Minder bekende plekjes tussen Las Vegas en Yellowstone?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ess
Amerikakenner
Berichten: 1426
Lid geworden op: 08 apr 2006, 21:48
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: apeldoorn
Contacteer:

Minder bekende plekjes tussen Las Vegas en Yellowstone?

Bericht door ess »

Hallo Allemaal,
Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar ben nu zoekende en waar beter mijn informatie vandaan halen dan hier.
Voor 2018 staat Amerika weer in de planning.
Plan is vertrek 10 mei, 3 nachten Las Vegas en dan hebben we een week om in Yellowstone te komen, waar we nog 1 week zullen blijven.
Maar hoe naar Yellowstone te reizen en wat onderweg te bekijken?
Er vallen heel veel dingen af omdat we in dat gedeelte al heel veel plekken meerdere malen hebben gezien.
Bryce, zion, Page, Monument Valley, Capitol reef, Canyonlands allemaal schitterend maar we willen nu eens kijken of we hier ook wat kunnen vinden waar we nog niet geweest zijn.
Moab staat wel op ons lijstje ik blijf verliefd op Arches NP.
Mijn vraag aan jullie weten jullie nog mooie plekjes?
Alvast weer bedankt.
Groetjes Esther
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 525
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Minder bekende plekjes tussen Las Vegas en Yellowstone?

Bericht door Robbie&Irene »

Dan zou ik via Moab naar Grand-Juction rijden en Colorado NM meepakken. Dan richting Vernal en onderweg kom je langs Dinosaur NM en eventueel Fantasy Canyon en hier een overnachting doen. Van Vernal via Flame Gorge naar Rock Springs en dan naar Jackson. Prachtige landschappen gaan voorbij en ook wat een leegte en rust maar daar moet je van houden. Bij Jackson overnachten en dan 1 of meerdere dagen Grand Teton NP meepakken. Vanuit Grand Teton /Jackson rijd je zo naar de zuidelijke ingang van Yellowstone.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer