n > 4-voudige naar binnen geschoven heeft?
(de wijn in zo'n infuuszak aan zo'n standaard vind ik echt :thumbup: )
Afbeelding

Mooie foto trouwens van je :lol:
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door MaMootjes »

Voor onze trip deze zomer nog op zoek naar een hotel aan de Strip. Dacht aan Excalibur of Luxor maar kan nu een remodeled room krijgen bij Balley’s voor dezelfde prijs als Luxor ongeveer. Een aanbieding. Dan is Balley’s beter toch? Hoe is het zwembad daar? Ik denk dat we halwege onze reis per camper wel toe zijn aan een frisse duik :wink:
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Robbie&Irene »

Toevallig hebben wij in al je genoemde hotels wel eens overnacht en een paar weken geleden dan in Bally's. Zwembad vonden wij heel fijn met een mooi diep zwemgedeelte van 4 meter, mooie kamers en uitzicht ( we zaten 21 hoog).Bally's en Paris hotel zijn gecombineerd en geeft je ook toestemming voor het zwembad in Paris. Wat ook echt prettig is dat het zo centraal ligt op de strip!!
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door MaMootjes »

Dat klinkt heel goed, dank voor de reactie! Moet goedkomen, we hebben er superveel zin in!
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Maar als je MyVegas speelt zijn de MGM hotels weer interessanter, aangezien je dan wat betere 'gratis' dingen kan bemachtigen!
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door MaMootjes »

Ben ermee begonnen laatst, maar schiet nog niet echt op. :D
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Buffetten zijn goedkoper en je hebt meer keuze als je bij een MGM hotel zit!
Kijk even op een site als smartervegas.com, ik zag best leuke prijzen voorbij komen daar voor Luxor.
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door MaMootjes »

Meteen gekeken natuurlijk maar wij zijn op 18 juli in LV.... blijkbaar iets te doen daar want de prijzen zijn net die dag superhoog.... route is ook niet meer aan te passen...
jomo
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 apr 2018, 14:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door jomo »

Iemand bekend met The Signature Suites by Airpads in Las Vegas?
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Emootje »

https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... evada.html
Signature Suites staat er niet zo heel erg goed op bij Tripadvisor. Dan kun je misschien beter gaan voor Desert Rose Resort of zo...
jomo
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 apr 2018, 14:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door jomo »

Ah dank je, ik had op Zoover gekeken en alleen maar reviews gezien van 2010 en ouder en 1 van 2014.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Dit zijn toch gewoon kamers in het mgm signature die niet door mgm zelf, maar door timeshare eigenaren worden verhuurd?

Daar is niets mis mee. MGM signature is m.i. een perfecte plek en een van mijn eigen favorieten in LV. Als je boekt via een timeshare owner dan heb je geen resort fee, maar ook geen dagelijkse schoonmaak. Als je dat wel wilt betaal je daar extra voor.
jomo
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 apr 2018, 14:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door jomo »

@roelb... ik zag het staan op Booking.com en kreeg daar een 8.1 als beoordeling, en zag ook inderdaad niks staan over resort fee.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Tinus1955 »

Je betaalt gewoon de dagelijkse resort fee, ook bij Airpads (zit inbegrepen bij de vermelde prijs op Booking.com). Kijk uit met deze partij i.v.m. lagere service die ze bieden m.b.t. schoonmaak en onderhoud (er zijn veel klachten dat dingen kapot zijn bij deze partij en niet gefixt worden). Mocht je een room hebben met balkon dan zit de deur hierheen permanent op slot bij Airpaids. Gewoon direct boeken via MGM raad ik aan.

Je hebt ook nog de partij "Luxury Suites International" die worden beter beoordeeld.
En ook via Airbnb staan vaak kamers beschikbaar (particulier bezit) bij het Signature met goede recensies.
jomo
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 apr 2018, 14:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door jomo »

Ja klopt tinus1955, ik was niet duidelijk, resort fee, belasting en schoonmaak zit bij de prijs in. Het leek me wel een redelijke prijs.
Ik kijk nog wel verder, heb nog tijd genoeg.

Onze vorig reis naar Florida hebben we alles geboekt via Booking, heb geen ervaring eigenlijk met andere aanbieders.
Ouderdorpie
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2018, 19:50
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ouderdorpie »

Hi ! Wij zitten aan het eind van onze vakantie 3 nachten. In Vegas . Iemand nog tips om te eten niet te duur ? En we willen graag naar een gave show en twijfelen tussen , Michael Jackson , blue man group of David copperfield ? Wat is het meest spectaculair ? We gaan met onze 17 jarige dochter en heb nu een optie op treasure island en excaliber ...

Vast bedankt !!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer