Tollwegen zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door roelb »

Dit zou inmiddels anders moeten gaan bij Alamo. De regels:
TollPass Policy

If you or any driver operate the rental vehicle in Northern California, Florida, Colorado, or Texas, and generate an unpaid toll, you will be charged our TollPass Convenience Charge of $3.95 U.S. dollars for each day you use a toll road or bridge plus the cost of all unpaid tolls. The maximum TollPass Convenience Charge for the rental period is $19.75 U.S. dollars, plus the cost of all unpaid tolls. For information call 877-860-1284 or go to www.htallc.com/alamo

If you or any driver operate the rental vehicle in areas not served by TollPass and generate any unpaid toll(s) then you will be charged for all unpaid tolls and an administrative charge of up to $25.00 U.S. dollars per rental.
Dit is standaard van kracht bij iedere rental, zonder verdere opt-in dus. De Golden Gate en Bay Bridge vallen onder de eerste alinea, dus het kost je $3.95 extra als je het niet binnen 48 uur zelf betaalt (bovenop het basisbedrag van $7.50 voor de Golden Gate en $4, $5 of $6 voor de Bay Bridge, afhankelijk van de tijd).
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door PSVwally »

En als ik SF inrijd via een brug, dan moet ik achteraf in het hotel even naar deze URL gaan en dan volgt het vanzelf?
Let op. Alleen de golden gate brug. De andere bruggen lan je de stad in ook nog gewoon betalen voor je de brug opgaat
CTJENNN
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mei 2017, 14:18
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door CTJENNN »

Wij komen ook net terug van daar en kunnen net hetzelfde zeggen: geen zorgen in maken. Blijf wel weg van de carpool- en fastlanes, dit is echter zodanig duidelijk aangegeven dat je daar niet zomaar op gaat rijden. Have fun!
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door asv60 »

En gebruik niet per ongeluk de express lane zoals wij.
viewtopic.php?f=30&t=61593&p=1010490&hi ... e#p1010490
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door Marcopstal »

CTJENNN schreef:Wij komen ook net terug van daar en kunnen net hetzelfde zeggen: geen zorgen in maken. Blijf wel weg van de carpool- en fastlanes, dit is echter zodanig duidelijk aangegeven dat je daar niet zomaar op gaat rijden. Have fun!
Waarom moet je weg blijven van de carpool lanes ? Ik gebruik die altijd als het wat drukker wordt, tenminste als er voldoende mensen in de auto zitten natuurlijk.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tollwegen zuidwesten

Bericht door Harry »

Wij ook, heerlijk die carpool lanes. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer