LA naar Kingman

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
joostvdheijden
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jul 2017, 19:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

LA naar Kingman

Bericht door joostvdheijden »

Vrijdag ochtend willen we vanuit LA richting Kingman gaan. We hadden in gedachten om te gaan "lunchen" in Joshua Tree en dan door te rijden naar Kingman en daar wat dorpjes te bezoeken. Wat is volgens jullie de beste route?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: LA naar Kingman

Bericht door PSVwally »

Heel vroeg (voor de files) vertrekken naar JT dan. Heb je file kan je goed over die rit al vele uren extra doen namelijk.
Daarna zou je van JT via Amboy - Essex - Needles en Oatman naar Kingman kunnen rijden. Alleen Oatman is dan echt interessant op die route. Dorpjes om Kingman bekijken heb je en geen tijd voor en die zijn er ook niet echt
joostvdheijden
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jul 2017, 19:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: LA naar Kingman

Bericht door joostvdheijden »

Bedankt! Alleen wat is "heel vroeg". Ik kijk nu naar de tracking en die geeft om dit tijdstip aan (7.30), dat er maar 9 minuten vertraging is. Moet ik dan nog eerder aanrijden dan half 8? Of dit een mooi tijdstip?
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: LA naar Kingman

Bericht door flex123 »

Ik was gisteren om half 9 vanuit La naar joshua tree gereden, niet echt file gehad bij La, ja het is druk maar wel hele tijd door kunnen rijden, joshua tree is trouwens echt mooi!

https://www.instagram.com/p/BYukINun3xL/
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: LA naar Kingman

Bericht door PSVwally »

Ik heb zelf na een week LA ook amper file meegemaakt (althans niet erger dan hier), maar als je hier eens om 16u kijkt is het vaak wel wat erger. Als het echt tegenzit kan je zomaar 4u onderweg zijn naar Palm Springs en omgeving.

Ik had een aantal van dit soort figuren in JT rondlopen en dat vergalde oa voor mij wel veel van dit park
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer