Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Renée76 »

Morgen rijden we van lA naar gayucos. Ergens in dat stuk willen we nog even kunnen zwemmen mocht het weer meewerken. Wie heeft tips voor een leuk zwemstrand?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat je het beste zo dicht mogelijk bij LA kunt gaan zitten als je wilt zwemmen, ik vermoed dat daar de temperatuur het beste is. Santa Monica/Venice Beach is leuk, bij SM waren de golven wel te hoog om te kunnen zwemmen.
Santa Barbara is ook wel leuk denk ik, maar daar konden wij vorige week geen parkeerplaats vinden.
Wij hebben eens bij Point Dume gewandeld, dat zag er ook wel aardig uit, met ene kleine baai.

Marianne
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Renée76 »

Santa Monica/ venice hebben we gisteren gedaan. Ik zocht eigenlijk iets net buiten LA zodat we die drukte uit zijn
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door PSVwally »

Waar ligt Gayukos, want ergens herken ik het van, maar google maps niet....
Je zou bij Malibu kunnen kijken of als je nog eens een aparte plek wilt zien bij oceano dunes national preserve al is dat imo niet echt een zwemstrand.
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Renée76 »

Cayucos ligt net boven morro bay. We gaan het rond Malibu eens proberen qua stranden.
TIReppie
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2016, 22:01
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door TIReppie »

We zijn vandaag aangekomen in Jalama Beach. Ligt zo'n 200 km boven Los Angeles. We verblijven met onze camper op de campground van Jalama Beach. Deze is vol voor vandaag. Het is hier 20 graden, onbewolkt en er staat veel wind. Helaas is de Pacific Ocean ook koud. Hierdoor is het te koud om te zwemmen. Vooral de harde wind is hier debet aan.
Bekijk onze familiewebsite over onze eerste Amerikatrip: https://familyof4roadtrip.wordpress.com/
Tips zijn welkom.
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Thierry73 »

Ik moest en zou een duik nemen in de oceaan.
Onderweg vonden we best al snel een mooie plek om dat te doen.
Alleen de borden met waarschuwingen voor aanvallen van haaien hebben me daar dan toch van weerhouden.
Uiteindelijk ij Santa Monica een duik genomen.
Ondanks dat het populair is viel het nog best mee om daar een plekje te vinden en daar is het zwemwater beveiligd.

Maar ik moet zeggen dat het voor Malibu (vanaf Monterey gezien) ook wel kriebelde om erin te duiken, want daar zagen we niet heel ver voor de kust ook dolfijnen.
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Spoedvraagje, stranden langs highway 1

Bericht door Renée76 »

We zijn uiteindelijk bij Malibu naar het strand geweest, vlakbij point dume. Mooi strand en toen wij er waren nog niet te druk. En dolfijnen voor de kust. Er zwommen er steeds twee voor de kust heen en weer. Leuk om te zien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer