Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
plume
Amerikafan
Berichten: 383
Lid geworden op: 17 aug 2010, 20:02
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door plume »

Ik ben een beetje aan het puzzelen, misschien kunnen jullie mij helpen.

Wij gaan de volgende route volgen: San Francisco, Monterey (2 nachten) dan afzakken via de 1 naar het zuiden richting Pismo Beach o.i.d.

De volgende dag moeten wij naar Las Vegas en dat is een rit van ruim 7 uur. Hoeveel tijd heb je nodig voor het gedeelte Monterey naar Pismo Beach, met de nodige stops e.d. (we gaan niet naar Hearst castle). Of kunnen we vanaf Pismo Beach al een stuk richting Las Vegas om onderweg een hotel te zoeken, zodat de reis de volgende dag wat korter is.

Bedankt
Marianne
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door Mrvanilla »

Tsja, dat hangt een beetje van jezelf af. Wij deden er een volle dag over afgelopen mei. Maar het kan natuurlijk ook binnen een paar uur, als je nergens gaat wandelen. Je zou er bij San Simeon vanaf kunnen gaan (PCH) en richting Bakersfield kunnen rijden via de 46.
Groetjes,
Daniel
plume
Amerikafan
Berichten: 383
Lid geworden op: 17 aug 2010, 20:02
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door plume »

We willen natuurlijk wel regelmatig stoppen en genieten van het uitzicht, alles hangt natuurlijk ook af van het weer ter plaatse. Ik begrijp uit een aantal reisverslagen dat je ook niet te vroeg kan vertrekken i.v.m de zeemist die in de ochtend vaak aanwezig is. Wanneer je bij San Simeon eraf gaat naar Bakersfield heb je dan het mooiste stuk gehad of missen we dan iets bijzonders. We rijden ook al vanaf Eureka de kustweg naar San Francisco, dus hebben we al een behoorlijk stuk kust achter de kiezen. :lol:
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door Mrvanilla »

Na San Simeon wordt het een stuk minder indrukwekkend vind ik. Je mist wel Morro Bay, wat een leuke plaats is. Je zou voor activiteiten langs de kustroute ons verslag van 2013 en meer recent 2016 kunnen lezen.
Groetjes,
Daniel
plume
Amerikafan
Berichten: 383
Lid geworden op: 17 aug 2010, 20:02
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door plume »

Leuk verslag, we gaan zeker koffie drinken in het Nephente restaurant. Redwoods hebben we waarschijnlijk genoeg gezien in het Humboldt redwood statepark denk ik, dus het Julia Pfeifer Burns state park slaan we over. Ik denk dat ik toch maar ga voor de overnachting in Bakersfield, gewoon van tevoren een hotel boeken dan scheelt dat weer zoektijd. De 15 Miles drive staat op het programma als we twee dagen in Monterey zitten, dus die valt deze dag dan ook af. Als ik jouw verslag van 2016 aanhoud dan moet dit gemakkelijk haalbaar zijn.
laanvdj
Amerikakenner
Berichten: 670
Lid geworden op: 07 feb 2008, 08:02
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: stein

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door laanvdj »

Mooie verslagen Daniël , ga ze allemaal eens lezen aangezien we ook op veel dezelfde plaatsen bezoeken :thumbup:
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door PSVwally »

Neem oordoppen mee als je overnacht in Bakersfield. Ik sliep 2km van een spoorlijn, maar 's nachts elk uur die toeterende treinen vond ik toch niet zo prettig
plume
Amerikafan
Berichten: 383
Lid geworden op: 17 aug 2010, 20:02
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Monterey, Pismo Beach, Las Vegas

Bericht door plume »

Dan goed zoeken naar een hotel ver van de spoorlijn :thumbup: Of in een plaats in de buurt. Bedankt voor de tip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer