Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
creditcardnummer geven bij campingreservering veilig
creditcardnummer geven bij campingreservering veilig
Dag,
Nou heb ik hier nog helemaal geen kaas van gegeten..
Ben op zoek naar campings voor onze rondreis. De eerste de beste camping die ik mailde of ze plek hadden mailde terug dat ik dan het credotcardnummer moet doorgeven. Op hun site zie ik geen tarieven en info over waarom je het nummer moet geven. Is het normaal en safe dat je het geeft?
groet Sonja
Nou heb ik hier nog helemaal geen kaas van gegeten..
Ben op zoek naar campings voor onze rondreis. De eerste de beste camping die ik mailde of ze plek hadden mailde terug dat ik dan het credotcardnummer moet doorgeven. Op hun site zie ik geen tarieven en info over waarom je het nummer moet geven. Is het normaal en safe dat je het geeft?
groet Sonja
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: creditcardnummer geven bij campingreservering veilig
Tja, je voorgevoel is al niet goed, dat moet genoeg zeggen...
Een site die geen prijzen aan geeft of online boekingen accepteert zou voor mij al reden zijn verder te zoeken.
Je creditcardnummer via email doorgeven zou ik nooit doen. Telefonisch, oké maar niet via email.
Roland
Een site die geen prijzen aan geeft of online boekingen accepteert zou voor mij al reden zijn verder te zoeken.
Je creditcardnummer via email doorgeven zou ik nooit doen. Telefonisch, oké maar niet via email.
Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klinkt wel vreemd. Welke camping is dat? Zet je route hier eens neer, dan krijg je wel tips over campings.
Wij hebben trouwens onze gegevens wel eens via de mail doorgegeven.
Marianne
Wij hebben trouwens onze gegevens wel eens via de mail doorgegeven.
Marianne
-
CanadUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
voor mijn online boekingen van campings etc gebruik ik een prepaid credit kaart
werkt prima
werkt prima
1994 Canada Rockies
1997 USA Washington
1999 USA Roadtour Southwest
2001 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone
2003 USA Roadtour Southwest + Yellowstone
2017 Canada Roadtour + Yellowstone met tieners
2019 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone met tieners
1997 USA Washington
1999 USA Roadtour Southwest
2001 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone
2003 USA Roadtour Southwest + Yellowstone
2017 Canada Roadtour + Yellowstone met tieners
2019 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone met tieners
Gouldings camp park in Monument Valley betreft het.
De mail zegt: we do require a creditcard for reservations.
Een creditcard heb ik wel maar wanneer overleg ik dat dan? Ik zal hun site nog eens goed bekijken. Ik kreeg de indruk dat ze we wel een goede naam hebben.
Hoe maak je gewoonlijk dan een reservering zo lang van tevoren? groet Sonja
De mail zegt: we do require a creditcard for reservations.
Een creditcard heb ik wel maar wanneer overleg ik dat dan? Ik zal hun site nog eens goed bekijken. Ik kreeg de indruk dat ze we wel een goede naam hebben.
Hoe maak je gewoonlijk dan een reservering zo lang van tevoren? groet Sonja
Marianne, voor dit deel van de route hebben we campings nodig:
1 tussen LA en Kingman
1 Kingman
1 GY
1 Monument Valley
2 Page
2 Bryce
2 Zion
1 LV
1 Mono Lake
2 Yosemity
1 dichtbij SF
Liefst allemaal full hookup zodat we daar niet mee hoeven te stressen. Ik weet dat full hookup in Yosemity niet kan.
Voor de rest van onze route SF - kust - LA hebben we hotels.
1 tussen LA en Kingman
1 Kingman
1 GY
1 Monument Valley
2 Page
2 Bryce
2 Zion
1 LV
1 Mono Lake
2 Yosemity
1 dichtbij SF
Liefst allemaal full hookup zodat we daar niet mee hoeven te stressen. Ik weet dat full hookup in Yosemity niet kan.
Voor de rest van onze route SF - kust - LA hebben we hotels.
.............Je creditcardnummer via email doorgeven zou ik nooit doen. Telefonisch, oké maar niet via email.
...............
Ik heb een keer met een hotel in Florida meegemaakt.
Ik heb ze toen gemaild, dat ik de cc gegeven met tussenpozen in 3 afzonderlijke e-mails zou sturen.
Is goed verlopen.
...............
Ik heb een keer met een hotel in Florida meegemaakt.
Ik heb ze toen gemaild, dat ik de cc gegeven met tussenpozen in 3 afzonderlijke e-mails zou sturen.
Is goed verlopen.
Ik heb bij Gouldings gereserveerd en mijn creditcardnummer doorgegeven vorige maand. Er is niets afgeschreven, en kreeg de volgende mail:
NOTE: No payment has been made. Payment is due upon arrival.
This letter is to confirm your reservation arriving on Monday, July 24, 2017 and checking out on Tuesday, July 25, 2017 which is a total of 1 night(s).
The rate for 5 adults and 0 children will be $54.00 weekday and $54.00 weekend. The total amount of your stay, including tax will be $59.64. Upon check-in, we will confirm the ages of the children travelling with you. If the ages do not match the guidelines (7 and under to be considered a child) that are visible when making internet reservations, then the rate will be adjusted.
DIRECTIONS: 1.5 miles west off of US 163 at the four way junction in Monument Valley, Utah.
CANCELLATION POLICY: Cancellations for a campground reservation must be received three (3) days prior to arrival. If cancellation of a guaranteed reservation is not received by the required date, we will charge for one night's accommodation.
We are looking forward to your stay with us and if there are any questions, please give us a call. [/b][/b]
Ik heb geen enkel argwaan
Mail bevestiging neem ik mee bij aankomst,
Groetjes Patricia
NOTE: No payment has been made. Payment is due upon arrival.
This letter is to confirm your reservation arriving on Monday, July 24, 2017 and checking out on Tuesday, July 25, 2017 which is a total of 1 night(s).
The rate for 5 adults and 0 children will be $54.00 weekday and $54.00 weekend. The total amount of your stay, including tax will be $59.64. Upon check-in, we will confirm the ages of the children travelling with you. If the ages do not match the guidelines (7 and under to be considered a child) that are visible when making internet reservations, then the rate will be adjusted.
DIRECTIONS: 1.5 miles west off of US 163 at the four way junction in Monument Valley, Utah.
CANCELLATION POLICY: Cancellations for a campground reservation must be received three (3) days prior to arrival. If cancellation of a guaranteed reservation is not received by the required date, we will charge for one night's accommodation.
We are looking forward to your stay with us and if there are any questions, please give us a call. [/b][/b]
Ik heb geen enkel argwaan
Mail bevestiging neem ik mee bij aankomst,
Groetjes Patricia
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben ook 3x bij Gouldings gereserveerd. Ik weet niet meer of ik mijn cc telefonisch doorgegeven had maar het ging iedere keer prima. We hebben 1x geannuleerd. De andere keren moesten we pas ter plekke betalen.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Ik vraag me af op welke site je gereserveerd hebt. Als je een plek reserveert daar dan worden in het laatste scherm je CC gegevens gevraagd. Ik gebruik altijd deze: https://www.gouldings.com
We hebben hier al een keer of 3 gestaan, betalen ter plekke en korting met de ANWB pas.
We hebben hier al een keer of 3 gestaan, betalen ter plekke en korting met de ANWB pas.
Ik heb wel eens mijn creditcardnummer in twee mails vanaf twee mailadressen gestuurd. Van tevoren aangegeven dat ik het zo zou doen en vanaf welk adres en dan vanaf adres 1 de eerste acht cijfers en vanaf adres 2 de laatste acht cijfers plus de vervaldatum. Of het zin heeft om het zo te doen, geen idee hoor, maar dat leek mij allicht veiliger dan alles in 1 mail. Eigenlijk vooral veiliger voor het geval je eigen mail gehackt zou worden bijvoorbeeld. Dan vinden ze nooit het volledige creditcardnummer.
Zojuist nagekeken
Wij hebben afgelopen jaar op 18 september op Gouldings gestaan en op dezelfde dag is ook het bedrag van de creditcard afgeschreven. Wij hadden bij het reserveren dezelfde mail ontvangen en de creditcardgegevens via mail doorgegeven.
Eerlijk gezegd niet bij stil gestaan dat dat wel eens fout zou kunnen gaan....
Rianne.
Wij hebben afgelopen jaar op 18 september op Gouldings gestaan en op dezelfde dag is ook het bedrag van de creditcard afgeschreven. Wij hadden bij het reserveren dezelfde mail ontvangen en de creditcardgegevens via mail doorgegeven.
Eerlijk gezegd niet bij stil gestaan dat dat wel eens fout zou kunnen gaan....
Rianne.
-
wittywit
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ga in mei een rondreis maken en heb bij 2 campings ook mijn creditcard gegevens door moeten geven. Het blijft ongemakkelijk (vind ik). Maar bedacht me dat als je een online boeking doet, je ook niet echt weet wat er met de ingevulde gegevens gebeurt. Misschien komen die ook wel als email binnen bij een administratief iemand die dat doodleuk afdrukt en opbergt.... Maar goed, alert zijn is altijd verstandig 
Bij een online boeking betaal je vaak in een zgn veilige omgeving.
-
Koen70
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Waarombzou je stressen als je geen full hook-up hebt? Een camper is prima gemaakt om ook zonder hook-up verder te kunnen. Meestal is er dan wel een dump station waar jeadvalwater kwijt kunt en vers water kunt nemen. Ik zou zeker ook in de Grand Canyon de NPS campground zonder hook-ups nemen (Mather). Er is ook een campground met full hook-ups (Trailer Village), maar die lijkt eerder op een grote parking, zeer ongezellig. Ook in Zion zou ik de campground van het park zelf proberen te reserveren.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Bij Gouldings geef je inderdaad in het laatste scherm van de boeking je creditcard gegevens door.
Zie nu bij een boeking van ons uit 2008 dat in de bevestigingsmail mijn creditcardnummer vermeld werd.
Destijds was ik er kennelijk nog niet zo scherp op.
Zou dat nu niet prettig vinden. Wel via een beveiligde site boeken maar vervolgens in de bevestigingsmail je hele creditcardnummer doorgeven. Dat kan ook anders, bijv. *** 1234 zoals je vaak ziet.
Overigens, die cabins zijn wel een stuk duurder geworden. $ 132 excl. tax. p/n. Voor mijn gevoel betaalden wij destijds de helft...
Roland
Zie nu bij een boeking van ons uit 2008 dat in de bevestigingsmail mijn creditcardnummer vermeld werd.
Overigens, die cabins zijn wel een stuk duurder geworden. $ 132 excl. tax. p/n. Voor mijn gevoel betaalden wij destijds de helft...
Roland
Wij betaalden in 2010 $ 87,06. Flinke prijsstijging inderdaad 
Koen, we moeten nog even wennen aan het idee hook up / geen hook up. Omdat we het nog nooit met een camper gereisd hebben en het niet aan de lijve ervaren hebben, dachten we: geen gedoe, gewoon hook up en van alles voorzien...
Ik keek inderdaad naar de trailer village maar het is inderdaad niet leuk om op zo'n geasfalteerd terrein te staan. Hmm.. even er weer in duiken misschien wat je nou echt hebt aan een hook up.
Ik keek inderdaad naar de trailer village maar het is inderdaad niet leuk om op zo'n geasfalteerd terrein te staan. Hmm.. even er weer in duiken misschien wat je nou echt hebt aan een hook up.
Ik zie nu de link waarmee ik beveiligd kan reserveren en zie nu ook de tarieven. Best prijzig voor 1 nacht (80 dollar pull trough). Komt denk ik omdat er niet zoveel overnachtingsmogelijkheden zijn? Dank jullie voor het meedenken.
Gouldings verzorgt ook tours zie ik.
1 tour van 2,5 uur, 1 van 3,5 uur 's morgens, 's middags of eind van de middag. Is ook prijzig rond de 70 dollar p.p.
Tourist trap of doen?
Gouldings verzorgt ook tours zie ik.
1 tour van 2,5 uur, 1 van 3,5 uur 's morgens, 's middags of eind van de middag. Is ook prijzig rond de 70 dollar p.p.
Tourist trap of doen?
-
Gast
Yep, altijd even opletten dat de url met https:// ipv http:// begint.mtl schreef:Bij een online boeking betaal je vaak in een zgn veilige omgeving.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3090 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties