Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shoppen in West Amerika
Shoppen in West Amerika
Beste,
Binnenkort doe ik een roadtrip in 'The West Coast', daarbij bezoek ik Los Angeles en San Francisco.
Nu is mijn vraag kan ik daar goedkoop shoppen? Zoja waar?
En ben eventueel ook van plan om een nieuwe iphone daar te kopen, is dit een goed idee?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt.
Met Vriendelijk Groeten.
Binnenkort doe ik een roadtrip in 'The West Coast', daarbij bezoek ik Los Angeles en San Francisco.
Nu is mijn vraag kan ik daar goedkoop shoppen? Zoja waar?
En ben eventueel ook van plan om een nieuwe iphone daar te kopen, is dit een goed idee?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt.
Met Vriendelijk Groeten.
Re: Shoppen in West Amerika
Let wel op je garantie voor je Iphone. Geen 2 jaar, maar 1 jaar garantie.
Google even op "outlet California" en je komt een hoop leuke dingen tegen.
Google even op "outlet California" en je komt een hoop leuke dingen tegen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik vond het shoppen in de grote steden enorm tegenvallen. Had ook in de outlets echte koopjes verwacht maar heb bijna niks gekocht. Volgende keer besteed ik mijn tijd aan iets nuttigs!
- Max Kool
- Amerikakenner
Met de huidige dollarkoers maakt het toch nauwelijks uit of een iPhone hier koopt, of in Nederland.
Ik zou het gewoon in NL doen.
Ik zou het gewoon in NL doen.
LA, LA, LA....
Over het shoppen, met de huidige dollarkoers is het sowieso minder voordelig en met de outlets moet je een beetje geluk hebben.
Over de Iphone, Weliswaar staat het forum vol met succesvolle douane passages in combinatie met een overschrijding van de toegestane invoer norm maar ik heb weinig geluk gehad 2 jaar terug met toen de spiksplinternieuwe Iphone 6. Ik ben er tussenuit gepikt en heb moeten betalen.."winst" was geen sprake meer van...omdat ik vertelde dat ik ook nog eens een nutteloze Iphone had agv een simlock (is en was niet waar
) heb ik geen boete gekregen.
En dan als laatste, verdiep je dan wel goed in een eventuele simlock
Al met al, ik doe het niet nog een keer
Over de Iphone, Weliswaar staat het forum vol met succesvolle douane passages in combinatie met een overschrijding van de toegestane invoer norm maar ik heb weinig geluk gehad 2 jaar terug met toen de spiksplinternieuwe Iphone 6. Ik ben er tussenuit gepikt en heb moeten betalen.."winst" was geen sprake meer van...omdat ik vertelde dat ik ook nog eens een nutteloze Iphone had agv een simlock (is en was niet waar

En dan als laatste, verdiep je dan wel goed in een eventuele simlock

Grote Amerika fan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 2972 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z