Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
leonl
Amerikafan
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 sep 2012, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door leonl »

@Ivo1976, o.a. via Booking.com een prachtige suite bij Signature voor € 220,-.
Alle faciliteiten van MGM, mooiste zwembad van de Strip en je kunt in het hotel ook nog je punten van Mlife inleveren.
Boek niet bij The Signature maar bij het goedkopere Suites at the Signature by Airpads. Je krijgt nl dezelfde suite.
Laatst gewijzigd door leonl op 14 jan 2018, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Let op: als je via een eigenaar een kamer in het signature huurt dan is dat over het algemeen zonder schoonmaak, handdoeken, etc. Wil je daily housekeeping dan moet je extra betalen.
Gebruikersavatar
leonl
Amerikafan
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 sep 2012, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door leonl »

Prijs welke vermeld is via Booking is incl tax, resortfee en incl schoonmaak.
Zelf al 3x eerder in The Signature verbleven, 1x geboekt via Signature, 2x via Jetluxury. Geen verschil ervaren. Je moet wel in alle gevallen bij aankomst zelf je eigen bedbank opmaken. Maar handdoeken zijn voldoende aanwezig en bed wordt dagelijks opgemaakt. Achteraf geen bijkomende (schoonmaak)kosten.
Laatst gewijzigd door leonl op 14 jan 2018, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Dat is inderdaad een prima deal.
Ivo1976
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jan 2017, 21:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ivo1976 »

@Richard33
Zoiets heeft altijd 2 kanten, wat doe je nou helemaal in zo'n hotel. Je slaapt er, vaak ontbijt je er niet eens en verder ben je op pad. Waarom zou je dan veel meer betalen? En ik denk dat je over ieder hotel wel iets negatiefs kan vinden, als je maar zoekt.
Maar bedankt voor het filmpje :wink:

@Roelb
Het is een maandag t/m woensdag, lijkt me niks bijzonders.
Via Amex zie ik de Excalibur voor € 109,- per nacht, maar dat is excl. resort fee, onderdaan de streep kom je dan ook rond de € 270,-/€280,- uit.

@leonl
ik kom op € 272,-, incl de genius korting.
inbegrepen bij appartementsprijs: 13,38% Belasting, US$ 39.68 resorttoeslag per nacht, US$ 65.00 schoonmaakkosten per verblijf.
Ziet er wel heel mooi uit!
Gebruikersavatar
leonl
Amerikafan
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 sep 2012, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door leonl »

Ivo, zie mijn reaktie op jouw vraag op 12 juli en van 5 mei in dit forum.
Booking begint met € 272,-, maar als je iets verder kijkt (lager) dan zie je dat een kamer ook 220,- kost, maar dan zonder restitutie. Een kamer op een hoge verdieping kost 9,- extra.
Tja, zonder restitutie dus niet te annuleren, maar voor deze prijs zou ik zeggen; boeken. (Ik ben jaloers op je dat Las Vegas komend jaar niet in onze route ligt).
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Toen ik toenstraks keek was 'ie nog 82.

Prijzen in Vegas kun je geen peil op trekken en de verschillen zijn groot. Blijven kijken en als je iets ziet dat ook vastleggen als het refundable is.

Vaak betekent dat in Vegas helaas wel dat de eerste nacht alvast als deposit in rekening wordt gebracht. Die krijg je gewoon terug als je cancelled, maar met een kaart in EUR kan je dat dan toch nog geld kosten door koersopslag en wisselkoersverschillen.

Het Signature is op zich voor die prijs prima. Dat komt overeen met een kamerprijs van ca $85 voor tax en resort fee. Veel lager zal het niet worden. Het is een prima locatie, leuke plek - zeker ook door de private pools die tot laat open zijn. Voor kids is het zwembad in het MGM met lazy river helemaal top. Kamers zijn ruim, je hebt een volledige keuken dus je kunt 's ochtends rustig eitjes bakken en 's avonds eventueel koken. Als je buitenom naar de strip loopt (of via de miracle mile shops) sta je binnen een paar minuten hartje center strip.
Ivo1976
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jan 2017, 21:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ivo1976 »

Klopt, suites @ the signature is helaas niet refundable. En ik wil toch kijken of ik later nog van een leuke aanbieding gebruik kan maken.

De hotels in Vegas halen een beetje de truuk uit die Center Parcs en Landal hier ook toepassen: lage prijzen presenteren, maar vervolgens allerlei extra verplichte kosten rekenen. Resort fee, parkeerkosten etc. Wat dat betreft vind ik Booking.com een fijne site, de prijzen die er staan betaal je ook gewoon.

Wij zijn 12 jaar geleden voor het laatst in de USA geweest, de hotelprijzen zijn wel wat gestegen maar dat is in Nederland ook zo.
En in Vegas wil je natuurlijk wel op een goede plek zitten om de loopafstanden beperkt te houden. Vroeger waren de weekends duur en doordeweeks goedkoop, maar er is tegenwoordig zoveel te doen dat ze hun prijzen altijd wel redelijk hoog kunnen houden. Dat er nog een paar grote consortiums zijn overgebleven helpt ook niet mee (prijsafspraken).
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Parkeren is gratis bij (stand van zaken eind 2017, kan zijn dat er nu alweer dingen gewijzigd zijn):

- Signature (1 auto per suite, valet)
- Grand Chateau (1 auto per suite, valet)
- Elara en Planet Hollywood (self parking, valet kost wel geld)
- Venetian/Palazzo (self + valet nog gratis)

voor de overige MGM hotels geldt: een keer betalen betekent dat je bij alle andere properties je auto gratis kwijt kunt met dezelfde methode. Dus in je eigen hotel valet is overal gratis valet. In je eigen hotel self parking is bij alle andere hotels ook self parking.

Ik weet niet op dat bij Ceasars properties nu ook zo is.

Resort fee's zijn er niet in:

- Grand Chateau
- Signature als je via een eigenaar boekt
- Elara

De meeste andere Hilton timeshares hebben wel een resort fee. Meeste off-strip hotels inmiddels ook.
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

Tropicana heeft ook nog gratis parkeren.
Chi Sin X
Amerika-expert
Berichten: 1541
Lid geworden op: 06 jun 2006, 14:16
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Antwerpen

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Chi Sin X »

Bij Treasure Island is valet en zelf parkeren ook gratis.
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Linda85 »

Ik heb een hotel in Vegas nodig voor 27-29 juli, helaas precies in een weekend, dat kwam met de vluchten zo uit. Ik wil graag centraal want heb geen auto meer, met een lekker zwembad, kortom de Las Vegas experience!

Iemand tips? Verder vraag ik me af of er Last minute aanbiedingen zullen komen voor de Strip hotels, deze zitten toch nooit vol in juli, of in het weekend wel?

Linda
Afbeelding
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

Weekend betaal je 3x zoveel als doordeweeks.
Gast

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Gast »

@Linda85: kijk anders ook eens bij Best Western McCarran Airport. Prima hotel op loopafstand van de strip met een zwembad(je).
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Tinus1955 »

@terpies. Slecht advies. Ze zoekt een centraal gelegen hotel met Las Vegas experience. Dat kan je zeker niet vinden in Best Western McCarran Airport. Daarnaast is het is een half uur lopen naar de strip vanaf daar. Zeker geen pretje met de tropische temperaturen eind juli in Vegas. En dan hebben we het nog niet over de veiligheid gehad als vrouw alleen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door mtl »

Volgens Google Maps is het ruim een half uur lopen naar de strip. En ik weet uit ervaring dat dit niet meevalt. 8)
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door SanFran »

En dat half uur lopen is waarschijnlijk richting Luxor? Als je dan richting The Venetian gaat zit je al snel op minstens 50 minuten.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

Linda85 schreef:Ik heb een hotel in Vegas nodig voor 27-29 juli, helaas precies in een weekend, dat kwam met de vluchten zo uit. Ik wil graag centraal want heb geen auto meer, met een lekker zwembad, kortom de Las Vegas experience!

Iemand tips? Verder vraag ik me af of er Last minute aanbiedingen zullen komen voor de Strip hotels, deze zitten toch nooit vol in juli, of in het weekend wel?

Linda
vraag is hoeveel wil je maximaal per nacht eraan uitgeven??
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door SuzieQ »

Linda85 schreef:Ik heb een hotel in Vegas nodig voor 27-29 juli, helaas precies in een weekend, dat kwam met de vluchten zo uit. Ik wil graag centraal want heb geen auto meer, met een lekker zwembad, kortom de Las Vegas experience!

Iemand tips? Verder vraag ik me af of er Last minute aanbiedingen zullen komen voor de Strip hotels, deze zitten toch nooit vol in juli, of in het weekend wel?

Linda
Misschien Luxor?
Is ons goed meegevallen.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
marsie
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 aug 2017, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door marsie »

Graag jullie advies gevraagd.
Wij hebben nu voor ons gezin met 2 tieners een reservering staan bij Elara at Hilton. Omdat we er van donderdag tot zondag zijn is het best prijzig maar zonder resort toeslag.
Aparthotel The Signature is een stuk goedkoper maar met resorttoeslag. Is de resorttoeslag inbegrepen in de prijs als ik bij booking reserveer?
En zijn deze 2 accomodaties te vergelijken of heeft 1 een duidelijke voorkeur.
Florida 1993
Zuid-West 2018
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer