MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door mpaauwe »

Even een vraagje hoor. Het is voor mij niet helemaal duidelijk.

Als ik nu een reward koop voor een show en ik boek de show ook al (kan dat online?) kan dat dan al buiten de 90 dagen voor vertrek (wij gaan pas in augustus naar Vegas) en telt dit dan mee in de 3 rewards die ik mag gebruiken als ik in Vegas ben of is het zo als ik het al geboekt heb dat dat niet meetelt?
Lex77
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 okt 2012, 14:09
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Rijen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lex77 »

Shows kun je online boeken. Als ik het goed heb kun je niet een show nu al reserveren voor augustus dus zul je nog even moeten wachten.
De reward telt mee in je totaal aantal rewards, het gaat erom hoeveel je er gebruikt in een bepaalde periode.
Afbeelding
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door mpaauwe »

Dus alles wat ik boek voor mijn verblijf in augustus telt mee in de 3 rewards die ik in mag zetten. Ook als ik nu al boek.
Duidelijk.

Ik zag inderdaad dat het nu nog niet beschikbaar is, maar dan weet ik ook dat ik goede keuzes moet maken :thumbup:
Lex77
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 okt 2012, 14:09
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Rijen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lex77 »

Ja klopt.
Behalve de niet MGM rewards (bijvoorbeeld helikopter vlucht).
Afbeelding
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door mpaauwe »

Dat gaat helemaal goed komen.
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lianne1989 »

Yes, dat wordt weer steeds de rewards checken om de shows te pakken te krijgen :-) We willen proberen om nog een keer naar KA te gaan en deze keer ook naar Love. Wat voor stoelen krijg je nu toegewezen? De goedkoopste variant? In 2015 zaten we zelfs premium via myvegas, dat was zo bizar! Maar die zijn er nu uit zie ik :)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Vin.cent »

Hoe zie je trouwens dat je een 4de reward heb gekregen? 'Gewoon' in het menu wanneer je een reward wil boeken of krijg je hier een aparte melding van?
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Je krijgt er geen melding van, gewoon checken bij de rewards dus.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2015, 17:42
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door OpreismetCo »

Yes, ik heb inmiddels alle rewards die ik wilde voor mijn komende Vegas-trip op de kop getikt (zowel voor mij als mijn nichtje):
- overnachting in The Mirage
- Cirque du Soleil KA
- Dinerbuffet in Aria
- Madame Tussauds
Ik heb er zin in!
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lianne1989 »

Leuk! Naar welke Madame Tussaunds ga je? Ik zie dat je uit 3 steden kan kiezen. Misschien doen wij er ook eentje :-) Had ze nog niet gezien.

Heb nu Ka in ieder geval 'te pakken'. Ik was er zowel vandaag als gisteren snel bij maar greep mis op Love. Zo te zien zijn er minder kaarten voor beschikbaar of hij is heel populair. Nou nog even m'n best doen!
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Rond mei dit jaar wil ik weer richting Vegas gaan, ik zie dat het 1 en ander is veranderd met de rewards. Voorheen stonden er 2 comp overnachtingen bij voor zowel Aria en the Mirage, nu staan deze er niet meer tussen. Nu las ik ergens dat je een bepaald bedrag moet uitgegeven hebben om deze weer terug te krijgen (50$?). Eerder gebruikte ik wel een die bottle maar weet niet of dit meetelt in het totaal. Weten jullie hier meer over?
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2015, 17:42
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door OpreismetCo »

Lianne1989 schreef:Leuk! Naar welke Madame Tussaunds ga je? Ik zie dat je uit 3 steden kan kiezen. Misschien doen wij er ook eentje :-) Had ze nog niet gezien.
In Las Vegas zelf :) Die in Californië zijn nieuw volgens mij. Zou er eigenlijk nooit voor betalen, maar vind het zo wel een keertje grappig.
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lianne1989 »

We zouden er anders ook niet heen gaan inderdaad, we kijken nog even of we in SF of in LV gaan.

Is het iemand recent gelukt om reward voor Ka te reserveren? Als ik de instructies volg krijg ik rode stoelen die ik kan kiezen. Echter bij elke stoel die ik kies komt er te staan 'Sorry deze stoel is niet (meer) beschikbaar kies een andere stoel'. Ook als ik een andere dag of tijd probeer. Elke keer komt deze melding bij elke stoel naar voren. :blink:
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door GinnyUSA »

Het bericht dat stoelen boeken niet lukt zie ik ook op de facebook-groep myvegas friends. Daar wordt het advies gegeven het over een paar dagen nog eens te proberen omdat de systemen waarschijnlijk nog geen update gehad hebben. Maar geen idee of dit daadwerkelijk zo is, natuurlijk.
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door BorL »

Bij ons lukte het boeken ook niet. (Zumanity) Heb gebeld met mlife en direct telefonisch bevestiging gekregen.Zorg wel dat je je Mlife# bij de hand hebt. De 15$ administratiekosten werden gewaived, maar dat ben je ongeveer wel weer kwijt aan telefoonkosten.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door PSVwally »

De 15$ administratiekosten werden gewaived, maar dat ben je ongeveer wel weer kwijt aan telefoonkosten.
Ik heb nog nooit echt veel hogere telefoonkosten gehad door naar of van Amerika te bellen. $15 is wel heel veel voor zo'n gesprek dat normaal gesproken niet zo lang hoeft te duren.

En je mist weet ik hoeveel kosten voor de entree vd show die je anders wel zou hebben, dus al zou het 15 dollar zijn, dan is het nog een goedkope avond.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door vinceG »

Lianne1989 schreef:We zouden er anders ook niet heen gaan inderdaad, we kijken nog even of we in SF of in LV gaan.

Is het iemand recent gelukt om reward voor Ka te reserveren? Als ik de instructies volg krijg ik rode stoelen die ik kan kiezen. Echter bij elke stoel die ik kies komt er te staan 'Sorry deze stoel is niet (meer) beschikbaar kies een andere stoel'. Ook als ik een andere dag of tijd probeer. Elke keer komt deze melding bij elke stoel naar voren. :blink:
Mij is het wel gelukt. Ik heb de optie genomen om stoelen toe te laten wijzen. Je kan net zo lang op die knop klikken tot je de plaats hebt die je wilt hebben.

Reserveren voor het buffet bij mandalay bay?? Nog nooit van gehoord. Volgens mij kan je bij geen enkel buffet reserveren.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Vin.cent »

asv60 schreef:Je krijgt er geen melding van, gewoon checken bij de rewards dus.
Zie je het gelijk of duurt het even? Heb ondertussen voor 58 dollar gekocht totaal, maar tot op heden helaas nog niks gehad :)
Wel nu totaal bijna 2 miljoen gouden puntjes, haha
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Geen idee, wij kwamen er pas veel later achter dat we een 4e geward hadden.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer