MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marjolijne
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 17 mei 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: 't Gooi

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Marjolijne »

Staat er dan op het ticket dat je een ID mee moet hebben?
Dit heb ik er volgens mij nog nooit op zien staan.
Lex77
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 okt 2012, 14:09
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Rijen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lex77 »

Staat niet op de ticket die je in moet laten zien bij de zaal.
Afbeelding
hereweare
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 mar 2015, 21:27
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door hereweare »

Afgelopen vakantie hadden mijn man en ik twee vrijkaarten voor Ka via Myvegas. De tickets staan op naam maar er werd niet bij de zaal gecontroleerd op de naam. Het lijkt me ook bijna niet te doen om alle kaartjes te controleren, er werd alleen gekeken naar stoel- en rijnummer zodat ze je de juiste kant op konden sturen. Gr. Els
Anonymous123

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Anonymous123 »

georgesken schreef:Officieel zijn de regels van MyVegas dat je:
* maar 1 account per persoon mag hebben
* niet voor een ander mag spelen en
* je mag geen rewards aan een ander geven

In deze post werd een advies gegeven welke dus eigenlijk tegen de regels van MyVegas is.

Het spel is al sterk aan het vervallen/ten onder gegaan aan het eigen succes, waardoor het al een stuk mindere rewards heeft dan in het begin. Nu is elk gratis 'ding' leuk en het kan je in Las Vegas ook nog eens flink geld schelen en dat het spel nog steeds succesvol is blijkt wel uit het aantal topics dat hierover is geplaatst.

Doch, wil het spel nog lang bestaan, lijkt het ons zinvol dat er naar de regels van dit spel gespeeld wordt. Posts of discussies met trucjes dmv fictieve accounts willen we hier dus niet hebben en zullen derhalve worden verwijderd
:roll: :lol: Jij was zeker vroeger ook het meest irritante klasgenootje? Méééster, hij kijkt af! :wink:


Het is dat ik gratis bijna 750.000LP's hebt ontvangen door en bug, maar ik speel niet meer! Ben al 5 weken bezig om 3x Mirage Buffet te boeken op 3 accounts. Ondertussen nog maar 1 keer gelukt...

Note mod: ik was even vergeten Note mod ervoor te zetten. Heeft niets te maken met mijn persoonlijke mening hierover. Maar gewoon dat in dit geval 'wij' (als in beheerders en het modteam van AllesAmerika.com) datgene wat in het verwijderde bericht stond hier niet tolereren. Kan je eens wat zaken krijgen zonder dat je ervoor moet betalen prima. Maar dit is gewoon misbruik maken vd regels ipv gebruik.
Riverside
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2014, 12:49
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Nederland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Riverside »

Ik had geluk op een zaterdag, rond 16:15
Buffets en show tickets waren aangevuld.

Ging wel hard, een kwartiertje later was alles al weer weg.
Kimdum
Amerika-ontdekker
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 jan 2017, 10:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Kimdum »

Ik vroeg me af hoeveel credits je ongeveer moet hebben om de goeie prijzen vast te krijgen?
Ik zit nu aan ongeveer 25000 credits. Heb wel nog een hele eind om te spelen, tot mei 2018.

En veranderen de prijzen vaak? Is het dan goed om eens je kan "boeken" regelmatig de prijzen in de gaten te houden? Als ik nu bijvoorbeeld kijk, zie ik zo goed als nooit gratis kamer staan bij de hotels. Wel exclusive rates etc...

En voor welke prijzen gaan jullie het vaakst?
De kamers? Buffets? Shows?
Riverside
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2014, 12:49
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Nederland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Riverside »

Prijzen veranderen niet vaak. Aanbod is wel beperkt.
Omdat het nog even duurt voor je gaat, kun je nog doorspelen en extra punten sparen.

Hou er rekening mee dat je maar 90 dagen van te voren kan inwisselen, dus nu nog niets doen.

Deze site kun je zien welke dagen er comp rooms zijn: http://www.markslasvegas.com/

Wij gebruiken de puntjes voor overnachtingen, shows en buffets
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Thierry73 »

Net terug uit Vegas en dit keer is het helaas alleen gelukt om twee kaarten voor Shark reef te scoren.
Misschien volgende keer weer meer ;)

Ik hoopte nog wellicht daar wat extra te kunnen inwisselen, maar als je in Vegas bent, dan krijg je veel minder rewards te zien (op basis van je locatievoorizening).

Shark Reef was leuk om eens te zien, maar ben heel blij dat het via de reards gratis was.
Absoluut geen 25 dollar per persoon waard (mijn mening).
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

2 maand geleden geen problemen gehad met gratis kamers of buffets.

UIteindelijk 2 nachten NYNY, 1x Cravings buffet at The Mirage en buffet MGM Grand.
Top dat het zo kon, nu druk aan het sparen voor de volgende keer :D
Lex77
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 okt 2012, 14:09
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Rijen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lex77 »

Heb ook een paar weken de verversingstijden van de rewards in de gaten gehad en inderdaad ook kunnen scoren waar ik achteraan zat.

Had dit keer (samen met mijn vriendin) 2x nachtvlucht boven de strip, 1x gratis foto bij nachtvlucht, 2x Cirque du Soleil love, 1x 2 for 1 ontbijtbuffet MGM, 1x2 tickets secrect garden, 2 for 1 hoofdgerecht bij Nine Fine Irishmen en 50 dollar drankjes aan de times bar in NYNY.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Markstaal »

Hebben er meer mensen last van de de LP munt vast loopt? Geen idee of de punten later nog verrekend worden :blink:
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Christian »

Houd er rekening mee dat er een max aan LP's te verdienen is met spelen per dag. Ik geloof dat die nog op 2000 lp's ligt. Daarna zie je dat het gele/goude bolletje niet meer vol loopt. Dan kun je beter stoppen met spelen en de volgende dag verder gaan.
Coupons en andere LP's tellen niet mee in die 2000.
GideonW
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door GideonW »

Die 2000 LP/dag geldt voor het Facebook-spel. Nadat je daar 2000 LP hebt gewonnen, kun je met de mobiele spellen nog wel meer verdienen.

Ik heb overigens net 2 nachten New York-New York geboekt voor 75.000 LP's. Heb er nog bijna 100.000 over. Dat wordt nog even puzzelen hoe ik die op ga maken, zeker gezien de limiet van 3 MGM rewards per account per maand.
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Thierry73 »

Als je dus in een spin op facebook 100 gouden munten binnen haalt moet je oppassen?
Nooit geweten dat er een limiet aan zat zeg
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door GinnyUSA »

Bedoel je met de daily spin? Die telt niet mee. Gaat dacht ik alleen om de muntjes die je bij het spelen van de slots binnenhaalt. Bonussen tellen geloof ik ook niet mee, die je krijgt bij level-up.
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Thierry73 »

Die bedoelde ik ja
Maar als die niet mee telt dan kan je wel even spelen voor je aan die 2000 zit :D
Niet dat het me veel uit maakt, vaak vind ik de spelletjes ook gewoon leuk en dan zie ik wel wat ik aan muntjes krijg

is alleen bij die pop slots lastig op de telefoon, want als je die ballonnen niet pakt krijg je mooi niks.
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door MichelAngelo66 »

Wat is jullie ervaring met inwisselen voor gratis nachten. Ik zie hier 2 nachten NY voorbij komen, maar wordt dat vooral aangeboden in de rustige tijden van het hotel? Wij gaan volgend jaar in augustus een rondrit maken en komen uiteraard langs Vegas. Zoals bekend kunnen de kamerprijzen nogal fluctueren. nu kom ik daar misschien langs als er een congres is of zo, want de kamerprijzen zijn sky high op doordeweekse dagen dan toevallig. is er kans dat er ook in die week kamers ingewisseld kunnen worden of kan je sowieso kiezen qua datum?
Marjolijne
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 17 mei 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: 't Gooi

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Marjolijne »

Volgens mij hebben ze voor augustus niet de 2 nachten reward.
Dit heb ik in ieder geval nog nooit gezien.
Als de kamerprijzen hoog zijn, kan je ervan uit gaan dat er geen "gratis" kamers zijn.
Maar je weet nooit. Je kan altijd een annuleerbare kamer boeken, en tegen de tijd dat je
via myvegas kan boeken, weer annuleren.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door boonens »

Het viel mij vandaag op dat de gouden muntjes / LP's ontbreken op het rad van de daily spin. Een bug of een aanpassing in het spel?
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door flex123 »

Iemand een idee wanneer de kalenders voor gratis overnachtingen tm mei worden bijgewerkt? Hoe was dit dit jaar?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer