Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Via Pacific Coast Highway van SF naar LA
Via Pacific Coast Highway van SF naar LA
Hoi allemaal!
Komende zomer doe ik een roadtrip doorheen het zuidwesten van Amerika, waarbij ik het laatste stuk vanuit SF naar LA langs de Pacific Coast Highway zou willen rijden. Nu blijkt het echter best onverwachts duur te zijn om zowel in SF als langs deze weg te logeren. Weten jullie misschien goede adresjes om te verblijven in San Francisco zelf en langs deze route richting LA?
Alvast bedankt!
Groetjes Anne-Sophie
Komende zomer doe ik een roadtrip doorheen het zuidwesten van Amerika, waarbij ik het laatste stuk vanuit SF naar LA langs de Pacific Coast Highway zou willen rijden. Nu blijkt het echter best onverwachts duur te zijn om zowel in SF als langs deze weg te logeren. Weten jullie misschien goede adresjes om te verblijven in San Francisco zelf en langs deze route richting LA?
Alvast bedankt!
Groetjes Anne-Sophie
Re: Via Pacific Coast Highway van SF naar LA
De CA-1 is afgesloten ivm een verzakte en inmiddels afgebroken brug. Zie viewtopic.php?f=7&t=66794 dit topic.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Betaalbare accommodatie in Cambria en Monterrey vonden wij afgelopen juni via Airbnb. Er was toen ruim voldoende aanbod onder de 100USD/nacht. Vooral in Cambria hadden we een erg leuke plek. Ruime kamer met eigen dakterras en badkamer. Super gastvrij ontvangen door de hosts die in het huis woonden.
Maar goed, verdiep je dus eerst even in die wegafzettingen zou ik zeggen
Maar goed, verdiep je dus eerst even in die wegafzettingen zou ik zeggen

Laatst gewijzigd door Galapogos op 05 apr 2017, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat vind je duur, makkelijker voor t meekijken!
Dat van de afgesloten weg had ik inderdaad al gelezen, jammer! Maar, via een omweg weliswaar, zijn toch nog grote delen van de kuststreek bereikbaar neem ik aan?
Via AirBnb heb ik ook al gezocht, maar met minder succes. Wellicht dat ik nogal laat ben begonnen met de zoektocht...
Via AirBnb heb ik ook al gezocht, maar met minder succes. Wellicht dat ik nogal laat ben begonnen met de zoektocht...
Als je geen info geeft over wat jij duur vind of wilt uitgeven, is het moeilijk voor ons meedenken....
Meer dan 150 euro per nacht (3 pers) vind ik toch al aan de dure kant, loopt wel op bij zon lange trip.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een of twee overnachtingen gepland langs de kust, waar ongeveer wil je overnachten?
Rond Monterey zijn voldoende Motel6 te vinden voor rond of onder de 100 dollar. Idem voor de omgeving van Pismo Beach/San Luis Obispo.
Marianne
Rond Monterey zijn voldoende Motel6 te vinden voor rond of onder de 100 dollar. Idem voor de omgeving van Pismo Beach/San Luis Obispo.
Marianne
En als je concreet advies wilt helpt het om de data ook te vermelden 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Kijk ipv Monterey bv ook in Salinas. Niet het meest aantrekkelijke stadje, maar blijkbaar wel prima en goedkopere hotels dan in Monterey/Carmel by the sea
22 september ben ik nog in San Francisco maar gingen we dan in de loop van de dag de kust beginnen verkennen, graag had ik overnacht in Monterey/Cambria/... 23 september zouden we dan verder willen reizen om te overnachten in Pismo Beach/Santa Barbara om dan 24 september terug naar LA te gaan. In Salinas heb ik nu wel een motel gevonden idd, heel erg bedankt!
Ik zou ook wel graag wat advies willen. Wij rijden vanaf 23 april van San Francisco richting Los Angeles, met één overnachting in Morro Bay. Ik zat te denken aan de 17 Mile Drive in Monterey en dan een deel Highway 1 tot het punt de weg dicht is, dan weer terug naar Monterey en vanaf daar de snelweg richting Morro Bay. Volgens mij is er niet veel meer van te maken op dit moment. Overnachting in Morro Bay is eventueel nog te annuleren. Iemand nog ideeën?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
In San Francisco en LA kiezen wij voor Airbnb. De prijs/kwaliteit verhouding ligt daar stukken beter dan bij hotels
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hierbij een artikel over Big Sur: http://www.visitcalifornia.com/destinat ... ht-big-sur
Even naar beneden scrollen en dan kom je bij het item: How You Can Visit Big Sur During the Bridge Rebuild.
Misschien staan daar nog leuke tips in.
Even naar beneden scrollen en dan kom je bij het item: How You Can Visit Big Sur During the Bridge Rebuild.
Misschien staan daar nog leuke tips in.
-
- Amerika-ontdekker
Wij verblijven begin augustus in Monterey in de Seaside Inn. Gewoon een motel, 111 dollar voor één nacht. Wij rijden ook van SF naar LA en vonden Morro Bay ook erg prijzig, konden ook geen geschikte Airbnb vinden. Wij wijken daarom uit naar San Luis Obispo, Motel 6 voor 86 dollar. Allebei via Booking geboekt en pas daar betalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 527 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 3 Reacties