Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in West Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Shoesa
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Shoppen in West Amerika

Bericht door Shoesa »

Beste,

Binnenkort doe ik een roadtrip in 'The West Coast', daarbij bezoek ik Los Angeles en San Francisco.
Nu is mijn vraag kan ik daar goedkoop shoppen? Zoja waar?
En ben eventueel ook van plan om een nieuwe iphone daar te kopen, is dit een goed idee?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt.

Met Vriendelijk Groeten.
Anonymous123

Re: Shoppen in West Amerika

Bericht door Anonymous123 »

Let wel op je garantie voor je Iphone. Geen 2 jaar, maar 1 jaar garantie.
Google even op "outlet California" en je komt een hoop leuke dingen tegen.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Welkom op het forum Shoesa!

Wat soortgelijke vragen met antwoorden vind je hier & hier
Tandenfee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Tandenfee »

Ik vond het shoppen in de grote steden enorm tegenvallen. Had ook in de outlets echte koopjes verwacht maar heb bijna niks gekocht. Volgende keer besteed ik mijn tijd aan iets nuttigs!
Max Kool
Amerikakenner

Bericht door Max Kool »

Met de huidige dollarkoers maakt het toch nauwelijks uit of een iPhone hier koopt, of in Nederland.

Ik zou het gewoon in NL doen.
LA, LA, LA....
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Over het shoppen, met de huidige dollarkoers is het sowieso minder voordelig en met de outlets moet je een beetje geluk hebben.
Over de Iphone, Weliswaar staat het forum vol met succesvolle douane passages in combinatie met een overschrijding van de toegestane invoer norm maar ik heb weinig geluk gehad 2 jaar terug met toen de spiksplinternieuwe Iphone 6. Ik ben er tussenuit gepikt en heb moeten betalen.."winst" was geen sprake meer van...omdat ik vertelde dat ik ook nog eens een nutteloze Iphone had agv een simlock (is en was niet waar :( ) heb ik geen boete gekregen.
En dan als laatste, verdiep je dan wel goed in een eventuele simlock :wink: Al met al, ik doe het niet nog een keer
Grote Amerika fan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer