Weblog van Onze reis...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Weblog van Onze reis...

Bericht door karin en Willem » 02 nov 2006, 22:34

We zijn inmiddels al weer bijna een goede 1 1/2 week weer terug uit de USA.
Mensen we hebben zo ontzettend genoten.
Ik heb tijdens de 4 weken een reis journaal bijgehouden...zo'n 35 bladzijden vol.
Ook zijn er tal van foto's gemaakt, en ik heb ze afgelopen week op een weblog gezet.
Ik had een aantal tips van de mensen op het forum gekregen, maar het een en ander wilde maar niet lukken.
Dus heb ik toen een "space" geopend en alles daarop geplaatst.
hier kunnen jullie het verslag lezen en de foto's bekijken..ja niet alle foto's en we hebben ook niet de mooiste geplaatst hoor :wink:
Maar goed...we moeten het een en ander nog aan foto materiaal op cd en op dia binnen krijgen, en hebben er dan zo'n...1250 foto's OOOOPS..hebben jullie dat nou ook????
Je wil zoveel mogelijk op foto en film vast leggen...want het duurd weer een aantal jaar eer we er weer naar toe kunnen gaan.
De van OS family

http://ostripusa.spaces.live.com/

karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem » 04 nov 2006, 12:53

mmmmm jammer dat er totaal geen reacties komen.. :?:
terwijl er bijna 100 mensen al een kijkje op de site hebben genomen.
Laatst gewijzigd door karin en Willem op 04 nov 2006, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Coyote » 04 nov 2006, 13:23

Karin en Willem,

ik heb jullie site bij mijn favorieten gezet maar heb nog geen tijd gehad 'm te lezen.

Zal ik binnenkort zeker doen! :D

Roland
Since 1982: 25 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.

karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem » 04 nov 2006, 13:28

THANK YOU Sir Roland :D :wink:

Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte » 04 nov 2006, 13:36

Maar goed...we moeten het een en ander nog aan foto materiaal op cd en op dia binnen krijgen, en hebben er dan zo'n...1250 foto's OOOOPS..hebben jullie dat nou ook????
Ja hoor, dat hebben wij ook :wink: Je blijft aan het fotograferen als je op vakantie bent... Maar ik vind het dan ook heerlijk om na afloop de mooiste foto's uit te zoeken, en zo alles weer eens aan je voorbij te zien komen.
Jullie site ziet er heel erg mooi uit, ook bij mij staat ie nu bij de favorieten en de komende dagen ga ik stukje bij beetje lezen!

Groeten,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.

OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD » 04 nov 2006, 13:49

Hetzelfde hier,

wij zijn druk onze reis aan het plannen voor juni volgend jaar. Veel zaken die wij willen zien komt in jullie route voor. Hij staat bij mijn favorieten en zal deze de eerstkomende dagen zeker eens lezen :wink:

karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem » 04 nov 2006, 14:06

Henriëtte schreef:
Ja hoor, dat hebben wij ook :wink: Je blijft aan het fotograferen als je op vakantie bent... Maar ik vind het dan ook heerlijk om na afloop de mooiste foto's uit te zoeken, en zo alles weer eens aan je voorbij te zien komen.
Jullie site ziet er heel erg mooi uit, ook bij mij staat ie nu bij de favorieten en de komende dagen ga ik stukje bij beetje lezen!

Groeten,
Henriëtte
Henriëtte die van jullie staat ook in onze favorieten..evenals die van Roland.
Dank jullie wel allemaal:)
Tja het is best veel werk om alles op een site te publiceren.Het schrijven en het plaatsen van de foto's en de linken etc.
Maar ja, dat weten jullie als geen ander, want jullie sites zien er ook prachtig uit!
Het is dan leuk als je een reactie krijgt..doe je het niet voor niets, en maak je anderen enthousiast ..nietwaar?? :D
Het uitzoeken van de foto's was niet al te moeilijk ...van de 1260 die er gemaakt zijn ,zijn er 10 mislukt...kwam het merendeel door de lichtval...of dat er een bewogen was. Kan gebeuren niet waar. We zijn in elk geval heeeeel erg blij dat er zoveel goed gelukt zijn.
Ik heb het een keer gehad ( tijdens een concert) dat de hele fotorol was mislukt, en da's pas echt balen hoor. Want zoiets maak je vaak maar een keer in je hele leven mee. Wij gaan in elk geval weer hard sparen voor de volgend reis, en zullen ook vaak hier op het forum rond blijven neuzelen voor informatie.
groetjes Willem en Karin.

Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 » 04 nov 2006, 14:10

ik heb jullie reis verslag gelezen... :)

zo te zien hebben jullie genoeg mee gemaakt. :)

Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte » 04 nov 2006, 14:43

Ik heb het een keer gehad ( tijdens een concert) dat de hele fotorol was mislukt, en da's pas echt balen hoor.
Ja, da's vreselijk balen! Wij zijn eerst steeds met twee fototoestellen op pad geweest, Hans en onze dochter Melanie hebben allebei fotografie als hobby. Maar omdat Melanie tijdens de laatste reis niet meer is mee geweest hadden we toen maar één toestel bij. Stel je voor dat je dan midden in The Wave staat, en je fototoestel heeft er geen zin meer in. Speciaal daarvoor heeft Hans een paar maanden geleden een nieuw toestel aangeschaft, als we de volgende keer weer gaan wil hij persé twee toestellen meenemen!

En wat denk je dat er vorige week is gebeurd... ja hoor, tijdens de 50-jarige bruiloft van mijn ouders kwam er volkomen onverwacht een brandlucht en zelfs rook uit het nieuwe fototoestel!!! Helemaal finito :cry: Maar gelukkig hadden we het oude toestel ook bij ons :D Nu durven we dus écht niet meer met maar één fototoestel op pad te gaan.

Gr., Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.

michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door michelly » 04 nov 2006, 15:35

Ook ik ga jullie verslag binnenkort lezen. Ik had 'm denk ik over het hoofd gezien :oops: Ik lees graag reisverhalen dus hoe meer hoe liever.
Ik heb het een keer gehad ( tijdens een concert) dat de hele fotorol was mislukt, en da's pas echt balen hoor.
We dachten 'ns jaren geleden een heleboel foto's gemaakt te hebben tijdens de vakantie toen bleek dat er geen rolletje inzat :evil:

Elly

karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem » 04 nov 2006, 16:52

Henriëtte schreef:
Stel je voor dat je dan midden in The Wave staat, en je fototoestel heeft er geen zin meer in.
En wat denk je dat er vorige week is gebeurd... ja hoor, tijdens de 50-jarige bruiloft van mijn ouders kwam er volkomen onverwacht een brandlucht en zelfs rook uit het nieuwe fototoestel!!! Helemaal finito :cry: Maar gelukkig hadden we het oude toestel ook bij ons :D Nu durven we dus écht niet meer met maar één fototoestel op pad te gaan.

Gr., Henriëtte
OUCH!!! Da's balen zeg.
We hebben helaas The Wave wegens tijdgebrek niet kunnen doen, evenals The Antilope Canyon...te veel bezoekers, en het weer was die dag niet al te best....dus wilde geen risico lopen dat onze foto's er "blurry"
uit zouden komen te zien..ach..volgende keer dan maar weer :D

Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte » 04 nov 2006, 18:08

ach..volgende keer dan maar weer
En wat is er nou fijner dan een héél goed excuus te hebben om nog eens terug te moeten :wink:

karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem » 05 nov 2006, 09:17

Henriëtte schreef:
ach..volgende keer dan maar weer
En wat is er nou fijner dan een héél goed excuus te hebben om nog eens terug te moeten :wink:
Daarom gaan we weer een volgende keer lol
He we hebben er nu eigenlijk al weer zin in..gek he.
Hoe lomt dat nou toch?
Willem probeerde mij gisteren over te halen om met de kerst te gaan...
Maar nee, dan ben ik toch het liefste thuis lekker gezellig bij ons gezin :D

Karin

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer