Camper huren: ervaringen Best Time RV ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MarianG
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Camper huren: ervaringen Best Time RV ?

Berichtdoor MarianG » 14 sep 2017, 20:21

Hallo,
Wij (2 volwassenen en 2 kids (15 en 12)) willen volgend jaar een camperrondreis van 3 weken maken in Zuid West Amerika.
We twijfelen over het type camper en de verhuurder. Heeft iemand ervaring met Best time RV?
groet Marian

Miepie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camper huren: ervaringen Best Time RV ?

Berichtdoor Miepie » 18 sep 2017, 13:26

Hoi Marian,
Ik heb nog geen ervaring met best time, maar we hebben hier zelf wel al een camper gehuurd voor zomer 2018.
Ik ben benieuwd of er al leden zijn die hier wel geboekt hebben en al ervaring hebben met deze verhuurder! Bij Jan Doets (daar hebben we de camper gereserveerd waren ze erg positief over deze verhuurder en qua prijs zat best time op dat moment nog lager dan Cruise Amerika)
gr, miepie

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Berichtdoor Martin & Marianne » 18 sep 2017, 19:31

Het is een nieuwe verhuurder, opgericht door mensen van Moturis. Dus nog weinig ervaring met deze verhuurder.
Waarom juist Best TIme RV? Er is veel meer keuze. Je kunt met de zoekfunctie op het forum veel vinden als je zoekt op Cruise America, Roadbear, El Monte, Apollo etc.

Marianne

Jeanine_
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Jeanine_ » 19 sep 2017, 04:31

Wij zijn op dit moment in Amerika en reizen met een camper gehuurd bij Best time RV. We hebben dit geboekt via Tioga tours.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal binnen Amerika, maar het bevalt ons prima. We hebben de E23. De camper is van mei 2017 en er stond 11.000 mijl op de teller.

Is er iets dat je specifiek wil weten?

MarianG
Amerika-newbie

Berichtdoor MarianG » 19 sep 2017, 19:37

Dank allemaal. De prijzen bij Best Time RV zijn erg gunstig en als ik jullie goed begrijp is de kwaliteit ook prima.
groet Marian

Miepie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Berichtdoor Miepie » 20 sep 2017, 11:05

De prijzen zijn inderdaad erg gunstig (en ze geven aan dat de campers nieuw/vrij nieuw zijn), vandaar ook onze keuze voor deze verhuurder. We hebben ook een E23 gehuurd (2 volwassenen en 2 kids van (dan) en 11). Jeanine, hoe is bij jullie de indeling voor de passagiers? Rondzit, treinzit?

Jeanine_
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Jeanine_ » 20 sep 2017, 22:15

Het is een rondzit. Ik denk dat dat voor iedere E23 gelijk is? Op de site van Tioga staat een plattegrond met de indeling van de camper. Gek is wel dat op de bank staat dat het geen zithoek is als het voertuig in beweging is. Is dat normaal? Volgens mij geven ze aan dat de camper voor 5 personen is? Op de banken zitten maar 2 gordels. Voor jullie dus prima.

Jeanine_
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Jeanine_ » 23 sep 2017, 01:16

Met z'n vieren aan het zitje avondeten lijkt me trouwens best krap. Maar hopelijk kan je veel buiten eten.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht