Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

highlander motel Williams

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
breyntje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

highlander motel Williams

Bericht door breyntje »

hey iedereen ,

graag had ik geweten of iemand onlangs of in de korte nabijheid een bezoek brengt aan williams. Drie en twee jaar terug was er in williams het highlander motel en dit is nu nog steeds te boeken via allerhande sites maar heeft blijkbaar geen echte website meer. We weten dat de eigenaars overleden zijn in 2013 en hadden graag geweten wie dit nu in handen heeft. ik kan natuurlijk altijd een mailtje sturen met mijn vraag maar het probleem is dat ik nergens een mailadres kan vinden en heb al serieus gegoogeld :D :D .
Het is te boeken , dus gesloten is het sowiezo niet maar er moet toch 1 of andere manier zijn om het motel te contacteren zonder daarvoor een boeking te doen ? telefonisch is geen optie , reeds geprobeerd maar geen gehoor .

alvast bedankt en hopelijk horen wij hier iets over , het is in ieder geval het proberen waard :thumbup: :thumbup:
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: highlander motel Williams

Bericht door lsl »

Als je het niet zou vinden en belangrijk genoeg voor je is, voor 5 usd kom je aan de contactgegevens: je boekt op booking.com, krijgt een reserveringsbevestiging met alle gegevens en annuleert daarna je boeking.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
breyntje
Amerika-ontdekker

Bericht door breyntje »

supertip !!!! man toch... soms zijn dingen zo voor de hand liggend he !! :P :P
alvast bedankt!!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Lees net het verhaal op internet, sneu hoe dat gegaan is. :cry:

Even zoeken op internet en ik lees dat Fred and Judy Brane het hotel tijdelijk weer geopend hebben in 2013 na de dood van de 2 eigenaren. Destijds hadden zij het verkocht aan de overleden eigenaren. Op deze site vind ik enkele telefoonnummers van ene Fred L. Brane uit Williams. Misschien wel degene die het destijds weer geopend heeft? Je zou er een belletje aan kunnen wagen, wie weet levert het wat op.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
breyntje
Amerika-ontdekker

Bericht door breyntje »

is idd heel sneu hoe dit gegaan is , ik had een telefoonnummer maar is verschillend met het nummer die ik nu via u kreeg , zal ik zowieso eens proberen.

van harte bedankt alvast !! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer