AWD en high clearance huren...voor trips

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Isis
Amerika-expert
Berichten: 4137
Lid geworden op: 05 sep 2009, 18:09
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Tussen het dorp en het bos in Midden-Brabant
Contacteer:

AWD en high clearance huren...voor trips

Bericht door Isis »

Onze reis is in principe met een camper (nog niet geboekt)maar bij Page, Kanab en ergens in buurt van Escalante zouden we graag een 4x4 high clearance huren.
Bij Kanab kan het zijn dat we met gids gaan, de cottonwood rd op, naar white pocket. Maar bij Boulder/ Escalante willen we graag de Burr Trail rijden... naar bottom bulfrog rd en een dag de hole in the rock rijden. Liever geen Open jeep.
Heeft iemand ideeëen? Ik kan geen autoverhuur daar vinden...
of is het niet mogelijk? Dan moet ik camper gaan omruilen voor een awd voor de heel trip??? Liever heb ik camper en alles bij me.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Gebruikersavatar
Floydian
Amerikafan
Berichten: 129
Lid geworden op: 09 jun 2013, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: AWD en high clearance huren...voor trips

Bericht door Floydian »

Er zit een verhuurbedrijf in Escalante: http://www.highadventurerentals.com/veh ... icing.html
http://www.flickr.com/photos/henk-meijer" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Isis
Amerika-expert
Berichten: 4137
Lid geworden op: 05 sep 2009, 18:09
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Tussen het dorp en het bos in Midden-Brabant
Contacteer:

Re: AWD en high clearance huren...voor trips

Bericht door Isis »

Thanks ik kwam deze ook tegen maar die hebben mn jeeps die nogal open zijn... geen Jeep 4x4
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1209
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: AWD en high clearance huren...voor trips

Bericht door lsl »

Bij Kanab kan het zijn dat we met gids gaan, de cottonwood rd op, naar white pocket.
Dat is via de "House Rock Valley Rd" (The Wave, Coyote Buttes South, Edmaiers Secret, White Pocket, ...), niet de "Cottonwood Canyon Rd" (Yellow Rock, Kodachrome SP, ...). De 3e dirtroad in die buurt is de "Skutumpah Rd" (Bull Valley Gorge, Willis Creek, ...).

In Escalante is er maar één verhuurder (zie boven), in Page is er ook eentje, zie deze topic waar ik hem vermeld:
viewtopic.php?f=7&t=28002&start=120
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer