MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lex77
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 okt 2012, 14:09
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Rijen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lex77 »

Bij mij staan de 250 en 1000 LP's er nog gewoon op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door boonens »

Hmm vreemd, misschien een bug dan. Bij beide accounts zag het rad er vreemd uit. Geen LP’s en 3.000 coins kwam een keer of 6/7 voor. Vandaag nog maar eens op letten.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2015, 17:42
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door OpreismetCo »

Ik spin nog regelmatig gouden muntjes, misschien verschilt het per dag?
@flex123: die vraag komt regelmatig langs in Facebookgroepen en niemand weet het exact. Voorgaande jaren was het tussen eind november/december. Maar je kunt toch max 90 dagen vantevoren boeken, dus geduld is een schone zaak. Ik wil zelf graag boeken voor maart, wacht ongeduldig tot het december is :wink:
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door annet2009 »

quote: "Maar je kunt toch max 90 dagen vantevoren boeken, dus geduld is een schone zaak."

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar dit is niet waar. Kamers kun je boeken zodra de gewenste datum op de kalender staat.
Een aangeschafte reward is 90 dagen geldig, dus een buffet kun je pas 90 dagen tevoren kopen omdat je die ter plekke moet redeemen.
Een overnachting kun je meer dan op dagen tevoren kopen, je hebt dan 90 dagen de tijd om de reservering te maken.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door MichelAngelo66 »

Even een administratieve vraag:

Ik wil een Mlife account maken. Daar vragen ze je email. Die staat neem ik aan volledig los van het emailadres op facebook voor je advertentieaccount? Ik heb een nieuw emailadres namelijk. Die heb ik inmiddels wel bij facebook ingevuld als secundair adres. Het primaire kan ik niet weghalen en die voor advertentieaccount ook niet.Of is het allemaal niet van belang en moet ik bij een nieuw mLife account gewoon mijn nieuwe email adres invullen en verder niks?
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2015, 17:42
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door OpreismetCo »

Het maakt niet uit welk e-mailadres je gebruikt, dat mag verschillen van je facebookaccount. Het belangrijkste is dat je naam en de naam in je paspoort overeen komen. Je mag namelijk per persoon maar 1 Mlife account hebben.

En mijn excuses voor de foute opmerking over het boeken van de kamers, dan was ik vorig jaar verkeerd geïnformeerd :)
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Het lijkt wel of de app myvegas en het facebook spel nu 1 zijn, hebben meer mensen dit? Ineens heb ik miljoenen chips. :shock:
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door annet2009 »

Het zijn nog steeds 2 verschillende games, met eigen hoeveelheid chips. Maar ze hebben op facebook hetzelfde veranderd als eerder op mobile.

Alle getallen in chips zijn ongeveer 25x zo hoog geworden. Dus de hoeveelheid chips die je had is ineens veel hoger, net als de gifts, de chips van hotels op je strip etc. Maar je moet nu ook 25x zo hoog spelen om 10 LP te verdienen. Dus er is niet zoveel veranderd behalve het aantal nullen in de aantallen van de chips. Persoonlijk zie ik liever 3000 of 15K of iets dergelijks staan dan die idioot hoge getallen wat alleen maar onoverzichtelijk is, maar uiteindelijk maakt het weinig uit in te verdienen LP's.

Wat wel schijnt te zijn veranderd is het verdwijnen van de LP's uit de daily spin, dat is wel erg jammer.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Ik vertelde een Amerikaanse vriend over MyVegas en hij is gelijk begonnen met spelen.
Willen jullie hem toevoegen als vriend?
Zijn naam in het spel is Sandy Beach en hij heeft een profielfoto van een beer.
Dank!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

Wij wilden aan het eind van onze vakantie(zijn nog aan het uitzoeken ) een paar daagjes Las Vegas er aan vast plakken, nu zag ik dat in die week, 9/13 april er 2 conferences zijn, 1 van 100.000 in Westgate en een van 20.000 in het Venetian. Kan ik er dan wel zeker van uitgaan dat er weinig kamers vrij zijn via de Myvegas rewards of zullen er aan het eind van de strip bij MGM of Mandalay bay nog wel kamers te verkrijgen zijn via het spel?
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

asv60 schreef:Ik vertelde een Amerikaanse vriend over MyVegas en hij is gelijk begonnen met spelen.
Willen jullie hem toevoegen als vriend?
Zijn naam in het spel is Sandy Beach en hij heeft een profielfoto van een beer.
Dank!
Ik kan hem niet vinden(Sandy Beach), misschien een idee om "vrienden voorstellen" te doen :thumbup:
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Heb nu idd "vrienden voorstellen" gedaan. Bedankt voor de tip!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door vinceG »

ina schreef:Wij wilden aan het eind van onze vakantie(zijn nog aan het uitzoeken ) een paar daagjes Las Vegas er aan vast plakken, nu zag ik dat in die week, 9/13 april er 2 conferences zijn, 1 van 100.000 in Westgate en een van 20.000 in het Venetian. Kan ik er dan wel zeker van uitgaan dat er weinig kamers vrij zijn via de Myvegas rewards of zullen er aan het eind van de strip bij MGM of Mandalay bay nog wel kamers te verkrijgen zijn via het spel?
Westgate en Venetian zijn beiden niet van MGM, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een echt patroon gezien heb in MyVegas rewards. Zelf hoop ik altijd op een kamer via myvegas, maar zorg dat ik een annuleerbare back up heb.
Dus tegelijkertijd kijken of er een myvegas kamer beschikbaar komt en tegelijkertijd gewoon een betaalde kamer zoeken.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Harry »

Las Vegas heeft in totaal (dus de hele vallei incl Henderson, Summerlin enz.) zo'n 150.000 hotel kamers, dus als er conventies zijn waar totaal zo'n 120.000 mensen komen zitten de hotels wel aardig vol. Waar de conventies zijn doet er niet toe, het Westgate heeft geen 100.000 kamers en het Venetian geen 20.000, dus ook de MGM hotels zullen behoorlijk vol zitten. Ik denk dat er weinig MyVegas kamers beschikbaar zullen komen in die periode.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

Dat dacht ik ook al, 120.000 is wel heel erg veel, toch maar een weekje later :)
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Division »

Tijdens dit soort grote evenementen zijn er vrijwel nooit MyVegas-kamers. Ik ben in januari in Las Vegas voor een beurs waar 180.000 mensen op af komen. Zou wat zijn als ze gratis kamers via MyVegas zouden weggeven als ze er ook een paar honderd euro per nacht voor kunnen vangen.
Afbeelding
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door vinceG »

Toch is het niet onmogelijk. heb tijdens grote evenementen ook MyVegas kamers gezien. Wel beperkt!
Gebruikersavatar
Meisje22
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 mar 2017, 17:59

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Meisje22 »

Ik kan het spel niet spelen op de iPad? Krijg via fb een melding dat ik FlashPlayer moet downloaden? Lukt niet... en via de Appstore zie ik zoveel apps van Vegas, geen idee welke ik dan moet hebben... :oops:
Anonymous123

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Anonymous123 »

Kan ook niet via iPhone, aangezien er een wet in Nederland is tegen dit soort spelletjes....Via Android is het nog wel te doen, omdat je daar meer vrijheid hebt om apps op een andere manier te installeren.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Het facebook spel kan je zo inderdaad niet spelen. De apps die je kan spelen op je tablet/telefoon zijn:
- My Vegas Slots
- My Vegas Black Jack
- POP! Slots
- My Konami Slots

Via IOS heb je wel een Amerikaanse apple account nodig omdat deze niet in de nederlandse appstore staan.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer