graag had ik geweten of iemand onlangs of in de korte nabijheid een bezoek brengt aan williams. Drie en twee jaar terug was er in williams het highlander motel en dit is nu nog steeds te boeken via allerhande sites maar heeft blijkbaar geen echte website meer. We weten dat de eigenaars overleden zijn in 2013 en hadden graag geweten wie dit nu in handen heeft. ik kan natuurlijk altijd een mailtje sturen met mijn vraag maar het probleem is dat ik nergens een mailadres kan vinden en heb al serieus gegoogeld .
Het is te boeken , dus gesloten is het sowiezo niet maar er moet toch 1 of andere manier zijn om het motel te contacteren zonder daarvoor een boeking te doen ? telefonisch is geen optie , reeds geprobeerd maar geen gehoor .
alvast bedankt en hopelijk horen wij hier iets over , het is in ieder geval het proberen waard
Als je het niet zou vinden en belangrijk genoeg voor je is, voor 5 usd kom je aan de contactgegevens: je boekt op booking.com, krijgt een reserveringsbevestiging met alle gegevens en annuleert daarna je boeking.
Lees net het verhaal op internet, sneu hoe dat gegaan is.
Even zoeken op internet en ik lees dat Fred and Judy Brane het hotel tijdelijk weer geopend hebben in 2013 na de dood van de 2 eigenaren. Destijds hadden zij het verkocht aan de overleden eigenaren. Op deze site vind ik enkele telefoonnummers van ene Fred L. Brane uit Williams. Misschien wel degene die het destijds weer geopend heeft? Je zou er een belletje aan kunnen wagen, wie weet levert het wat op.
is idd heel sneu hoe dit gegaan is , ik had een telefoonnummer maar is verschillend met het nummer die ik nu via u kreeg , zal ik zowieso eens proberen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.