Tickets Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
FemkeVonk1990
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mar 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Tickets Alcatraz

Bericht door FemkeVonk1990 »

Hallo, wij kunnen binnenkort onze tickets kopen voor Alcatraz voor onze reis in september. Nu zat ik alvast even op de website te kijken, maar er zijn verschillende mogelijkheden:
Early Bird / Day Tour
Night Tour
Behind the Scenes
Alcatraz & Angel Island Tour

Welke zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt! :thumbup:
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Wij hebben vorig jaar de night tour gedaan. Erg leuk en informatief.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
gastxyz

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door gastxyz »

De Early Bird / Day Tour.

Met de eerste boot mee, is het nog lekker rustig op het eiland en als je terug bent aan wal heb je nog de hele dag voor San Francisco.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42134
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Martin & Marianne »

Wij vonden vorig jaar de night tour erg leuk, maar voor een eerste keer maakt het niet zo veel uit. De eerste tour is dan inderdaad handig, je hoeft dan niet de hele dag op je horloge te kijken of het al tijd is om naar de boot te gaan en je hebt de rest van de dag nog voor je.
Toen wij de night tour deden waren we er in juni. Dan is het lang licht en start de tour ook vrij laat. Ik denk dat de tour in september eerder start, en dat betekent dat je dan ook al een deel van je middag kwijt bent. Dus ja, ik zou de early bird doen.
Voor de night tour kun je eens in ons 2015-verslag kijken.
Ik neem aan dat je deze vergelijking gelezen hebt.

Marianne
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Galapogos »

Wij hebben de night tour gedaan. Op zich mooi en niet al te druk op het eiland, maar helaas duurde de audio tour dermate lang dat er eigenlijk nauwelijks tijd over was voor de rondleidingen die je hier en daar kon volgen.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Dat laatste is waar. Maar ik zou er niet aan moeten denken om na de tour de hele dag nog over te hebben. Ik vond het echt vermoeiend.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SanFran »

Wij gingen 11:30 vorig jaar. 'S ochtends rustig de tijd om die kant op te gaan en 's middags na de tijd nog even rondslenteren op fishermans wharf.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door amboly »

De night tour heeft 2 grote voordelen: je hebt een prachtig uitzicht op het eiland en de golden gate bridge bij zonsondergang en je hebt onwijs leuke extra rondleidingen bij alcatraz. Wat mij betreft een normale brainer!
Gebruikersavatar
Rudolfje
Amerikafan
Berichten: 399
Lid geworden op: 01 apr 2009, 19:40
Locatie: Roswell, GA

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Rudolfje »

Hebben voor dit jaar de behind the scenes tour geboekt, ben al eerder op Alcatraz geweest en hoop nu wat andere dingen te kunnen zien.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Daar heb ik ook naar gekeken. Ik denk alleen dat die voor mij te zwaar is want je moet 4 tot 5 uur kunnen lopen.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
ohjajoh?
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 17 mei 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door ohjajoh? »

Ik vond Alcatraz een super ervaring maar om er nou een halve of hele dag te verblijven? Nee
4 a 5 uur lopen? Hoe doe je dat dan op een piepklein eilandje? Je gaat toch niet 10 keer van onder naar boven en omgekeerd?
Ik ben gewoon 's morgens gegaan en daarna de hop on hop off bus gepakt die voor de ingang stopt en verder San Francisco verkend.
Ik was er na 2(1/2) uurtjes wel klaar. Gewoon met de audiotour.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7588
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Marcopstal »

amboly schreef:De night tour heeft 2 grote voordelen: je hebt een prachtig uitzicht op het eiland en de golden gate bridge bij zonsondergang en je hebt onwijs leuke extra rondleidingen bij alcatraz. Wat mij betreft een normale brainer!

:mrgreen: als er geen mist is....
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42134
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Martin & Marianne »

De tour duurt 4 tot 5 uur; dat betekent natuurlijk niet dat je 4 tot 5 uur loopt. Maar het zal inderdaad zwaar zijn; niet alleen lopen maar ook veel staan, en er is nogal wat hoogteverschil te overbruggen.
Wij hadden bij de avondtour geen tijd voor alle extra rondleidingen; dus ik kan me goed voorstellen dat je je er wel 4 tot 5 uur kunt vermaken. wel met de nodige uitleg erbij natuurlijk.

Marianne
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Wij hadden ook bijna geen tijd voor de extra dingen inderdaad. Er staat bij behind the scenes dat het fysiek zwaar is.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
B & G
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 mei 2016, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door B & G »

Wij hebben ook de night tour gedaan twee jaar geleden. Ik meen me te herinneren dat we nog wel een beetje extra tijd hadden op het eiland, na de audiotour konden we met het bootje terug; of nog een uur langer wachten op het laatste bootje. Natuurlijk niet hetzelfde als wanneer je er smorgens toekomt, maar ik had ook niet het gevoel er snel snel doorheen gelopen te zijn.
Wij hebben toen toch maar het eerste bootje terug genomen; het was onze eerste dag daar en we hadden er al een lange dag op zitten.

Oh; en neem een dikke trui mee; het wordt er koud savonds :)
Angie
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 apr 2005, 20:55

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Angie »

Ik zou voor de spooky night tour gaan. Dan zie je Alcatraz zowel bij day en night en dat is toch wel speciaal.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42134
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Martin & Marianne »

B & G schreef:Wij hebben ook de night tour gedaan twee jaar geleden. Ik meen me te herinneren dat we nog wel een beetje extra tijd hadden op het eiland, na de audiotour konden we met het bootje terug; of nog een uur langer wachten op het laatste bootje.
Maar dan heb je wel alles gemist wat de night tour onderscheidt; de extra rondleidingen, het sluiten van de deuren; wij haalden de laatste boot maar net.

Marianne
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Wij hebben het sluiten van de deuren "gehoord" zaten op dat moment in een ruimte met een gids maar voor de rest ook niks extras kunnen doen. Ik raad je wel af om de fotos te nemen die gemaakt worden. Er was een storing bij het afdrukken waardoor wij ontzettend lang hebben moeten wachten in de kou. Uiteindelijk kregen we een paar kleintjes voor niks(die waren al afgedrukt) als compensatie en ons geld terug omdat die we zouden kopen niet afgedrukt kon worden. Echter was het inmiddels zo laat en donker dat wij als enige nog terug moesten lopen naar fishermans warf en dat was niet echt fijn......
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
FemkeVonk1990
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mar 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door FemkeVonk1990 »

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoor niemand over de combi met angel island? Dit is dus geen aanrader?
kuramathi
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2016, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door kuramathi »

Als je de dag na aankomst al naar Alcatraz gaat zou ik de early bird boeken, je bent dan toch wakker ivm jetlag ;-), is ons heel goed bevallen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer