Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Sentinel schreef:@Vin.cent Bedankt voor de link.

Het is goedkoper dan wat ik tot nu toe ben tegen gekomen voor het MGM maar alles bij elkaar als nog $272 op basis van 2 personen.
Als ik 3 personen doe ben ik $40 extra kwijt. Ik kan zo niet vinden of een kind van 4 jaar als extra persoon telt of niet.
Omgerekend naar Euro's zit het net aan mijn budget wat ik voor uit wil geven. Ik ga nog even een paar dagen goed zoeken en anders moet ik het maar doen.
-$75 die je 'krijgt' voor eten in een MGM hotel, is geld wat je normaal toch al uitgeeft! Dus ik zeg: Prima prijs :)

Anders heb je hier een Luxor aanbieding: https://www.luxor.com/en/booking/room-b ... umGuests=2

Volgens mij hoef je een 4 jarige niet aan te geven als extra persoon, maar je kan ze gewoon een mailtje sturen en normaal heb je altijd dezelfde dag wel reactie.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

Jah die $75 moet je er wel van af halen van de nachtprijs want die krijg je terug in de vorm van andere zaken.
Dit is een hele strakke prijs die uiteindelijk flink onder je budget uit komt.

Ik zou het wel weten voor MGM ;-)
Prima zwembad ook voor dat geld.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Tinus1955 »

Persoonlijk zou ik alleen nooit voor een krappe West Wing kamer gaan in de MGM. Mij te krap, al eerder voor een grand room gekozen.

M.b.t. kinderen op de kamer in de MGM Grand:
How many guests are allowed in the room?
Hotel policy allows a maximum of (4) four guests over the age of 12, and (1) guest 12 or younger per room. If there are more than 2 people, regardless of age, there will be an additional charge of $40.00 plus tax per additional guest, per night.
Ik weet dat ook niet iedereen zijn kinderen opgeeft. Ze nemen dan 'zogenaamd' voor 2 pers. een kamer met 2 Queens bedden. :wink:
Echter, voor de toegang van het MGM zwembad heeft elke persoon een kamerpasje nodig dus dan is het noodzakelijk om extra te betalen voor een kind.

p.s. Excalibur zag ik staan voor $176 (incl. resort fee) voor jouw data op hotwire (tijdelijk extra $15 korting). En voor rond de $240 kun je ook kiezen voor Paris of Tropicana. En o ja, mocht je een gokker zijn en een mlife pas gebruiken dan kan je je resort fee en evt. andere kosten op je kamernummer nog (gedeeltelijk) laten weg waiven. Hiervoor even voor het uitchecken naar een Mlife balie gaan en vragen of ze nog wat kunnen doen voor je qua onkosten (rare vraag misschien denk je, maar is heel normaal in Vegas :thumbup: ).
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Zit nog steeds in dubio; ga ik eind maart/begin april wel of niet een ruime week naar Las Vegas. Het weer, voor wat ik nu zie is de belangrijkste reden wat mij momenteel nog tegenhoudt.
Bijlagen
Schermafbeelding 2018-03-13 om 08.25.40.png
snor
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 sep 2013, 14:34

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door snor »

ik hoop ook dat het weer zich een beetje aansterkt ik ga 25 april.... hou nu elke week een beetje t weer bij maar t komt niet echt boven de 20 graden helaas. de dollar staat dan wel weer gelukkig gunstig 1.23 zo ongv
Ivetje
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Ivetje »

Bij ons gaf hij ook rond de 19-21 graden aan, maar dat was perfect! Niet bloedheet, lekker in t-shirtje over de strip en heerlijk bij het zwembad liggen zonnen en gezwommen. Dus met die temperatuur zou ik gewoon gaan :)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

Tinus1955 schreef:Persoonlijk zou ik alleen nooit voor een krappe West Wing kamer gaan in de MGM. Mij te krap, al eerder voor een grand room gekozen.
p.s. Excalibur zag ik staan voor $176 (incl. resort fee) voor jouw data op hotwire (tijdelijk extra $15 korting). En voor rond de $240 kun je ook kiezen voor Paris of Tropicana. En o ja, mocht je een gokker zijn en een mlife pas gebruiken dan kan je je resort fee en evt. andere kosten op je kamernummer nog (gedeeltelijk) laten weg waiven. Hiervoor even voor het uitchecken naar een Mlife balie gaan en vragen of ze nog wat kunnen doen voor je qua onkosten (rare vraag misschien denk je, maar is heel normaal in Vegas :thumbup: ).
Dan zou ik echt eerder gaan voor een "krappe" MGM kamer met 2 volw en 1 kind dan in het Excalibur gaan zitten. Echt flink niveauverschil!
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

32m2 is toch niet krap!?
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Tinus1955 »

Kamer wordt echt overal omschreven als krap. 350 square foot wordt vaak als niet realistisch ervaren. Zie ook room tours en review sites. Daarnaast hebben ze enkel Kingsize in de West Wing. Dus om nog een extra bed neer te zetten in die kamer dan wordt het nog krapper. Maar voor iedereen natuurlijk zijn eigen keuze. En Excalibur noemde ik als goedkopere keuze dan MGM (als je resort credit weghaald), er werd namelijk ook Circus Cirscus en Stratosphere geopperd (die duurder zijn). Maar MGM Grand is idd een topper met vooral dat mooie zwembad (en als je een Grand room kiest :tongue1: )
Sentinel
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 mar 2006, 11:20
Locatie: Amersfoort

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Sentinel »

Bedankt voor de tips en prijzen!
Nogmaals, ik zal even kijken wat ik ga boeken. MGM heeft van de hotels wel een lichte voorkeur i.v.m. een goede ervaring van de vorige keer.

1 kingsize bed is wel te weinig. Ik weet niet hoe jullie zijn, maar ik geeft de kleine man liever een eigen bed, is beter voor mijn nachtrust.
Dat de kamer zelf niet heel groot is, maakt niet zo heel veel uit. Ik zal er niet heel vertoeven, we zullen voornamelijk buiten zijn.

Ik had het Circus Circus (voorlopig) geboekt maar daar kom ik toch van terug nu ik wat reviews heb gelezen.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door vinceG »

Als ik op je link klick dan heb je voor die 272 dollar 2 queen bedden. En dus geen west wing king. Die zou dan nog goedkoper zijn.
lempkesboer
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jun 2015, 13:30
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Zuid Limburg

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door lempkesboer »

snor schreef:ik hoop ook dat het weer zich een beetje aansterkt ik ga 25 april.... hou nu elke week een beetje t weer bij maar t komt niet echt boven de 20 graden helaas. de dollar staat dan wel weer gelukkig gunstig 1.23 zo ongv
Ik zou me daar niet al te veel zorgen om maken als je eind april gaat. Ik ben begin februari geweest en tot 4 dagen voor vertrek waren de voorspellingen hopeloos. Kijk voor de grap eens wat de temperatuur uiteindelijk is geworden. Was de beste week in de hele maand met temperaturen tot 25 graden. Zelfde voor de South Rim; voorspelling was wekenlang rond het nulpunt en tot -15 in de nacht. Uiteindelijk overdag gewoon een lekkere 16 graden. In de nacht uiteraard wel wat vorst, maar niet extreem.

Kortom; we kunnen het weer voor morgen nauwelijks voorspellen, laat staan voor over een maand.
2011: rondreis Zuidwesten
2013: rondreis Zuidwesten en Noordwesten
2015: Las Vegas
2018: Las Vegas (2x)
Vin.cent

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Vin.cent »

Vin.cent schreef:Zit nog steeds in dubio; ga ik eind maart/begin april wel of niet een ruime week naar Las Vegas. Het weer, voor wat ik nu zie is de belangrijkste reden wat mij momenteel nog tegenhoudt.

Helaas zijn de vluchten exorbitant gestegen de afgelopen paar dagen, dus die vakantie zit er niet meer in :) van €363, naar €711!
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door flex123 »

Blijven kijken, prijzen veranderen met de minuut.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Tinus1955 »

Sentinel schreef: 1 kingsize bed is wel te weinig. Ik weet niet hoe jullie zijn, maar ik geeft de kleine man liever een eigen bed, is beter voor mijn nachtrust.
Dat de kamer zelf niet heel groot is, maakt niet zo heel veel uit. Ik zal er niet heel vertoeven, we zullen voornamelijk buiten zijn.
Nog even over de West Wing kamer bij het MGM Grand. Ondanks het mooie design van de kamer, biedt de badkamer ook niet veel privacy als je met meerdere op een kamer zit. Vergeet dit niet. En ook de views zijn minimaal. Een normale Excalibur kamer wordt echt beter beoordeeld dan de krappe West Wing Kamer. De mindere rating van het MGM Grand komt echt door de mensen die in de West Wing kamer (ook wel cellen complex genoemd) gezeten hebben. Overigens is het een betere kamer als je 'solo' reist. Gebruik google anders eens om andere recensies op te zoeken. Het TripAdvisor forum staat er iig vol mee.
snor
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 sep 2013, 14:34

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door snor »

als de 25e naar vegas gaan dan zijn we de 29e 5 jaar samen. moet natuurlijk gevierd worden in vegas. dus me vraag is. waar kan je in vegas eten met een mooi uitzicht over de strip voor zn 50$ per persoon. geen buffet. die hebben we al met my vegas. 2 a 3 gangen is genoeg
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door Bushmaster »

Margaritaville
https://www.margaritavillelasvegas.com

PS.
dus me vraag is
"mijn vraag" of "m'n vraag"
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Het meest romantische plekje is m.i. bij Mon ami Gabi in het Paris hotel, en dan natuurlijk wel een plekje buiten, met uitzicht op de fonteinen van het Bellagio. Niet extreem duur, maar 50 dollar pp is wel een erg krap budget.
ludwig
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 05 jan 2009, 15:05
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Groene Hart

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door ludwig »

Ik heb een hotelovernachting in het Luxor geboekt met 2 gratis buffetpassen voor een Las Vegas M life Destination. Welke raden jullie aan ? We willen dan gaan voor een diner-buffet.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III

Bericht door roelb »

Het Bellagio of het Aria.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer